Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
livo schreef:Annemiekbram schreef:Oja over die feestavonden:
Ik wou eerst alleen vrijdag gaan, maar ga nou alleen zaterdag want dat kwam beter uit met het vervoer EN er komen leukere lui!
oei lekkere lui ja??? kijk nu wordt t interessant
livo schreef:Annemiekbram schreef:Oja over die feestavonden:
Ik wou eerst alleen vrijdag gaan, maar ga nou alleen zaterdag want dat kwam beter uit met het vervoer EN er komen leukere lui!
oei lekkere lui ja??? kijk nu wordt t interessant
Mik_beer schreef:He casirask, wanneer moest jij rijden?
Ik ben er gister ook vrijwel de hele dag geweest. Anderhalf uur rijden, kwart voor 6 's ochtends weg. Pff.. Bekaf.
Ik moest groomen btw.

Daarna hoopte ik de tuigpaarden te zien..maar helaas..die kwamen pas later ivm het weer
Jammer, want ik moest al weer optijd thuis zijn..! Dus die heb ik gemist. Na die Eurocomerce prijs zijn we nog een rondje wezen lopen over het terein. Ook erg leuk en gezellig!
Het niveau lag erg hoog, dat was mooi om te zien! Dan besef je pas hoe veel je nog moet oefenen
Heeft iemand de tuigpaardenshow nog gezien vandaag? Zoja, hoe was het (en heb je foto's
) ?? nicole0180 schreef:in Saasveld Bruins is super leuk uitgaan alleen is wel op zondags !!
dus ben nu echt mega dood...ook omdat ik net ziek ben geweest maar dat is een ander verhaal. anders zou ik vanaaf ook zijn gegaan en vandaag overdag maar lag dus helaas op bed...dan maar volgend jaar een lekker broodje beenham haha
en natuurlijk eht conocurs....
)
Annemiekbram)

Showjumper schreef:
(of niet?)