Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
frunnik schreef:Ik moet zondag om 11:18 zie ik net. Ik ben te herkennen aan een heel erg rood hoofd
frunnik schreef:IK was eerste in het m1 vandaag met 157 punten. Was dus best wel trots. Tweede M wedstrijd en mijn eerste winstpuntje. De jury was erg kritisch en er waren er in het M1 maar 3 met een winstpuntje. Maar ik vond mijn proef nog niet helemaal vlekkeloos gaan en vraag me dus af hoe andere mensen dan hebben gereden.
Helaas ging het met de rest van onze equipe niet even goed en hadden we hier en daar wat pech. We zijn dus vast niet door, maar het was wel een gezellige dag.![]()
Weet trouwens iemand nog het internetadres van de cameramensen die van het M1 foto's hebben gemaakt, want Marcel had alleen foto's gemaakt van het Z. En toen had ik van die andere mensen, die dus foto's hadden gemaakt van het M een kaartje gehad met het adres alleen zit die nog vrolijk in mijn rijbroek en die zit dus inmiddels in de was.
frunnik schreef:hartstikke bedankt!!
Brigitte schreef:Knap hoor frunnik dat je zo goed individueel gescored heb!
Zelf heb ik 148 punten gereden in de M1, vond het wel erg zwaar gejureerd. We hadden wel een aantal fouten in de proef maar hoe deze zijn beoordeeld weet ik niet want ik heb m'n protocol nog niet gezien.
Wel zijn we door met het team (RPC Rockanje) we waren 10e dus het was maar net aan!
CHIO here we come