[JV] Jury in de kou....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Frantic

Re: [JV] Jury in de kou....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 14:59

wie had er geen plastron om?

Uitsluiten die hap, ik heb net weer een nieuwe mogen kopen omdat hij onvindbaar is.

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 15:25

Hahaha...dat was ik.. als je me even gebeld had, had ik er nog wel één voor je over gehad..

NoireIdylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 15:35

Ik had flink getoeterd als ik jury was... valt ze eraf, kent dan de consequenties van een niet deugdelijke cap, en ach dan moet je d'r niet nog eens -2 gaan geven, hahaha...

ow....... wat zeg ik nu... Haha! Schijnheilig

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 16:28

Ik heb deze situatie ook megemaakt paar weken terug. Ik schreef ook bij een jury maar het viel mij als schrijver op. Ind ze begon te twijfelen maar heeft nog voor haar proef de amazone bij haar geroepen en uitgelegd dat een veiligheidscap verplicht is. En dat ze daar ook uitgesloten voor kan worden. De amazone begreep het natuurlijk (je kan mij niet vertellen dat ze dat niet wist) maar ze mocht toch haar proef startten ( met heel veel dank va de amazone die goed wist dat ze fout zat!)

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 16:34

Ja... zolang je niet twee keer achter elkaar dezelfde jury treft kan je dat spelletje natuurlijk heeeeel lang volhouden..

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 16:39

Lame schreef:
Hahaha...dat was ik.. als je me even gebeld had, had ik er nog wel één voor je over gehad..

Ik weet ook bijna zeker dat ik hem nu terug ga vinden, onder in een oude rijjaszak of hoedendoos. Dat is altijd zo als je iets vervangt omdat het kwijt is..
Maar goed, hij was niet zo duur als haar nieuwe jasje, wel mooi...
Maar het gras moet voorlopig maar met de hand gesnoeid worden.

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 22:09

De zwarte spoorbeschermer mag officieel ook niet.

waarom mag dat niet wat is daar mis mee dan?

en nog even een vraagje over die beruchte dressuurhoed in welke klasse mag je hem op zo wel bij de paarden als pony

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 23:24

moonie schreef:
De zwarte spoorbeschermer mag officieel ook niet.

waarom mag dat niet wat is daar mis mee dan?

en nog even een vraagje over die beruchte dressuurhoed in welke klasse mag je hem op zo wel bij de paarden als pony

Tja... Waarom moet je jasje zwart of blauw zijn? Het staat in de reglementen en daar moet je je simpelweg aan houden. Het "waarom" staat er niet bij.

In het Z mag je een hoedje dragen. Bij de pony's mag dat vanaf 01-04-06 niet meer. Bij de paarden hopelijk nog wel.

sheda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 13:32

CJG schreef
Citaat:
ECHTER........ in het geval de jury het niet ziet binnen 3 onderdelen is het WEL zo netjes om die 2 aftrekpunten NIET te geven, maar om die aan JEZELF (als jury dus) te geven, omdat je gewoon niet goed opgelet hebt..........

deze regel wordt idd toegepast, wij waren zo handig om de beenbeschermers vergeten af te doen met dressuur Bloos
na de proef moest dochter bij jury komen en die zei dus dat ze er geen minpunten voor gaf omdat ze het zelf te laat gezien had
pfffffff ze had 181 punten !!!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 20:14

Tja dat gebeurt nog weleens... en dan mag je van geluk spreken! Haha!