Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
obelix schreef:ik heb ook zondag wedstrijd.. Maar voor mij is het wat makkelijker.. Ik stap er in 15 min heen.. Hoef dus neit met de trailer op pad..
Ik wacht het wel even af..
Poffie schreef:Wij hadden ons net als Elisa2 opgegeven voor Arnhem Zuid, zaterdagavond, maar hebben gisteren afgebeld. Wij hebben de hele week niet meer gereden, bovendien is het nog maar de vraag hoe het gaat worden. Men zei dat we dan wel moeten betalen, dat nemen we dan maar voor lief! Het weegt niet op tegen evt. risico's. Wel werd erbij gezegd dat er nog even bekeken zou worden of het wel door zou gaan. Op zich best jammer, bij Ruimzicht is het altijd wel fijn om te rijden!
Santos_05 schreef:obelix schreef:ik heb ook zondag wedstrijd.. Maar voor mij is het wat makkelijker.. Ik stap er in 15 min heen.. Hoef dus neit met de trailer op pad..
Ik wacht het wel even af..
Ik heb gister in de binnenbak gereden en hoefde alleen bij ons over het plein heen. Toch ging is mijn paard uitgegleden, dus kijk alsjeblieft uit als je lopen naar de wedstrijd gaat! Dan kan je hem haast nog beter in de trailer hebben staan.
risthia schreef:Elisa2 schreef:Samo,waar moet je heen in Arnhem?
Er is in arnhem zuid en bij mansour wedstrijd dat weet ik wel weet verder niet of het doorgaat of niet???
Melissamanda schreef:Ik rijd morgen op manege chardon maar die is niet afgelast. Kreeg gisteren namelijk de definitieve startlijst. Maar ik hoorde wel al veel mensen die zich wilden afmelden wegens dat ze heel de week niet konden rijden.