Misschien dat ik toch nog mee kan doen. Want misschien kan m'n vader regelen dat m'n oom meegaat.. Dan heb ik alleen nog een voorlezer nodig want dat doet die dan weer niet maarjah. Ik heb weer een beetje hoop, want ik wil echt graag haha..
Ik moet 8.30 en 9.40 uur.. Ja zit ook lekker veel tijd tussen. Maar jij moet dan ook ongeveer rijden (net erna of ervoor.. ). Ik hoop wel dat de tijden nog wat aangepast worden zodat er niet zoveel tijd tussen zit!!
Achjah, doe je niets aan he. Misschien dat ik een vriendin over laat komen,, die gaat dan even de 1e lezen, en dan moet ze naar dr werk vliegen haha... De 2e proef moet ik dan nog iemand voor zoeken, maar dat is niet zo vroeg dus zal wat minder moeilijk zijn.
Hm de tijden zijn veranderd, moet nu om 10:43 en 11:11..... Is voor mij beter... hoop alleen dat ik dr de 2e proef nog aan de praat kan houden.... ga wel even kort losrijden voor de 1e, en veel stappen voor de 2e.... !!! Ze hebben er geloof ik alleen geen rekening meegehouden dat er ook nog barrage is, en dat er verhoogd moet worden !!!! Alles is in 1 stuk door achter elkaar geplakt!!
ikke om 12.01 en 12.20, helaas heb ik weer de selectie proef als 2e, maar ik heb nu iig betere tijden!als ik het morgen niet veranderd kan krijgen, start ik alleen de selectieproef!het is tog mn laaste, maar wel belangrijke opzich, B-wedstrijd
Ik sta nog op dezelfde tijd... Ik reken er maar op dat het uitloopt, als ze voor B/AB proeven 7 minuten nemen, terwijl die ukken alleen stappen en draven en ook nog in een 20x40 baan
Ja, uitlopen zal het wel, dat hadden wij ook al gezien Als ik er ben kijk ik zo snel mogelijk hoe erg het is en dan zie ik wel wanneer ik begin met opzadelen.
8.37 en dan de selectie proef om 9.32. Wat zijn dat nou voor tijden dan??? Als je dan tenminste de selectie als eerste mag rijden, nu zijn die beesten doodmoe.
jimdebrit
Geplaatst: 13-07-05 18:31
...
Laatst bijgewerkt door jimdebrit op 03-03-24 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt
jimdebrit
Geplaatst: 13-07-05 18:34
...
Laatst bijgewerkt door jimdebrit op 03-03-24 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt
hoi gister was het dus wijzigingsavond en toen heeft mn moeder het zo geregeld dat ik nu wel de selectieproef als 1e mag starten!!beter, nu kan ik wel met 2 proeven meedoen whieh
enne elja, zeiden linda en jolanda dat egt altijd?
hm maar ik snap dat eigenlijk nooit, in Hattem is het wel mogelijk om met 1 of 2 proeven ertussen 2 proeven te rijden, das ook groot, maar in Vaassen en Nunspeet kan het nooit.... In Hierden kan het ook, maar das weer veel kleiner.... nja wateffer, ik heb niemand voor me, dus ga wel proberen om 4 over ipv 11 over te starten!
Love_sodera, mopper je nu serieus omdat je starttijden 10:43 en 11:11 zijn.......... Dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje zeuren.... Volgens mij zijn dit hele mooie tijden. 1 of 2 proeven er tussen vinden veel mensen weer te kort, op die manier kan je het nooit goed doen als organisatie
Idd Kelan, de organisatie doet het niet gauw goed... Maar er zijn mensen die anderhalf uur moeten wachten op de tweede proef, en dan is de tweede een selectieproef...
ja ok ik zeur hier niet over mezelf hoor Kelan, dit vind ik nog kunnen, maar idd met andere mensen, vriendinnetje van mij moet om half 9 en half 1.... vind ik ook niet echt lekker met dit weer.... en zo heb ik meer dingen op de startlijst zien staan.......... En ook half 9 kwart over 12 en dat soort dingen... Daar word je vooral met jongere pony's niet vrolijk van..... nja ik vraag me dan vaak toch af waarom t op de ene plek wel kan en ergens anders niet... eigenlijk had ik er 50 minuten tussen zitten, gelukkig belde de moeder van n vriend van mij of ik alsjeblieft met hun wou ruilen omdat zij liever eerst dressuurde en dan pas sprongen, en komt het nu beter uit!!
Laatst bijgewerkt door Sodera op 14-07-05 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt