1 mei Ridderkerk?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

miesie

Re: 1 mei Ridderkerk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 17:50

En hoe hebben jullie gereden? Me pony kon amper op die grond lopen.. En het was natuurlijk erg warm, dus ze was niet vooruit te branden!
Ik had 2 keer 151 punten, alle middengangen kwamen er niet uit.. en ze was te sloom..

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 18:09

En ik had een bommetje onder mijn hol het eerste half uur Haha! Eerste proef reed ik erg slordig, en had ik 148 en 2e proef was ik niet meer zenuwachtig en had ik 162, eerste prijs, en als enige winst..
Ik vond het veld erg slecht

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 08:27

Vreselijk was het, ik heb t zo ontzettend warm gehad.....Begon smorgens al toen bleek dat mijn auto's accu leeg was, vrees dat ik toch iets aan had laten staan ofzo! Gauw auto's gewisseld, kwam ik op stal had ie een iets opgelopen been.....even rondgeslingerd, liep goed (had klein wondje aan been) en op weg!

Wel mooi terrein om te zien maar voor mij de eerste keer L2 en de eerste keer gras, nou dat heb ik geweten. Ik was net de ring in en Alfons loopt gewoon aan de andere kant de ring weer uit!!! Hij was er al uit nog voor ik in de gaten had wat ie van plan was. Dus heel veel stuurwerk en gewoon niet netjes gereden, eerste proef 149 (was ik eigenlijk best tevreden mee!) Maar de tweede proef, die baan was slecht, vreselijk zeg, kreeg van mn paard ook wat opstand dus uiteindelijk 141 punten.

@Tulandro, reed jij niet ook in de L2? Die jury van de tweede ring had wel zwaar gepunt, ik hoorde dat degene die derde was 151 punten had, das best pittig! Gefeliciteerd in ieder geval!

Oja en ook nog een ijzer kwijtgeraakt in de bagger, nou hopen dat de hoefsmid voor donderdag kan, want ik heb donderdag wedstrijd in Waddinxveen.....dan is het in ieder geval niet zo heet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 09:18

Nee Tulandro reed in de L1, de tweede prijs was 146 punten!

Ik heb op zich wel heel lekker gereden, ik vond het inrijden minder gaan, maar eenmaal in de ring ging het wel. Ik moest vroeg, dus zo erge last had ik nog niet van het gras, en hij had stiften in. Hij werd wat langzaam, maar wat wil je met dat weer?

Ik had de eerste proef 156 punten, Miesie las per ongeluk de verkeerde proef voor, dus ik draafde weg waar ik moest wegstappen. De jury merkte later dat het een andere proef was, dus kwam naar buiten, maar de eerste punten wilde ze niet veranderen, maar goed toch nog winst. Tweede proef was ik 4e (van de 17 hihi!) met 165 punten. Ik vond de jury van de tweede proef heel sympathiek, op mijn protocol stonden ook een hoop complimentjes, met hogere cijfers. Leuk dat een jury ook eens zulk commentaar wil geven! Ik hoorde iedereen zo erg klagen over het gras, maar ik vond het nog reuze meevallen. Ik kan me voorstellen dat het na de middag wel slechter geworden was.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 09:26

Oh dus t kon nog erger voor wat betreft de jury......jammer is dat hoor! De jury die ik in de eerste proef had, was een stuk schappelijker!

Ja ik startte om half 1 en ik vond vooral ring 4 errug slecht. Ik begreep ook dat ik niet de enige was die een ijzer kwijt raakte!

Maar ik moet wel zeggen dat het een ontzettend leuke locatie is, en erg goed geregeld (ja prijsuitreiking duurde wat lang ), fijn dat je zo uitgebreid kon parkeren en het losrijterrein was ook groot zat! Houden ze hier nog meer wedstrijden van de zomer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 09:31

Alleen Mei en Juni is Outdoor. September is weer binnen. Maar Heerjansdam heeft ook veel outdoor wedstrijden deze zomer dacht ik. Dat is niet zo gek ver weg. Heel veel van onze stal doen ook 5 mei mee daar.
.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 09:32

Ja ik ga 16 mei naar heerjansdam, daar ben ik nog nooit geweest dus ook heel benieuwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 09:45

Ik ga ook 16 mei !

Rakkertje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 10:07

daffodil schreef:
Ja ik ga 16 mei naar heerjansdam, daar ben ik nog nooit geweest dus ook heel benieuwd.

nou het is daar heel mooi hoor ik ben daar lid!!:D hahaha Vingers aflikken

Rakkertje_

ShannaY schreef:
Ik ga ook 16 mei !

ik ben dan er ook kunnen we elkaar meeten Haha!:D:D

Rakkertje_

Rakkertje_ schreef:
ShannaY schreef:
Ik ga ook 16 mei !

ik ben er dan ook kunnen we elkaar meeten Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 12:21

Ik was er gisteren ook gewoon hoor Knipoog
Ik moest om half 11 en 11 uur starten. Ik weet niet wat voor paard je hebt? Misschien heb ik je in mijn onbewust zijn wel gezien!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 14:03

Gister hebben hun niet gestart bij ons volgens mij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 14:19

Daffodil wel dacht ik?

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 14:36

Ooh ik dacht dat je het tegen rakkertje had Tong uitsteken

nicoletju

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 19:22

ik heb in het z2 pony's gereden maar het was niet fijn rijden en het duurde heel lang voor dat eindelijk de prijsuitreiking kwam!!
maar wel 2 winst gereden!!! Tong uitsteken Pling

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 19:52

poeeeeh wat een drama zeg gister. Zowizo al omdat we geen stiften hadden dus ik vreesde al het ergste. Bij het losrijden ging het nog wel, daar was het nog redelijk droog en liep ze super.
Maar toen we de ring in gingen en ik de grond bekeek had ik nog maar 1 doel, heelhuids zonder peesblessures de ring uitkomen.
De punten vielen me nog alles mee, eerste proef viel ze 4x uit galop omdat ze weg gleed waardoor de ontspanning ook ver te zoeken was, na iedere middengalop schoot er door me heen: ohjee een bocht daar gaan we... maar we bleven wonder boven wonder overeind.
Nee dit nooit meer, dus volgende setje ijzers komen voor de komende maanden toch mooi stiftgaten in (niet dat ik het idee had dat die gister geholpen zouden hebben). Aangezien ik nog een paar graswedstrijden heb staan die ik niet wil missen.

ShannaY heb ik nou met jou staan kletsen de hele tijd?

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 20:07

nicoletju schreef:
ik heb in het z2 pony's gereden maar het was niet fijn rijden en het duurde heel lang voor dat eindelijk de prijsuitreiking kwam!!
maar wel 2 winst gereden!!! Tong uitsteken Pling

Ik heb jou een paar keer gezien dan denk ik! Jij start wel vaker bij ons toch?

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 20:19

Die van mij liep met blote voeten dus ik hield mijn hart vast. (Hij is niet zo vast ter been Haha! ) Maar al met al viel het mee. De banen waren slecht ja maar ik hoorde dat het s'middags nog veel erger was.

nicoletju

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 20:20

niet super vaak maar rijd wel eens daar ja.. ik heb een zwarte pony hij heet ferron en heb jij ook gereden zo ja hoe ging het???

nicoletju

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 20:21

windhond schreef:
Die van mij liep met blote voeten dus ik hield mijn hart vast. (Hij is niet zo vast ter been Haha! ) Maar al met al viel het mee. De banen waren slecht ja maar ik hoorde dat het s'middags nog veel erger was.

ja ik moes s'middags en het was heel erg slecht!!! wat rijd je met je paard/pony en welke catorgorie?

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 20:23

Ik reed rond 3 uur, allemaal kuilen, ik durfde amper te wijken..
Het was ook nog 's heel warm, dus moest sid echt vooruit schoppen..

Ik reed in de L1 met me pony had 2 keer 151 punten en was 2 keer 3e van de 6 (eigenlijk 8, maar er waren 2 uitvallers) Tong uitsteken

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 20:39

nicoletju schreef:
windhond schreef:

ja ik moes s'middags en het was heel erg slecht!!! wat rijd je met je paard/pony en welke catorgorie?

Ik deed zelf niet mee maar mn paardje wel. (Iemand anders start hem) In de L2. Eerste proef 2e met 161 pnt en tweede proef 3e met 151

nicoletju

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 20:40

miesie schreef:
Ik reed rond 3 uur, allemaal kuilen, ik durfde amper te wijken..
Het was ook nog 's heel warm, dus moest sid echt vooruit schoppen..

Ik reed in de L1 met me pony had 2 keer 151 punten en was 2 keer 3e van de 6 (eigenlijk 8, maar er waren 2 uitvallers) Tong uitsteken

ik had 2x vet winst maar mijn pony was heel voor zichtig en ik voelde dat hij het tog best wel moeilijk had maar hij ging er voor net als altijd!! ik hou van mijn ponie !!

nicoletju

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 20:43

Ik deed zelf niet mee maar mn paardje wel. (Iemand anders start hem) In de L2. Eerste proef 2e met 161 pnt en tweede proef 3e met 151[/quote]

ohw.. nouw goed tog!!