5 mei, polderkampioenschappen Dronten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sizz

Re: 5 mei, polderkampioenschappen Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 22:36

xxLisaxx schreef:
haha toch nog onverwachts iemand gemeet Tong uitsteken
nog gefeli met je prijs!

Haha, we hebben zo half 3 woorden tegen elkaar gezegd. Knipoog Maar oke, dat maakt niet uit.

Ja dankjewel, jij ook. Lachen

Dancer_Valou

Re: 5 mei, polderkampioenschappen Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 13:20

xxLisaxx schreef:
haha toch nog onverwachts iemand gemeet Tong uitsteken
nog gefeli met je prijs!

wij hebben ook gemeet Haha! hahaha ik was die dikke (zwanger) die aan het klagen was dat mijn schoonzus geen sjabrakje kreeg en dus geen ere ronde mocht rijden terwijl dus achteraf bleek dat ze derde allround geworden was..... foutje bedankt Huilen

Voor ons ook een geslaagde dag, mijn schoonzus heeft met mijn paard voor het eerst L1 dressuur gestart (normaal springt ze alleen maar) en was eerste met 170 punten Pling , springen ook foutloos en vierde op stijl. Ze mocht voor beide onderdelen de finale rijden en die ging wat minder, Dansie was toch wel moe van de hele dag op de trailer staan.

Maar toch nog van beide juryleden 162 punten gekregen in de dressuur en met springen helaas twee balken, want ze had wel de derde tijd....

Ben super trots op ze in ieder geval en vond het een heerlijke dag (wel een beetje koud zonder zonnetje brrrr)

Groetjes Simone