Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xjessx schreef:Leukk hoef ik iig niet s'ochtends
En op welke plaats moet je kijken op startlijsten.nl dan? Tinte staat er niet bij..
Marije_jiplover schreef:Bij wie moet jij rijden dan, xjessx? Ik moet rijden bij dhr Bril en Bal, om 14.07 en 14.27 in ring 1 en 2 (M2).
Marije_jiplover schreef:O, ik had niet goed gekeken, Michelle, maar ik kan mijn bovenstaande bericht niet meer wijzigen. Maar ik weet niet wat ze gaan doen met jouw starttijden. Had een heel andere ring in mijn hoofd, waar ze wel een paar lege regels voor de pauze hebben en dan na de pauze met pony's verder gaan, geloof ik.
Als ze je wel opgeschoven hebben op startlijsten.nl, kun je altijd even bellen en vragen of er toch nog iemand tussen mag.
Alleen nu staat er nog niks op bij startlijsten.nl, dat zal vanavond nog wel komen, denk ik...
ShannaY schreef:Ik stond eerste ingedeeld in de L1, kan opzich wel, maar liever niet
Dus ik heb mijn nieuwe starttijden, en moet om 09.30 en 09:50, dus mag wel erg vroeg van stal weggaan, en rekening houden met eventueel strandverkeer die kant op.