Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hananya schreef:Ik ben ook niet gestart. Ik vond de ringen heel slecht. Ik heb een heel vierjarige die ik voor de tweede keer mee had (L2)
Ik durfde het niet aan. Jammer van het startgeld, maar de eventuele ongelukken/blessures zijn me het ook niet waard. Ik hoorde al meer mensen die waren omgedraaid of gisteren al hadden afgezegd.
Royaltjuh schreef:Ik was poepiechagie, dus wou de 2e proef niet eens meer rijden. Alleen het Moest van degenen die mee waren
Tha_Niekje schreef:Royaltjuh schreef:Ik was poepiechagie, dus wou de 2e proef niet eens meer rijden. Alleen het Moest van degenen die mee waren![]()
Nou toch maar mooi dat je het nog gedaan hebt, toch een vierde plaats en nog leuke puntjes![]()
Ik stond foto's te maken vlak naast de jury auto (ivm zon in de rug) en ze moest telkens lachen als je weer de bordjes uit ging... die zag de humor er wel van in![]()
amondi schreef:De M paarden hebben inderdaad erg veel pech gehad. De clubinstrructrice reed voor het eerst in 5 jaar een dressuurproef en "kreeg" 167 punten! Met een springpaard dat nog nooit van huis geweest was. Jury had haar ook geïnformeerd dat ze de bordjes moest negeren en rijden zoals het kon.
In het Z1 had een vriendin zelfs 203 punten( plus statiedeken) terwijl ze nergens de hoefslag had gevonden.
Alleen de emmers hadden dus dubbele pech, het terrein in combinatie met een jury die niet kan schipperen. Hopelijk staat die auto van de jury nog steeds vast op het terrein!