zeijen 3juli wij gaan !!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AnneloesFJarig

Re: zeijen 3juli wij gaan !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 22:54

rhapsody schreef:
Royaltjuh schreef:
Nou, we zijn dr weer... Pff wat een dag. Vroeg op, paard vlechten en snel weg... We waren mooi op tijd, dus ff betalen en toen opzadelen. Met losrijden voelde ze echt fijn aan, 'k was helemaal blij. Zelfs de moeilijkere delen van de proef gingen wel! Toen we de 1e proef begonnen kwam er een soort ongeconcentreerde sluier over ons, het ging helemaal mis! Bij het halthouden ging ze achterwaarts, bij hetachterwaarts was ze gehaast, de r.galop werd l.galop + flinkprotest... Uiteindelijk 137 eps: Toen pref 2, dat werd dus rijden voor alles of niets... Het ging stukken beter, nbog wel wat slordigheden erin, maar iig 156 en weer een wp
's Middags zou ik nog schrijven maar omdat alle juryleden een schrijven meegenomen hadden werd ik secretariaat, was ook gezellig!

ach beetje spelen
nou ik baal echt ontzettend heb dus 140 en 145 gereden, had ik ook exact zo verwacht maar dan anderom zegmaar maar goed, ik voelde het al op het inrijterrein.. hij wou rechts niet aannemen wat zeg ik hij ging er zelfs tégenin.. dus had hem nie voor elkaar onwijs vervelend .. als ik nou kon zeggen datie wél zn best had gedaan.. mahjah mn instructrice zei dat ik er niet meer uit had kunnen halen en dat het nu na veel succes eens minder gat waren wel lieve woorden maar goe hij krijgt nu deze week even wat meer rust gaan niet trainen alleen 2x an de longe en verder 1x springen 2x buiten rijden en 1 dag geheel rust in het weiland... de selecties maken toch niets uit.. en goed, ik wil geen overtraind paard ook al had het wél wat uitgemaakt .. misschien waszie het even helemaal zal en dat is niet de bedoeling!!

Jah, een overtraind paard moet je niet hebben! Royal kan dr bijv ook niet tegen, elke dag dressuren. Daarom train ik ook minder, maar zo gaat t wel beter Hopelijk komt Syvel er weer snel bovenop, ennuh, een keertje minder rijden is nietzo erg joh, kom je weer met beide benen op de grond

syvel

Re: zeijen 3juli wij gaan !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 09:29

jahh komt wel goed ook ik(we eigenlijk)was iets te fanatiek, waardoor hij erg hard vooruit is gegaan alleen tis een vrij jong paard dus ..