Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
trisca schreef:ik was 2x 2e, 1 x 3 en 1 x 5e.
Had 161,162,163 en 166 punten. Ze zijn nu beide L2+10, dus mogen we naar de M![]()
Het was wel warm en schoot niet zo op in het middagprogramma, ik heb er wel 11/2 uur op gezeten
rhapsody schreef:trisca schreef:ik was 2x 2e, 1 x 3 en 1 x 5e.
Had 161,162,163 en 166 punten. Ze zijn nu beide L2+10, dus mogen we naar de M![]()
Het was wel warm en schoot niet zo op in het middagprogramma, ik heb er wel 11/2 uur op gezeten
haha wat zeg jij leuk dat je er 5.5 uur op hebt gezeten![]()
maarr ik heb dan dus tegen jou gereden :| oliebol dat ik dat niet eerder wist!! ik ben 6w wn 7w fzo geworden dus 2 volgprijzen
maar heel erg tevreden mee want was onzr eerste l2 wedstrijd en had ook nog es -2 dus.. het schoot idd voor geen meter op :| ze hebben 4u gedaan over geen 20 combi's fzo :S nahjah goed ik ben flink verbrand; ik was degene die met dat(lieve/mooie/bruine) paard aan de wandel was de hele tijd... maar gefeliciteerd!!klasse uitslag hoor
Rieta schreef:
trisca schreef:ik was 2x 2e, 1 x 3 en 1 x 5e.
ladyzwien schreef:rhapsody ja ik liep idd bij een meisje die een knalgeel shirt aan had, dat klopt, maar voortaan maar gewoon ff goededag zeggen want dan zie ik jullie ook nog een keer, herken jullie nooit! haha