Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
*volcano* schreef:Ik ben ook net weer terug. Heb eigenlijk nergens problemen mee gehad, nou ja, het secrestariaat was inderdaad wel wat ver lopen maar qua starten enzo ging t wel goed.
Door t warme weer was Goldy ook redelijk rustig wat resulteerde in 160 punten in de eerste proef. Tweede werd ze weer iets onrustig en had ik nogal wat slordigheidsfoutjes en dat was dan ook 150.
Maargoed ik ben dik tevreden, helemaal bevestigd is het L2 niveau bij Goldy en mij nog niet. Gaat vooral nog veel werk zitten in het rijden van overgangen terug, op die punten word ze vaak ook onrustig. Voor mij overigens vandaag ook eerste wp in de L2!
Vond t ook nog wel ff gezelli Pinacolada gemeet te hebben, die uiteraard mij had herkend en niet andersomIk herken bijna nooit iemand
![]()
amondi schreef:Weet iemand uitslagen, M2 paarden of Z1?
nicolina schreef:[
marije1987 schreef:nicolina schreef:[
[/quote]
Volgens mij heb ik jou gister ook gezien, had je een licht gekleurde korte broek aan met een lichtblauw shirt/hemd?
Citaat:Volgens mij heb ik jou gister ook gezien, had je een licht gekleurde korte broek aan met een lichtblauw shirt/hemd?
nee ik had een blauwe poloshirtje aan, en een donkere spijkerbroek, maar die had k wel opgekruld...keek wel sjagerijnig want het duurde me allemaal veels te lang