Wie gaat er naar de kringkampioenschappen in w'veen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Wie gaat er naar de kringkampioenschappen in w'veen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 09:51

Oh, ok, nou dat is wel eerlijker denk ik, want om nou alles van één proef af te laten hangen.... Betekent wel dat je in alletwee je proeven voor vol moet gaan!

Regenbuitje is goed geweest voor het weiland denk ik!!!

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 10:48

Ja, er vol voor gaan dus! zeker als er twee nogal verschillende proeven gereden moeten worden, want verschillen kunnen dan erg groot zijn.

Ja dat regenbuitje moet zeker goed zijn geweest. Vorig jaar was er ook nogal wat regen gevallen, maar het terrein was daardoor perfect!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 10:54

Ben op 5 mei ook geweest en toen was het de hele week regen, maar wat een superringen had ik toen zeg! Hoop dat t zaterdag ook goeie ringen zijn...

Dewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 11:02

@missmiekie: (offtopic) ik woon sinds zondag 4 huizen voorbij annemiek (wit huisje met gele daklijsten) dus kan zijn dat je mijn auto gewoon voor het huis zag staan. En het paard staat inderdaad bij annemiek.
@Otti: (ook offtopic) lijkt me gezellig als je bij ons komt lessen!
@Daffodil: ik hoorde inderdaad dat het met hemelvaartsdag zo'n goed terrein was. Ik kon helaas toen niet starten (ijzer kwijt). Deze keer is trouwens wel veel meer water gevallen dan toen. Hopelijk wordt het morgen mooi weer....

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 12:23

hee hee
ik kom denk ik ook wel even gluren maar weet niet zeker!!
doei doei xxx maxime

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 16:03

Maxjuh schreef:
hee hee
ik kom denk ik ook wel even gluren maar weet niet zeker!!
doei doei xxx maxime

Even gluren vanuit Breda ?

Ik ben net langs gefietst en de ringen liggen er volgend mij lekker bij, regen heeft het goed gedaan.

Ik kom jullie aanmoedigen

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 18:30

De startlijsten zijn weer gewijzigd, kennelijk nogal veel afmeldingen. Jammer hoor. Mijn tijden zijn trouwens niet veranderd, maar ik zou toch nog even checken als ik jullie was.
Veel suc6 allemaal morgen!
Hopelijk houden we het een beetje droog

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 23:43

Heb net het weerbericht gecheckt, en als het goed is blijft het bewolkt, maar droog

Iedereen veel succes! Er moet toch iig één bokker kampioen worden he....de eer hoog houden

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 06:13

haha we gaan er gewoon voor Ik ga me nu ff aankleden en dan ga ik naar mn paard om te vlechten en dr klaar te maken, dan ga ik rond 9 uur weg zodat we daar rond 10 uur zijn, dan even op ons gemak rondkijken dan kwart voor 11 losrijden en dan ong. half uur daarna starten haha lekker hoor, maar ik kijg mn ogen niet open echt irritant, maar ik ga nu maar s wat doen. iedereen ontzettend vel suc6 vandaag! zet m op bokkers

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 19:07

heeyy iedereen, en iemand door naar de regiokampioenschappen en iemand van ''ons'' kringkampioen geworden?? Ik mag door in het Z2, ik was 4e over-all( 3e en e.a.5e) maar het ging niet zo goed.

gamble

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 20:53

Jaaaaaaaaaaa we hebben een bokt kringkampioen: Double is kampioen in de B paarden.
Super Vera!!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 21:08

hoe is het gegaan mariet ben benieuwdddddddd

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 21:19

Jeeeej haha ik ben idd kringkampioen was 2e en 3e in de B-dressuur.. en daarmee kringkampioen.. Wat een super dag, leuk om zo'n parade ook eens vanaf mn paard mee te maken Hoe ging het de rest??

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 21:39

zie mijn geplaatste bericht!! was 4e over-all en ik was 3e en e.a. 5e in t Z2.
GEFELICITEERD trouwens

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 07:45

super double ik kon er helaas niet zijn me ouders kwamen hierhgeen dit weekend, echt reigersburg vond ik de leukste concoursen altijd!!!!! super gedaan weet iemand iets van mariet

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 10:53

dankjewel:) jammer dat je er niet was.. Mariet is 1e of 2e reserve voor de regio.. maar dat zal ze nog wel vertellen denk k..

Mickelodeon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 12:24

hey mijn zusje (Ragne) was 5e en 16e ofzo in de M1, wel een wintspunt erbij!
159 en 153, maar niet door naar de regio..
Clubgenoot Inge was kringkampioen in de M1, dus wij hadden een leuk feestje
Dewi we hebben jou nog gesproken, stonden naast elkaar met de trailers, en jij kent Inge natuurlijk ook. Hadden ons niet helemaal beseft dat je hier van bokt was.. mooi paard heb je en leuk dat je ook 5e was! jij staat tweede reserve.
hoe heeft de rest het gedaan?

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-05 15:52

Heej Mesastamp niet zo ongeduldig ik had gister meteen een BBQ dus kon niet op de comp. om t te vertellen. Ik vond het zelf helemaal niet goed gaan.. had de eerste proef ook maar 150 punten en was 11e en de tweede proef ging wel wat beter, daar had ik 161 punten, en was ik 5e, dus 2e reserve voor de regio maar er vallen er echt neit zomaar 2 uit hoor Maar ben wel blij dat ik weer een winstpuntje erbij heb heb er nu 7 in de B, nog 3 en k mag naar t L

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 16:41

double schreef:
Jeeeej haha ik ben idd kringkampioen was 2e en 3e in de B-dressuur.. en daarmee kringkampioen.. Wat een super dag, leuk om zo'n parade ook eens vanaf mn paard mee te maken Hoe ging het de rest??

En weer heb ik een bokker gemeet zonder dat ik het doorhad Ik was dat mens dat de hele tijd achter mariët aanhobbelde en probeerde Rowygo de trailer in te krijgen

Gefeliciteerd! Je was er iig blij mee

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 16:42

RoWyGo schreef:
Heej Mesastamp niet zo ongeduldig ik had gister meteen een BBQ dus kon niet op de comp. om t te vertellen. Ik vond het zelf helemaal niet goed gaan.. had de eerste proef ook maar 150 punten en was 11e en de tweede proef ging wel wat beter, daar had ik 161 punten, en was ik 5e, dus 2e reserve voor de regio maar er vallen er echt neit zomaar 2 uit hoor Maar ben wel blij dat ik weer een winstpuntje erbij heb heb er nu 7 in de B, nog 3 en k mag naar t L

Jet waar blijven de foto's? Die ik zo mooooi had gemaakt...ahum

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 19:46

ja fotos!!!!!!!!! ik mis het zo:( wil ook weer rijden eeen paard en wedstrijden :'( super double heel knap gedaan!! jij ook mar heel netjes jij en wygotje zijn heeeeeeel leuk samen!!!!!!!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 09:19

mesastamp schreef:
ja fotos!!!!!!!!! ik mis het zo:( wil ook weer rijden eeen paard en wedstrijden :'( super double heel knap gedaan!! jij ook mar heel netjes jij en wygotje zijn heeeeeeel leuk samen!!!!!!!

Rowygo is een stuk minder leuk als hij na een uur de trailer nóg niet op wil, er een bezem, praam, blinddoek en een stuk of 10 duwende mensen nodig zijn en hij het nog vertikt
Wat een koppig beest Maar wel lief

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 09:27

Ik heb baggerslecht gereden, had een ultra dwars paard. Overigens heerlijk losgereden, jammer van dat paard wat in zijn eentje het heeeeele losrijterrein overging.....maar daar stoorde hij zich niet zo aan.

In de proeven ging het echt slecht, die klier dook gruwelijk op de voorhand en ging volledig in de staak met het achterwaarts inde eerste proef. In de tweede proef net even iets hoger in kunnen zetten maar dat ging fout, hij kwam al overeind met het binnenkomen en halthouden....Jammer maar helaas, wel een winstpunt (die snap ik nog steeds niet maar goed, altijd welkom!). 157 en 149 en nee....ik mag dus niet door!

OTTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 13:15

Gefeliciteerd Double!!!

Ik heb heerlijk gereden zaterdag. Ot was werkelijk superbraaf en hij heeft eindelijk niets verziekt in zijn proeven. Ok, ze waren nu een beetje te braaf, maar hier kunnen we wat mee! 153 en 156, dus we zijn erg tevreden!

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 13:29

Dankjewel !! zo te zien heeft bijna iedereen wel een winstpuntje binnen kunnen halen, dus dat is wel lekker..