hoe lang zit je paardrijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

1manier2

Re: hoe lang zit je paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 19:36

Th0mas schreef:
ik weet niet of ik op deze topic moet plaatsen en dit wordt meer over wedstrijden gesproken

ik vind gewoon leuk om te weten hoe lang je op paardrijden zit en wanneer de wedstrijd ben begonnen en welke klasse Haha!

ik ga nu over mezelf vertellen Knipoog

ik zit nu 4,5 jaar paardrijden dus ik was toen bijna 13 jaar (op een manege).
ik kreeg 3,5 jaar geleden kreeg ik van me ouders een 3 jarige onbeleerde pony
2 jaar en 3 maanden geleden ben ik echt fanatiek met rijden en privelessen gaan nemen
bijna 2 jaar geleden ben ik met wedstrijden begonnen en nu rijd ik M1 Vork

Wat grappig, ik ben begonnen toen ik 5 was, en nu ben ik net 14 geworden. Ik heb nu 2 jaar een eigen paard, een Fries.

sabje19

Re: hoe lang zit je paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 22:24

Ik ben om m'n 7e begonnen met paardrijden (word einde van het jaar al weer 22) dus ik rijd nu al weer ruim 14 bijna 15 jaar.

Ik heb eigenlijk al die tijd op de manege gereden,
Ook wel wedstrijden, maar dat was altijd onderling en heb het daar tot de L2 geschopt, daarna vond ik het niet meer leuk om wedstrijden te rijden en ben ik alleen maar recreatief gaan rijden. Ik heb in die 15 jaar 3 maneges gehad, bij de laatste heb ik ruim 4 jaar gereden en in de periode verschillende leasepaarden gehad.

Toen heb ik nog een aantal maanden een paard van iemand anders gereden, maar het gaat toch kriebelde om ooit je eigen paard te hebben en na lang sparen heb ik sinds vorig jaar oktober mijn eigen paard. Haha!