Dan zie ik je wel weer in de L2 he, binnekort... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dan zie ik je wel weer in de L2 he, binnekort...

) 

dione schreef:Geen bericht, goed bericht dan maar hoop ik![]()
Als ik morgen voor niets om 7.15 m'n nest uitmoet dan is het niet best![]()
En Iris, see you tomorrow
Angela gaat niet mee namelijk.
Royaltjuh schreef:Jup, iedereen succes!! Tis nu nog droog, hopen dat dat zo blijft! Nou, 'k ga snel ff eten en dan vlechten!!
. Twee keer 152, terecht
. 1e proef 150
2e proef 170
.
Waren trouwens ook maar een stuk of 3/4 Wp wegggeven.
amondi schreef:Was jij met "het zadel" ? gefeliciteerd dan met je punt, alleen wat ging er mis in de eerste proef?
Da was ik...
En wie ben jij? Schrijver, of jury... En in de 1e proef ging niets mis
Denk dat je me dan verwisseld met een ander, ik was nl 3e...
) en de 2e proef had ik 158 punten, geen prijs... Die proef was net wat slordiger, maar ging op zich ook niet verkeerd... ('k had em iets hoger ingeschat
)
Al had ik ook het gevoel dat ik nog iets hoger gereden had... 
Ik ken dr ook, en ook persoonlijk... Misschien dat ik er daarom wat anders tegenaan kijk...
of leek dat maar zo?
Ik had idd ook een 8 bij jullie, gelukkig geen 3en maar das wel de fairste manier van jureren. Marije1984 schreef:Nou rechtvaardig vindt ik het niet. Ik had een 5 op een middendraf waarbij paard in galop viel en een 6 op een zeer goeie middengalop. Geef een 3 en een 7 of 8 en ik vind een jury rechtvaardig, maar helaas zijn er maar weinig die zo jureren.
Ik ken haar van het jureren wel dus het was te verwachten.
Maar ja zoals ik al zei het is en blijft een jurysport. Je weet nooit wat een jury zil zien.
Ik was zelf best tevreden voor de 2e keer alleen mag de afstelling hier en daar aan gesleuteld worden.
Dus op naar de volgende wedstrijd(en)
Ps. verder niet aanvallend bedoeld op de jury of jou alleen deel ik je mening niet in het rechtvaardig zijn
k reed met de friezen, over de punten zullen we het maar niet hebben...
Was met de hengst 1e keer M1 en hij liep zo lekker met inrijden...!Kom je de proef binnen (nadat de jury lekker rustig had aan gedaan tot de ringmeester eraan kwam of ik nog ging starten) weg reactie..Kon doen wat ik wou, maar meneer had geeeen zin meer! *aaaaaahhhh!!!* Heb m de proef door moeten slepen, vreselijk..Had 145 en 151. En met de andere in de L2, die zag monsters in de bosjes
Maar verder voor zijn doen had ie zn hoofd er wel goed bij, mist alleen nog wat aan de afwerking, maar 138 had ik niet verwacht..
2e was 147...