Dus dat lijkt goed...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dus dat lijkt goed...
hananya schreef:Ik ben ook niet gestart. Ik vond de ringen heel slecht. Ik heb een heel vierjarige die ik voor de tweede keer mee had (L2)
Ik durfde het niet aan. Jammer van het startgeld, maar de eventuele ongelukken/blessures zijn me het ook niet waard. Ik hoorde al meer mensen die waren omgedraaid of gisteren al hadden afgezegd.
Toen we er waren was het bijna droog. Toen gaan kijken hoever ze waren, opgezadeld en meteen de ring in. Had thuis al losgereden (in het zonnetje) dus ik kon meteen door. Beide proeven gingen best behoorlijk, mijn paard komt alleen erg terug als het zwaar wordt, dus ja alles was wat matig. Teon we bij de trailer waren begon het weer te regenen. In de trailer afgezadeld en dus helemaal droog gebleven!! 
Mijn banen waren niet zo fantastisch.. Had uiteindelijk 154 en 149... Was nog 4e met die 154 punten... Dus ik was wel tevreden..
) Verder waren ze bij mij wel ERG soepel!!!! De 1e proef heb ik verknald. Omdat het zo'n K*Tterrein was met losrijden heb ik alleen maar gestapt en rechte einden gedraafd. Dus was ze veel te fris in de 1e proef. Met halsstrekken in draf sprong ze in een flinke galop weg... keb dr (misschien wat TE grof) terug gehaald en had nog een 6
Ik was poepiechagie, dus wou de 2e proef niet eens meer rijden. Alleen het Moest van degenen die mee waren
Achteraf was ik er blij om, het was een mega-aardige jury met veel humor!!! Die proef kon ik dus nog best netjes rijden (gheghe deels buiten de bordjes
). Ik had wel reuze mazzel met het weer, ik reed af en toe met een zonnetje, toen ik stond af te zadelen kwamen de 1e druppen en toen we in de tent zaten te wachten op de uitslagen regende het flink hard...
Was dat ploeteren in de modder toch nog niet voor niets, nu mogen we naar de L2
In de 2e proef werd er wel wat strenger gejureerd, ik had 160 en was 4e! Magoed, je moet het maar net treffen dat je een soepele, begripvole jury treft anders hoef je het niet eens te proberen met zo'n terrein... Alleen weet je dat jammergenoeg niet vantevoren
Royaltjuh schreef:Ik was poepiechagie, dus wou de 2e proef niet eens meer rijden. Alleen het Moest van degenen die mee waren

Tha_Niekje schreef:Royaltjuh schreef:Ik was poepiechagie, dus wou de 2e proef niet eens meer rijden. Alleen het Moest van degenen die mee waren![]()
Nou toch maar mooi dat je het nog gedaan hebt, toch een vierde plaats en nog leuke puntjes![]()
Ik stond foto's te maken vlak naast de jury auto (ivm zon in de rug) en ze moest telkens lachen als je weer de bordjes uit ging... die zag de humor er wel van in![]()
amondi schreef:De M paarden hebben inderdaad erg veel pech gehad. De clubinstrructrice reed voor het eerst in 5 jaar een dressuurproef en "kreeg" 167 punten! Met een springpaard dat nog nooit van huis geweest was. Jury had haar ook geïnformeerd dat ze de bordjes moest negeren en rijden zoals het kon.
In het Z1 had een vriendin zelfs 203 punten( plus statiedeken) terwijl ze nergens de hoefslag had gevonden.
Alleen de emmers hadden dus dubbele pech, het terrein in combinatie met een jury die niet kan schipperen. Hopelijk staat die auto van de jury nog steeds vast op het terrein!