Super-Wedstrijd gereden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Skippylover

Re: Super-Wedstrijd gereden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:20

Jaah dat idee hat k dus ook al!
Allemaal van die steken onder water en dan later zeggen dat je dat
HE-LE-MAAL niet zei...neehh...zo kan k t oowk!

Pegasus4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 18:22

Evy schreef:
Rubiño_91 schreef:
ik zeg niet dat 'eigen-paard'ruiters beter kunnen rijden, maar ik vind manegeruiters gewoon niet bewonderenswaardig...

Rubiño_91 schreef:
ik jaloers op iemand die op een manegepaard rijdt?

Uit deze reacties maken wij op dat jij behoorlijk op manege ruiters neerkijkt, en dat 'eigen-paard'ruiters wél bewonderingswaardig zijn.

Precies, terwijl manegeruiters en eigenpaardenruiters het even goed zouden kunnen hoor! Dat haat ik als er zo word neergekeken op 'manegeruiters'

Phenomenom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:23

Ik heb zelf 2 paarden. IK heb echter veel respect voor manegeruiters. Veel doen met weinig middelen. Sommigen komen erg hoog met manegepaarden die nog moeilijk te berijden zijn, en die paarden worden vaak de hele week lang weer 'afgestompt' door mindere ruiters.
Terwijl mensen met een eigen paard de enige zijn die op hun paard rijden. Veel eigenpaardruiters die weten niet dat ze slecht rijden.
Het hebben van een eigen paard zegt NIKS. Tijd terug had iemand een paard gekocht voor 40.000 euro, en het enige wat hij ermee kon was stappen.

Nee alle lof naar manegeruiters. Zeker op een manege als de poelenburgh.

Skippylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:26

lalala en waar blijft ons rubinotje lalala

Phenomenom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:28

Skippylover schreef:
lalala en waar blijft ons rubinotje lalala

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow

RUN, run HARD! MUAHAHAHAHAHA

Die is weggepest en het nam maar 2 bladzijden in beslag

Lopeja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:31

Hey Robino...

wat een zielig hoopje mens ben je zeg...je moet aardig met jezelf in de knoop zitten Slapen , maar niet echt boeiend voor ons...

Ik moet zeggen, ik ben errug benieuwd wie er werkelijk achter deze schuilnaam de boel zit op te hitsen.

Als jouw kennis, met een paardenwijsheid van slechts een beginner, Pegasus behoorlijk nageeflijk had dan vermoed ik toch zo dat jouw vriendin een behoorlijke boerentrien moet zijn die hem in de krul GETROKKEN heeft...nu weet ik ook waarom hij afgelopen week zo van streek was...hij heeft een KOE op zijn rug gehad!

Arme Pegasus.

Phenomenom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:33

Purmerburger schreef:
Hey Robino...

wat een zielig hoopje mens ben je zeg...je moet aardig met jezelf in de knoop zitten Slapen , maar niet echt boeiend voor ons...

Ik moet zeggen, ik ben errug benieuwd wie er werkelijk achter deze schuilnaam de boel zit op te hitsen.

Als jouw kennis, met een paardenwijsheid van slechts een beginner, Pegasus behoorlijk nageeflijk had dan vermoed ik toch zo dat jouw vriendin een behoorlijke boerentrien moet zijn die hem in de krul GETROKKEN heeft...nu weet ik ook waarom hij afgelopen week zo van streek was...hij heeft een KOE op zijn rug gehad!

Arme Pegasus.

Hoeraatje voor McBurger!!!

Skippylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:34

WHAHAHAHAHA GENIAAL DEZE!
K lig egt vlak hier! Briljant horz...arme Peeg..die zal idd heel wat te verduren hebben gehad!
Haha! Haha! Haha! Haha!

Lopeja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:35

[b]IS IE NOU WEGGEBOKT?????

JAMMURRRR Haha!

Phenomenom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:38

1,2,3.....WEGGEBOKT!!!!!

Chrisssy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 15:36

Purmerburger schreef:
Hey Robino...

Arme Pegasus.

haha jeetje, ik lig echt helemaal dubbel Haha!
Goed, die rubino weet niet waar ie/zij t over heeft, dat zal duidelijk wezen. Dat zegt eigenlijk toch wel genoeg over jouw ' paardenkennis' ?
Als je echt wist waar je het over had dan zou je ook weten dat je nooit een paard kan analyseren na een uurtje rijden in de bak.

Ik heb zelf ook nooit een eigen paard gehad, wel het geld, maar mijn ouders werken fulltime en willen wel graag op vakantie. Het zit er dus gewoon (nog) niet in voor mij. Maar dit zegt niet dat ik minder kennis zou hebben dan iemand met een eigen paard! Ik rij nou 4x per week, soms meer, en ik moet zeggen dat ik mensen die wel een eigen paard hebben er soms uitrij enz.. Ik denk dus dat jij zoiezo helemaal niet weet waar je het over hebt. Daar komt nog bij dat manegepaarden vaak moeilijker zijn dan eigen paarden, ze hebben natuurlijk iedere dag min. een ander iemand erop met andere rijmanieren. Denk daar maar eerst es ff overna voordat je echt TE domme opmerkingen maakt.

Presley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 16:49

Hey Alyssa! Pling
Nu die vervelende bokker Koe ( Koe opgehouden is zal ik maar wat leuks neerzetten: Haha!

Geweldig gedaan! OK dan! en gefeliciteerd met je promotiepunt. OK dan!

Pegasus4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 21:11

bedankt! Haha! Knipoog nu maar weer on-topic dan maar Clown

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:45

Heej goed gedaan hoor OK dan!
Ik ben bezig met de jury-cursus van de FNRS en wij leren echt om de ruiter te beoordelen en niet het paard... Het zal best schelen als je een paard hebt die fijn te rijden is, maar dan kun je als ruiter echt nog wel de verkeerde hulpen geven en het draait hier om de juistheid van de hulpen en de correcte houding en zit van de ruiter...
Ik las een pagina eerder een opmerking dat manege-ruiters niet zo goed zouden kunnen rijden Verward ... Wat mij betreft echt onzin, ik geef zelf les aan zowel manegeruiters (op manegepaarden dus Haha! ) als aan wedstrijdruiters (met eigen paard) en er zijn echt manegeruiters bij die beter rijden en meer gevoel hebben voor het rijden dan ruiters met een eigen paard.

Wees blij met je punten, je hebt ze vast niet voor niets gekregen en laat de rest maar lekker kletsen. Jij hebt je pp EN een 1ste prijs, super toch!

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 22:51

Hahaha lachen dit! Heel goed gedaan! Enne.. hoege bomen vangen veel wind he Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 11:43

ik kan niet erg blij worden van deze discussie. Als iemand zonder te schelden een mening formuleert waar je het niet mee eens bent, kan dat op een normale manier gezegd worden. Het wegpesten uit een topic is not done.
Ook vind ik het niet sympatiek om iemand die blij is met zijn wedstrijdresultaat zo neer te halen.

Ik ga ervanuit dat er hier nu weer normaal en on topic gereageerd wordt, zoniet volgt er een slotje.

On topic: proficiat met je PP Ja

Pegasus4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 16:14

Passionato schreef:
Hahaha lachen dit! Heel goed gedaan! Enne.. hoege bomen vangen veel wind he Knipoog

Ehm hoe bedoel je??? Clown

Bedankt iedereen Tong uitsteken

Lopeja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 18:02

Lielle schreef:
ik kan niet erg blij worden van deze discussie. Als iemand zonder te schelden een mening formuleert waar je het niet mee eens bent, kan dat op een normale manier gezegd worden. Het wegpesten uit een topic is not done.
Ook vind ik het niet sympatiek om iemand die blij is met zijn wedstrijdresultaat zo neer te halen.

Ik ga ervanuit dat er hier nu weer normaal en on topic gereageerd wordt, zoniet volgt er een slotje.

On topic: proficiat met je PP Ja

Ik weet niet of je de moeite hebt genomen om de hele discussie te lezen maar als je dat wel gedaan hebt dan moet het je zijn opgevallen dat dit figuur Rubino er duidelijk op uit was om ''pesterige'' teksten te plaatsen. Ik hoop dat hij er op persoonlijke titel op aangesproken is. Het is overigens niet vreemd dat mensen reageren op de manier waarop ze dat deden. Daarnaast is hij niet weggespest maar gewezen op zijn onjuiste beweringen en daarop had hij, heel terecht geen weerwoord!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 18:04

Dat heb ik gedaan, en daarop is mijn reactie gebaseerd. Beide partijen hebben hier niet echt fijn gecommuniceerd, en mijn verzoek is om dat anders te doen. Wegpesten is net zo charmant als pesterige opmerkingen maken

PS gewoon zwarte tekst leest fijner Knipoog

Lopeja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 18:11

Lielle schreef:
Dat heb ik gedaan, en daarop is mijn reactie gebaseerd. Beide partijen hebben hier niet echt fijn gecommuniceerd, en mijn verzoek is om dat anders te doen. Wegpesten is net zo charmant als pesterige opmerkingen maken

PS gewoon zwarte tekst leest fijner Knipoog

Aan mij zal het niet liggen maar ik bijt als het moet.... Hamer

Ik lees dat je onlangs je vader verloren hebt. Mijn condoleances. Mijn eigen moeder is vorig jaar 2 maart plotseling overleden. Zij was ook van 23 juni, alleen het jaar 1923.

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 18:40

Pegasus4ever schreef:
Passionato schreef:

Nou, ik bedoelde dat hoe beter je het doet, hoe meer mensen er jaloers zullen zijn... dus zulke reacties zijn eigenlijk alleen maar een goed teken..
Nog veel succes met je wedstrijden! (Je foto's zagen er trouwens ook netjes uit) die die 1e plek heb je echt verdiend hoor!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 18:54

Jeetje moest die rubino ongesteld worden ofzo, jeetje, wat was die sjaggie!! Maar gefeliciteerd hoor!!

Pegasus4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 16:41

Pegasus4ever schreef:
Passionato schreef:

Nou, ik bedoelde dat hoe beter je het doet, hoe meer mensen er jaloers zullen zijn... dus zulke reacties zijn eigenlijk alleen maar een goed teken..
Nog veel succes met je wedstrijden! (Je foto's zagen er trouwens ook netjes uit) die die 1e plek heb je echt verdiend hoor!
[/quote]

ok bedankt Knipoog Haha!
[/quote]