Concours Westervoort (gld) 21 + 22 mei; wie gaat?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lisjuh87

Re: Concours Westervoort (gld) 21 + 22 mei; wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 19:29

K1RsT3N schreef:
het is nog NIET officieel, maar er is vandaag gezegd door een persoontje dat vanalles regeld, dat het concour niet doorgaat Verdrietig Boos!
de wei blijkt te nat te zijn.. 2 jaar terug werd het daarom op een ander stuk weiland gehouden, hopen dat ze dat dit jaar weer doen..
het is dus ONDER VOORBEHOUD

Dat zou ik echt heel poedersuiker vinden als het niet doorgaat Verdrietig

risthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 08:26

FF wat anders, ik heb gehoord dat Bart Bles, springruiter uit Baberich die ook altijd in Westervoort start met een groot aantal paarden, een behoorlijk ongeluk heeft gehad met het laden van een paard. Nieren milt en ribben zouden zijn beschadigd. Het ging weer ff beter met hem maar ik hoorde in Zelhem vertellen dat het weer heel slecht ging.....!!! En dat ie misschien nooit meer aan het rijden kwam.... Ik hoop voor hem dat dit niet waar is en dat het een "roddel" is. Weet iemand hoe het op dit moment met hem gaat?

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 08:50

Het is helaas geen roddel Scheve mond Heb 't idd ook van vriendin van mij gehoord (die reed altijd bij 'm in de les vroeger) Weet verder niet hoe 't met 'm gaat, zal es navragen..

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 15:27

hij is nu van de intens ofcare ja ik weet niet hoe je het schrijft hoor maar het schijnt wel ietsjes beter met hem te gaan maar goed dat gaat het zeker niet.. maarja jammerr dat het niet door gaat..

risthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 16:07

Zie net op startlijsten.nl dat het is afgelast! Jammer!

nightfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 16:15

hallo, op startlijsten.nl staat dat concour in westervoort is afgelast, ivm slecht rijterrein!
dit even ter info

nightfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 16:18

hoi even over bart, hij heeft enkele ribben gebroken, gedeelte van een nier weggehaald en aan de milt is hij ook geopereerd, ook heeft hij 3,5 liter bloed verloren, maar het gaat redelijk, teminste wat ik maandag heb gehoord van zn buurmeis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 17:44

Westervoort afgelast ivm de bodem, mmmmmmm komt me bekend voor Haha!

Even over Bart: het klopt dat hij verleden week maandag een lekijk ongeval heeft gehad. Door een trap van een paard had hij een grote inwendige bloeding en verwondingen opgelopen aan nier, mild. Daarnaast zijn er ook ribben gebroken.
Door zijn goede conditie verloopt het herstel erg spoedig. Sinds gister, aan het einde van de dag, is Bart weer thuis waar hij verder kan herstellen.

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 21:50

ja aleen bodem waar we zouden gaan springen is niet goed te doen vriendin van mij gign er even rijden en gleed telkens uit was dus niet egt goed opzicht wel de dresuur terein maar we gaan geen risico`s nemen Tong uitsteken

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-05 09:44

@ Jippie, tsjaa Rolleyes Naja Bart komt d'r wel weer bovenop!