Help, het wordt zondag 31 graden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zoro

Re: Help, het wordt zondag 31 graden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 21:39

Ik ga niet heen heb vandaag voor het eerst wat kunnen trainen dus denk niet dat het goed is om morgen al een proefje te gaan rijden..

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 21:48

Ik ga ook gewoon starten morgen.
En ik zit nog wel in het zuiden, waar we beter het belgische weerbericht kunnen kijken, en die zeggen 34 graden!! Bloos!
Rond 11 uur moet ik springen en rond 3 uur dressuur.
Ik zie wel hoe het gaat... Gewoon lekker kort losrijden en gewoon kijken hoe het gaat! Vind het toch wel weer zonde om af te zeggen, deze temperaturen zullen we wel vaker krijgen, en dan wil ik thuis ook gewoon rijden, dus waarom niet op wedstrijd?
Ik hoop wel hard dat ze morgen besluiten dat je in zomertenue mag!

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 21:51

Ja ik zou ook gewoon heen gaan, als mijn paard wel lekker was.. maar heb nog amper kunnen trainen

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 21:52

Ik heb morgen onderlinge wedstrijd, ik moet 2 x dressuur 1 x springen 1x behendigheid en nog een parade, echt niet normaal met dat weer. Gelukkig is het wel een beetje verspreid over de dag dan kan ik haar goed afsponzen

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 22:04

Yes, 30min eerder starte (13:00 en 13:30ofzo). Scheelt hopelijk toch weer 'iets'.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 22:05

van 12 tot 3 is het het warmst Knipoog

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 22:07

naja vin het toch wel 'iets' beter 30min eerder.... des te minder tijd om warm te worde.

lucas03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 22:43

Morgen mijn eerste wedstrijd met dit paardje en ik ben nu en keer blij dat ik als 1e mag starten!!!! Normaal is het geen voordeel geloof ik, maar met deze temperatuur zie ik het helemaal zitten

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-05 23:52

De temperatuur is inmiddels bijgesteld naar 29 graden, scheelt weer een paar graden Haha!
Ik ben mezelf al de hele week wijs aant maken dat het helemaal niet warm is, net als vandaag, ik heb geen last van de hitte. morgen is goed te doen Knipoog Tong uitsteken
Nu maar hopen dat mijn peerd er net zo over denkt.....

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 01:14

sophie_kurk schreef:
inrijden zonder jasje en blouseen een grote emmer water meenemen voor je paard, zodat je hem af kan sponsen na het rijden en hij lekker kan drinken. Dat zou ik doen. En ik zou ook een schoon hempje meenemen voor na het rijden, zo´n blouse(en jasje) is geen grapje

Daar heb je wel bekijks mee denk ik!! haha

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 01:15

Indd gewoon in de bikini kan ook Tong uitsteken

Pillie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 08:24

Hallo, heb ik ook, maar gelukkig start ik als een van de eerste dus Haha! ,, dan gaat het (hoop ik) nog wel.Mogen jullie niet in zomerteneau? (of hoe je het ook schrijft Knipoog ).Veel Suc! Pling

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 08:29

Kheb gister wedstrijd gehad...dat was dan wel iets koeler maar ook nog heel warm Tong uitsteken
Ik heb speciaal van te voren nog even een soort van 'blouse' zonder mouwen gekocht bij de paardenwinkel...had er alleen 1 met lange mouwen...nu ben ik onder het inrijden ook weer een beetje bruiner geworden Knipoog

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 11:04

Ik moet zondag (vandaag dus) om half 4.. Ik ga wel gewoon... Emmer water mee, en veel sponzen, en gewoon in mijn t-shirt losrijden...Tong uitsteken Ik ga zeker heel rustig losrijden, anders is bij mijn pony de pit eruit, en dan krijg ik echt geen mooie middendraf in de proef meer haha.. Knipoog

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 11:25

Gisteren had ik ook wedstrijd op het heetst van de dag. Ik heb losgereden in mijn blouse zonder mouwen, die ik vrijdag nog speciaal had gekocht. Net voordat ik de proef in ging mijn jasje aangedaan. En na de tweede proef direct mijn jasje uitgedaan.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:36

Nou ik dacht vandaag een bikkel te zijn en met springen mijn jasje aan te doen, was niet slim!! Beetje overhit geraakt.. Scheve mond
Dus 's middags ben ik met dressuur mooi in mn blouseje gegaan, wat ook érg warm was maar nog vol te houden.. Nagelbijten / Gniffelen

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:46

ik heb ook gwn in mn blousje gestart (moest dr een bodyprotector overheen wat opzich al warm genoeg was Knipoog ) t was best te doen vond ik... maar ik moest ook om ± 12 uur, kan me voorstellen dat je als je smiddags moet je iets minder blij bent Knipoog

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:57

Las dat sommige van jullie voor dit warme weer bloesjes zonder mouwen hebben gekocht. Op zich lekker, maar mocht er onverhoopt toch in zomertennue gestart worden, hebben jullie daar dus nix aan, want je moet minimaal een korte mouw hebben, anders moet je alsnog met jasje starten!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 22:32

Ik heb geluk gehad vandaag dat ik 's morgens moest starten en voor de middag al klaar was en toen was het al zweten! Dressuur start ik altijd met jasje aan, ik heb zelfs stoer met jasje losgereden, ik vind een jasje er bij de dressuur gewoon bij horen. Met springen maakt het niet zoveel uit.

Suzy hoeveel punten had je vandaag nog?

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 22:53

pf.. ik had dus mooi geen blousje, en in t-shirt mocht ik niet starten... jongejonge.. ik heb het geweten !! ik ga VOOR zaterdag blousje kopen !!! hahaha

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 00:29

Needje schreef:
Las dat sommige van jullie voor dit warme weer bloesjes zonder mouwen hebben gekocht. Op zich lekker, maar mocht er onverhoopt toch in zomertennue gestart worden, hebben jullie daar dus nix aan, want je moet minimaal een korte mouw hebben, anders moet je alsnog met jasje starten!

Dat klopt, toen ik de winkel in liep op zoek naar een blouse heb ik me maar een afgevraagd of ik uberhaupt zonder jasje zou starten.
En mijn antwoord was dat ik dat nooit zou doen als je in zomertenue zou mogen starten. Daarom heb ik dus een blouse zonder mouwen gekocht.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 09:26

Needje schreef:

Maar als het een goede blouse is mag je toch hopen op clementie van de jury!
Die zitten ook niet in het strakke pak in de auto terwijl dat wel gewenst is.