2 en 3 april Amersfoort! (+kür)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tam20

Re: 2 en 3 april Amersfoort! (+kür)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 18:09

Mijn kür ging echt heel lekker voor mijn gevoel, Shania was super braaf en had een aantal kleine foutjes, maar was niet echt om wakker van te liggen. Ik had 11.91, waar ik super tevreden mee ben met mijn ukkie
(dat is het belangrijkste toch?!!)

Bettine en Prak, leuk jullie toch nog gezien te hebben. Jullie hebben beide erg leuke paarden!

Prak, gefeliciteerd met je publieksprijs Haha!

Anoukie ik heb jou ook zien lopen en ook nog gesproken bleek achteraf. Op dat moment had ik het niet door dat jij het was. Ik was degene die bij de wc's aan jou vroeg of jij wist of het nou om 7 uur of half 8 begon.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 18:52

haay ik heb alle küren gevolgd, en heb echt genoten...
er liepen ook zeer leuke paardjes bij Haha!
vandaag waren wij ook even op stal, heb niet zoveel van de proeven gezien om eerlijk te zijn Tong uitsteken
we moesten zelf op concours...

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 09:00

heb ook een fijne proeg gereden...

was helemaal grappig dat ik een publieksprijs heb gewonnen...helemaal omdat ik niemand had meegenomen om te stemmen...

Von dhet erg gezellig iedereen ff gesproken te hebben..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 10:53

Je had het knapste paard Prakkie Haha!

Het was me niet opgevallen dat Shania een E-pony is Tam!

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 10:59

dank je wel zep...
ben ook erg trots op mijn knappe meissie...

Heeft iemand btw nog foto's gemaakt??
Had niemand bij me om foto's te maken...

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 11:01

heeft iemand btw nog de complete uitslag??

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 11:18

Tam, ja ik kwam er later ook achter dat jij dat was Haha!, sorry!

Prakkie heb ik ook gezien, maar het was best druk dus ik heb geen hand gegeven Bloos.

Bettine heb ik gezien en mee gesproken evenals de dames die op onze muziek reden. Daarnaast nog een aantal bokkers/mutsen.

Carla werd 5e met Ojazz, die vond ik toch ook heel fraai rijden. Sowieso vond ik het een leuke avond!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 14:45

er reed een vos mee...
ik weet echt geen naam van ruiter en paard meer..
maar dat was zooooooooo'n gaaf diertje!!
ben dol op vosjes Knipoog

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 18:16

Anoukie schreef:
Carla werd 5e met Ojazz, die vond ik toch ook heel fraai rijden. Sowieso vond ik het een leuke avond!

Geloof niet dat ik het helemaal met de plaatsingen eens ben Haha!
Carla heb ik niet gezien, alleen losrijden, mijn moeder heeft d'r wel gezien en had haar een stuk hoger staan (bovenaan eigenlijk Haha!), en van wat ik gezien heb op het losrijden vind ik dat ook.
Heb nog geen lijst met uitslagen gezien, maar van sommigen die moesten opzadelen voor de prijsuitrijking had ik echt iets van Oh?! Zeer vreemd Haha!

Vond het trouwens een beetje raar dat de jury op m'n protocol had gezet dat 'ie de muziek niet mooi vond en dat er meer beat in moest Verward
Tja, ik vind van niet, is een kwestie van smaak Rolleyes Beetje vreemd dat hij daar dan een laag cijfer voor geeft, als m'n paard verder wel goed in de muziek zit, en de muziek ook goed in elkaar zit.. Maargoed >;)

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 18:55

Bettine schreef:
Vond het trouwens een beetje raar dat de jury op m'n protocol had gezet dat 'ie de muziek niet mooi vond en dat er meer beat in moest Verward

Er zit wat weinig ritme in, maar bij veel was er wel ritme in de muziek maar niet in het paard.

Was de zwarte die Ojazz? Vond ik het beste paard van de avond al schorte er misschien hier en daar nog genoeg aan, maar liep als een van de weinige met takt en afdruk door de baan, mooi in het front(je).

Wat me opviel aan de muziek dat iedereen het "anders" probeert te doen, zo van ja het is zoveel het hetzelfde. Wat is er toch mis met een herkenbare deun Verward

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 19:08

Wouter24 schreef:
Was de zwarte die Ojazz? Vond ik het beste paard van de avond al schorte er misschien hier en daar nog genoeg aan, maar liep als een van de weinige met takt en afdruk door de baan, mooi in het front(je).

Jep Knipoog

Idd een goed paard, en natuurlijk die van Judith Scholte, ook een talentvol paard Lachen

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 09:03

hmm, vreemd bettine, ik vond de muziek juist mooi bij je paard passen...maar dat is idd echt persoonlijk..

nou wouter24, dan moet je wel helemaal weg zijn geweest van mijn muziek, meer herkenbaar dan dat was er die avond volgens mij niet.... Haha! Haha! Haha! (de galopmuziek dan, en je moet wel van een niet te jonge generatie zijn, anders ken je het misschien ook niet Knipoog Haha! Knipoog )

Vond die van Judith gelijk al een mooi paard....en Ojazz vond ik ook een mooi type...heb ze beiden alleen in een flits gezien met losrijden en van geen van beiden de kur, dus daar kan ik niet over oordelen...

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 09:08

weet gelijk over wie je het hebt, bettine...ik had het ook bij een aantal die moesten opzadelen, zoiets van ok, hebben zij ook gewonnen??

Maar vond het wel een erg leuk concours...
Alleen liep het ietsjes uit...

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 09:22

prakkie schreef:
hmm, vreemd bettine, ik vond de muziek juist mooi bij je paard passen...maar dat is idd echt persoonlijk..

Vond ik ook Haha!
Echt een hele leuke kur!!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 09:39

Wouter24 schreef:
Er zit wat weinig ritme in, maar bij veel was er wel ritme in de muziek maar niet in het paard.

Wat me opviel aan de muziek dat iedereen het "anders" probeert te doen, zo van ja het is zoveel het hetzelfde. Wat is er toch mis met een herkenbare deun Verward

Ik vond de stap en galopmuziek het beste in je kur Bettine, maar dat had ik al tegen je gezegd Lachen. Ik vind het wel een mooie kur en het belangrijkste is imo dat jij er lekker op kan rijden en dat jij m mooi vindt en je er goed bij voelt!

Die zwarte was idd Ojazz. Eerlijk gezegd had ik m ook wat hoger geplaatst persoonlijk Bloos, vond haar een hele goede kur rijden.

Wouter, niemand is denk ik blij als je een kur hebt en je komt erachter dat een ander dezelfde muziek heeft. Ik zou dat iig niet super vinden. Je wilt toch graag opvallen en origineel zijn. Ik heb toch zeker 2 Michael Jackson kuren gehoord op 1 avond. Als hij dan nog een 3e keer zou komen, had ik toch ook zoiets van: "Nee he, toch niet weer,...?"

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-05 13:11

Uitslagen van zowel de kür als van zondag staan nu op de website.
Zit me nog steeds te verbazen over sommige kür uitslagen Haha!

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 13:41

ja, ik ook... Haha! Clown Haha!
die jury-sport ook... Knipoog Haha! Knipoog

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 14:45

Bettine schreef:

Bloos! Ik ook Bloos. Ik had ook niet verwacht dat Marjolein met Ravel zo hoog zo scoren eigenlijk Bloos. Wel heel leuk natuurlijk, maar ik had het met mijn lekenogen anders ingedeeld Knipoog. Maar soit, ik ben immers geen jurylid Haha!.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 16:01

ik had ojazz hoger geplaatst, vond ik erg raar dat ie 5e (geloof ik) was.. Bloos
ravel liep wat foutjes maar voor zijn eerste kür super gedaan.. Haha!

roxanna_z

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 16:27

marjolein reed netjes haar kur en ravel volgde haar wel! en natuurlijk zaten er wat kleine foutjes in maar voor de 1e keer prima gedaan!!
en gun het haar van harte...... de 3e prijs!!! toppie gereden marjolein!!
xxx roxanna

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 16:34

roxanna_z schreef:
marjolein reed netjes haar kur en ravel volgde haar wel! en natuurlijk zaten er wat kleine foutjes in maar voor de 1e keer prima gedaan!!
en gun het haar van harte...... de 3e prijs!!! toppie gereden marjolein!!
xxx roxanna

Niemand (en ik zeker niet) misgunt het haar hoor Roxanna Knipoog, ik ken Marjolein en het is een hele knappe prestatie. Ik zeg alleen dat ik met mijn lekenogen haar anders geplaatst had in het geheel Knipoog.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 16:40

ik ben het ermee eens dat de gehele uitslag beetje anders was dan vele mensen hadden gedacht... maar ja jurysport he Knipoog

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 09:16

Bettine schreef:

Welke site? Ik wil ze nu weleens zien na al deze story's...

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 10:46

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 11:20

prakkie schreef:
weet gelijk over wie je het hebt, bettine...ik had het ook bij een aantal die moesten opzadelen, zoiets van ok, hebben zij ook gewonnen??

Maar vond het wel een erg leuk concours...
Alleen liep het ietsjes uit...

Hahaha ik heb geloof ik wel een idee over wie jullie het hebben gehad. Maar eerlijk is eerlijk, die 2 meiden rijden zich er overal knap bij.