Nemen jullie altijd je paspoort en startkaart mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Nemen jullie altijd je paspoort en startkaart mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 22:09

Margreet schreef:
Ik heb ze altijd bij me, maar wel in de auto.
Hoe ik dat onhandig formaat boekwerk praktisch gezien bij me moet houden tijdens het losrijden heb ik nog niet ontdekt

Ik ook. Soms moet ik idd terug naar de auto om ze op te halen. Vaak mag dat trouwens ook achteraf. Ik ga regelmatig in mijn uppie op concours en regel ter plekke een voorleester. Als ik wel een voorleester mee heb neemt zij het tasje mee.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 22:28

Het is wel erg dom om zeker met het buitenseizoen geen paspoort en dergelijke mee te nemen! Is gewoon nalatigheid. Zeker de eerste 3 wedstrijden kun je er de donder op zeggen dat je gecontroleerd wordt, en terecht. Je hoort gewoon je zooitje bij te hebben. Of je het dan in de auto laat of meeneemt doet er niet toe, het moet aanwezig zijn op het wedstrijdterrein. En het is gewoon grote onzin om het thuis te laten, want als je er tijd genoeg voor hebt om je paard e.d. mee te nemen en klaar te stomen, is een tasje dragen maar een kleine moeite in mijn ogen. Ze zouden er zelfs strenger op moeten controleren dat paarden ge-ent zijn...en controleren dat het het juiste paard betreft! Nee hoor, de enige controle die ze nog een beetje kunnen uitoefenen is op die manier, en die mogen ze lekker volhouden!!

Komt ook lekker aanvallend over, maar ik moest een keer iemand voorlezen zonder papieren en dan moet ik het woord gaan doen...VOOR haar...! Ik heb gewoon gezegd dat ze haar konden diskwalificieren hoor, moet ze der spullen maar meenemen

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 12:24

altijd mee... zonde om daarom niet deel te mogen nemen aan de wedstrijd ( als je ze vergeet/ niet mee neemt).

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 15:45

Je bent toch ook verplicht om je paspoort bij je te hebben als je je paard vervoert, of is dat er nog niet door?