wedstrijdcontrole: Neem jij altijd paspoort&startkaart m

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marije_jiplover

Re: wedstrijdcontrole: Neem jij altijd paspoort&startkaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 19:38

carlijn83 schreef:
1x gehad dat ik t moest laten zien aan t wedstrijdsecretariaat (bij t aanmelden+betalen) Dat vond ik wel vaag.... ik heb t wel gedaan maar sinds wanneer mogen hun dat controleren? Nog nooit eerder mee gemaakt.

Dat mogen zij zeker controleren, dat is nl eigenlijk een taak van hen. De jury is niet verplicht te controleren, zij mogen wel steekproefsgewijs mensen om de papieren vragen, maar het secretariaat mag dat zeker ook!

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 20:05

wij hebben ze altijd mee

er is een keer gecontroleerd bij ons op stal, en iemand had de entingen nog niet in het paspoort staan maar wel in het entingen boekje, dus gediskwalificeerd(:?) en 4 winstpunten kwijt!! dan ben je ook dik de L*L

verwijderd09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 11:06

ik heb het ook 1 keer gehad, net die week daarvoor had ik het vaccinatieboekje uit het pakketje gehaalt want ik dacht dat dat overbodig was geworden met het paardenpaspoort, maar helaas bij mij was dat nog niet zo.
ik kreeg een officiele waarschuwing thuisgestuurt van de I&R

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 16:23

vandaag weer, iemand in de rubriek had de vaccinaties er niet goed instaan, hup mocht weer naar huis want ze mocht niet starten

San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 16:32

Kheb altijd alles bij me, ben altijd bang om naar huis gestuurd te worden Nagelbijten / Gniffelen
Op het gras wordt hier in de omgeving trouwens wel veel gecontroleerd volgens mij!

Rachel_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:56

ik heb me passpoort en startkaart altijd bij me,
maar ben nog nooit gecontroleerd.
wist niet dat ze zo streng waren daarop om je weg te sturen enzo..

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 19:08

Ik heb ook het paspoort en de papieren altijd bij me op wedstrijd.
Ze hebben weleens een keer gevraagd om te laten zien, maar dat gebeurd amper...

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 22:35

dr word op t NK altijddd gecontroleerd, op chip en entingen!
vriendin van mij mocht vorige week bijna niet starten, de DA had in haar paspoort het verkeerde jaar gezet, 2003 ipv 2004 en dit kon helemaal niet, in 2003 was ie op 12 sept geent en in 2004 op 1 sept en daardoor mocht ze nog wel starten, maar haar vader heeft moeten staan praten als Brugman....[/quote]

Heb ik ook gehad van de zomer... Was in januari geent en de DA was er blijkbaar nog niet aan gewend dat het nieuwjaar geweest was... Maar gelukkig terwijl ik sta te discussieren met die controleur loopt de betreffende DA voorbij Haha! . Dus die meteen aan zijn haren erbij gesleept en toen was alles in orde.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 09:31

JollyJumper schreef:

Heb ik ook gehad van de zomer... Was in januari geent en de DA was er blijkbaar nog niet aan gewend dat het nieuwjaar geweest was... Maar gelukkig terwijl ik sta te discussieren met die controleur loopt de betreffende DA voorbij Haha! . Dus die meteen aan zijn haren erbij gesleept en toen was alles in orde.

ja dat zijn dan van die banketstaaf dingen, ik weet niet precies wat haar vader heeft gezegd, maar het kon helemaal niet dat die pony niet goed geent was, omdat hij op 12-09-2003 geent was, en op 1-09-2003(2004) dus ze konden zo ook wel zien dat het niet klopte......
Wij hadden dan de pech dat we met een hele grote groep hebben geent bij n andere DA als normaal.... en dat die DA niet op t NK rondliep... maar tis allemaal goedgekomen gelukkig!

cinvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 10:02

ja altijd

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:35

Normaal gesproken altijd.

Afgelopen zomer heb ik echter een gok moeten wagen. Ik startte toen een paard dat niet van mij was en dat ook nog door iemand anders gestart werd. Die ander had het laatst gestart en dus het paspoort van het paard. Ik met m'n stomme kop denk daar pas aan als we al aan het laden zijn. Ik die andere persoon gebeld, maar die wist niet meer waar ze het paspoort had gelaten. Het ging om een tweedaags concours en ik ben dus maar op de gok gestart. Gelukkig voor mij werd er niet naar het paspoort gevraagd, en dat terwijl ik 4 proeven reed bij 4 verschillende jury's...

StalDOCW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 19:59

Ik neem het altijd mee: als je tegenwoordig op de weg aangehouden wordt door politie en je hebt je paspoort niet bij je, dan kun je een flinke boete krijgen. Ik heb achterin mijn paspoort niet alleen mijn startkaart, maar ook een extra coupon. Ze hebben mij al eens om een coupon gevraagd, omdat ze op de wedstrijd de mijne kwijt waren. Dat is dan best banketstaaf.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 21:33

Heb altijd alles mee, is een kleine moeite...

Als je buiten gepakt wordt op dat je papieren niet in orde zijn, kan je onverrichte zake weer naar huis, das ook zonde...

honey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 17:57

-
Laatst bijgewerkt door honey007 op 13-11-24 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 18:31

In het outdoorseizoen moet ik altijd mijn paspoort laten zien. En tijdens een indoor laat ik hem aan het secretariaat zien. Is gewoon standaard.
Ik heb naast mijn paspoort en lidmaatschapskaart ook altijd twee reservecoupons in mijn mapje zitten en eventuele waardebonnen zodat ik die op de wedstrijd uit kan geven. Anders moet ik er speciaal voor naar de winkel. En het is me weleens overkomen dat ze mijn couponnen kwijt waren en toen kon ik direct nieuwe geven en starten.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 18:56

Ik heb altijd alles compleet mee!