Veendam 16-07; Wij Gaan !!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Vonkie2009

Re: Veendam 16-07; Wij Gaan !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 18:33

Nee hoor. Die zeer lieve mevrouw liep heel rustig en braaf met haar grasmaaier over het veld. Mijn paard was daar errrruuuuugggg van gecharmeerd. Hij had al een half uur straftraining gehad omdat ie niets anders wilde dan alleen op zijn achterbenen staan (echt gevaarlijk) en ik zat dus net koud weer op zijn rug. Ik vroeg netjes of ze wilde wachten maar dat wilde ze schijnbaar niet en liep stug door (met haar grasmaaier...) met als gevolg dat mijn paard wederom op zijn achterbenen ging staan en ik zei dat ze een STOMME MUTS was...... dat vond ze niet lief
Duzzzzzz nu moet ik lief zijn van CGJ........

Hmmmmmm als er maar geen dames met grasmaaiers lopen dan grgrgrgr

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-05 08:49

ohw pff das wel erg vervelend idd dan :| had je een jong paard mee of gewoon een boefje?!

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 12:23

uhhhhh een boefje....

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 17:56

veel succes allemaal morgen .

Ik heb gister mijn nieuwe dekjes (met stalnaam) gehaald, dus ben mooi zichtbaar Heb er echt zin in, hopenlijk gaar het niet weer regenen

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-05 08:57

dankjewel jij en de rest ook

gaaf, nieuwe dekjes!!! ik zag volgens mij dinsdag ook jullie auto 'trisca dressuur' op de rotonde in haren rijden.. ik was vet blij heb eindelijk mijn rapport opgehaald toen

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 11:21

hey allemaal, wij zijn ondanks alles wat tegen zat op de heenweg vrij succesvol terug gekomen, syvel heeft erg zijn best gedaan en omdat ik in de 2e proef ook erg mijn best heb gedaan zijn we daar 2e geworden met 170 dus ben zeer tevreden er kwamen namelijk allemaal spannende dingen langs.. niet eens grasmaaiers maar wel een bolderkar, kanoers(dat=erg spannend als je maar de helft ziet..)fietsers, spelende meisjes.. en, erg vreemd , een ander paard nahjah ik vond het een mooie wedstrijd.. en jullie?!

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 12:06

rhapsody schreef:
nahjah ik vond het een mooie wedstrijd.. en jullie?!

Gefeli met je punten!
Ik vind Veendam altijd leuk, mooie locatie !

Ik had 167 en 148, en was beide proeven 4e .
Dus ondanks het puntenverschil, dezelfde plaatsing .

Het was in de M1 paarden.
Was erg blij met de 7-ens die ik voor alle zes de schouderbinnenwaartsen kreeg!
We hadden daar donderdag met de les nog aangewerkt, en met resultaat dus.
Verder had ik me voorgenomen om erg actieve proeven te rijden, en was daar denk ik iets in doorgeschoten , met als resultaat dat de stap- en drafgedeelten wel erg lekker gingen, had in de tweede proef acht 7-ens op rij voor de drafoefeningen, maar in de galop, vooral bij het aanspringen, explodeerde ze. Was mijn eigen schuld, ik had haar gewoon te scherp gemaakt, in het losrijden ging dat nog perfect maar in de proef kwam er net iets te veel spanning bij.
Maar dat was een goede 'test', heb nu wel een idee hoe ik het de volgende keer aan moet pakken .

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 23:24

super!!! iedereen van harte met alle winstpunten en prijzen!!
Ik kon helaas niet..... zit een klein beetje in de lappenmand dusssss..... drie paarden af moeten melden.... snif snif

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 08:28

oversized schreef:
super!!! iedereen van harte met alle winstpunten en prijzen!!
Ik kon helaas niet..... zit een klein beetje in de lappenmand dusssss..... drie paarden af moeten melden.... snif snif

Ik dacht al, "waar blijft de concurrentie nou weer ..........? "

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 08:59

CGJ12 schreef:
Ik dacht al, "waar blijft de concurrentie nou weer ..........? "

Ik dacht ik gun CGJ ook een kans..... laat ik es van mijn paard lazeren. gekneusde ribben, gekneusde lever en heeeeeeeeeellllll veeeeeeeeeelllll dikke blauwe, paarse, gele, groene plekken
Ik heb pas 's ochtends afgezegd want ik wilde het proberen (ook ivm de kampioenschappen..) maar toen ik de staldeuren niet eens meer open kon krijgen ben ik op advies van een buurvrouw maar eens naar het ziekenhuis gegaan. Van half negen tot vier in het ziekenhuis vertoefd voor allerlei foto's en echo's enzo.....
Maar ehhhhh heb inmiddels weer op het paard GEZETEN dus heb goede hoop voor morgen

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 09:54

oversized schreef:
Ik dacht ik gun CGJ ook een kans..... laat ik es van mijn paard lazeren. gekneusde ribben, gekneusde lever en heeeeeeeeeellllll veeeeeeeeeelllll dikke blauwe, paarse, gele, groene plekken ...............

Da's wel sneu eigenlijk. Maar zien dat je weer opknapt voor de kampioenschappen dan.
De Veendam-competitie lijkt nu echter wel al een gelopen race..........

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 11:39

pfffff dat denk jij!!! Volgende keer versla ik je met grote overmacht!!!

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 12:13

Auw, oversized, dat klinkt niet zo lekker !
Sterkte ermee... hopelijk kun je morgen starten op de selecties !
(Wat me knap pijnlijk lijkt, met gekneusde ribben etc. )

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 12:33

grandeur schreef:
Auw, oversized, dat klinkt niet zo lekker !
Sterkte ermee... hopelijk kun je morgen starten op de selecties !
(Wat me knap pijnlijk lijkt, met gekneusde ribben etc. )

Au! Dat moet je zo vlak voor de selecties ook niet doen...

Als je netjes rechtop zit gaat het wel, maar het lastigst en meest pijnlijk is het om weer van je paard af te komen... Beterschap en succes Oversized!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 12:35

oversized schreef:
pfffff dat denk jij!!! Volgende keer versla ik je met grote overmacht!!!

.......... maar niet voor de competitie...........

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 12:42

KarinvdM schreef:

Au! Dat moet je zo vlak voor de selecties ook niet doen...

Als je netjes rechtop zit gaat het wel, maar het lastigst en meest pijnlijk is het om weer van je paard af te komen... Beterschap en succes Oversized!

Eehhhh nee ik lag er al toen ik dacht:"Dat is wel heel vlak voor de selecties", maar toen was er niets meer aan te doen
En ehhhh netjes rechtop zitten zal nu wel even niet lukken tenminste tot nu toe nog niet
Ga het zo even weer proberen en met een handje vol extra pijnstillers zal het wel lukken denk ik, maar dan moet er geen dopingcontrole zijn voor de ruiters ben ik bang
Allemaal bedankt voor het sterkte en beterschap wensen en denk er aan ONKRUID vergaat niet dus het zal nog wel lukken

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 14:18

Jeetje Oversized, wat heb je gedaan??? Waar ben je dan van afgekukeld? Wonder? Ik hoop dat het je weer lukt voor de selecties en heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel succes en beterschap !!

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 15:41

Alanta schreef:
Jeetje Oversized, wat heb je gedaan??? Waar ben je dan van afgekukeld? Wonder? Ik hoop dat het je weer lukt voor de selecties en heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel succes en beterschap !!

snif snif snif....... Wonder krijgt ook altijd de schuld!!!

Nee dus. Van dat schatje van een sam!! Hij was best wel lief hoor, maar hij wilde graag een horzel kwijt geloof ik.... (misschien d8 ie wel dat ik een horzel was.... ) of een blinde mug ofzo. Ik was al even aan het rijden en hij was gewoon zoals altijd heeeeel lief totdat hij ontplofte en mij vliegles gaf. Gebeurde in het land dus de landing was niet echt zacht... vandaar.....

Maar goed dan weten we even weer dat we ribben hebben en spieren enzo....

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 18:11

Jeetje man, kijk toch uit !!! Gaan de kampioenschappen nog lukken?

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 09:18

ik ga het wel proberen in ieder geval, maar als het bij het inrijden niet gaat dan houd het op ben ik bang

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 18:00

grandeur schreef:
rhapsody schreef:
nahjah ik vond het een mooie wedstrijd.. en jullie?!

Gefeli met je punten!
Ik vind Veendam altijd leuk, mooie locatie !

Ik had 167 en 148, en was beide proeven 4e .
Dus ondanks het puntenverschil, dezelfde plaatsing .

Het was in de M1 paarden.
Was erg blij met de 7-ens die ik voor alle zes de schouderbinnenwaartsen kreeg!
We hadden daar donderdag met de les nog aangewerkt, en met resultaat dus.
Verder had ik me voorgenomen om erg actieve proeven te rijden, en was daar denk ik iets in doorgeschoten , met als resultaat dat de stap- en drafgedeelten wel erg lekker gingen, had in de tweede proef acht 7-ens op rij voor de drafoefeningen, maar in de galop, vooral bij het aanspringen, explodeerde ze. Was mijn eigen schuld, ik had haar gewoon te scherp gemaakt, in het losrijden ging dat nog perfect maar in de proef kwam er net iets te veel spanning bij.
Maar dat was een goede 'test', heb nu wel een idee hoe ik het de volgende keer aan moet pakken .

dankjwel , jij ook natuurlijk.. super!

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 09:45

uhhh ik heb mijn proef gereden................. daar houdt het dan ook mee op ben ik bang. Veel pijn en heb het L2 paard maar afgemeld. Leek me niet echt verstandig. Was toch nog niet eens laatste (haha)

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 09:47

Volgens mij is dit het verkeerde topic Slecht geslapen?

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 09:53

oversized schreef:
uhhh ik heb mijn proef gereden................. daar houdt het dan ook mee op ben ik bang. Veel pijn en heb het L2 paard maar afgemeld. Leek me niet echt verstandig. Was toch nog niet eens laatste (haha)

heyyyyyy!!! er was volgens mij maar één afmelding in de l2 en dan was uhmmm ton?! maar met een paard dat raspoetin heette.. ben jij dat?! dat paard heeft heel misschien bij ons op stal gestaan samen met de nu verkochte rhapsody(rebora als stamboek naam) de eigenaar van mijn stal/paarden(niet echt mijne dus ) wou jou/diegene erg graag zien om eens te zien of dat ook dé raspoetin was dus wij wachten om het maar te zien maar tevergeefs ..
wat ontzettend vervelend voor je van die hele blessure en dan je niet kon starten natuurlijk !!

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 16:13

rhapsody schreef:
maar wel een bolderkar, kanoers(dat=erg spannend als je maar de helft ziet..)fietsers, spelende meisjes.. en, erg vreemd , een ander paard nahjah ik vond het een mooie wedstrijd.. en jullie?!

was het daar op het dressuurterrein?? want als het daar is kan je toch nooit kanoers zien? daar zitten allemaal bossen voor. waar je je proef moet rijden dan. En op het springterrein kan al helemaal niet. Of jou paard heeft gewoon SUPERogen!