Het is allemaal met een sisser afgelopen, maar de schrik zat er bij ons allemaal goed in!!! Ze werd met spoed afgevoerd naar 't ziekenhuis

Verder heb ik je idd nog gezien HedwigG, herkende je van de vorige keer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rieta schreef:vriendin van mij deed mee in het Z1 voor het eerst. Op een palomino hengst. Mischien herken je hem dan. Ze was 1x 1e met 194 en 184 ofzo. En een andere vriendin van mij was 1e met springen in het M....
Royaltjuh schreef:Verder heb ik je idd nog gezien HedwigG, herkende je van de vorige keerAlleen was je zo druk aan het poseren voor de fotograaf dat ik je maar niet aangesproken heb
marina1998 schreef:Rieta schreef:vriendin van mij deed mee in het Z1 voor het eerst. Op een palomino hengst. Mischien herken je hem dan. Ze was 1x 1e met 194 en 184 ofzo. En een andere vriendin van mij was 1e met springen in het M....
Ja, die vriendin van jou met de palomino heb ik wel gezien. Ik was schrijfster in één van de ringen waarin ze reed. Een hele mooie pony trouwens. Vond de jury ook. Jammer dat ze een keertwending de verkeerde kant op draaide (geloof dat zij dat was), maar verder was het volgens mij best een goede proef. Vooral omdat het voor het eerst in de Z1 was. Jury vroeg zich af of de pony van Kedde is geweest, klopt dat?
Citaat:Dachten ze aan Romantic Mascotte ?:+:
Die heb ik bij de pony's in het Z gereden toen ik 18 was ( ben nu 23)
Dat was een wildkleur maar leek zeer veel op een palomino. Het was alleen een merrie
Wie was die jury??
marina1998 schreef:Citaat:Dachten ze aan Romantic Mascotte ?:+:
Die heb ik bij de pony's in het Z gereden toen ik 18 was ( ben nu 23)
Dat was een wildkleur maar leek zeer veel op een palomino. Het was alleen een merrie
Wie was die jury??
Oops, dan had de jury het niet helemaal goed gezien. Ze wist het ook niet zeker hoor, vroeg het zich alleen maar af. Maar om nu een merrie met een hengst te verwarren![]()
De jury was mevrouw Stevens btw. Wel leuk toch, dat ze zich jouw pony nog kon herinneren?!