Geeke ik leef met je mee! Rare mensen op de GK

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Soph12

Re: Geeke ik leef met je mee! Rare mensen op de GK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 12:41

Melanie15 schreef:
Haha, ff off-topic, maar er zijn daar heel wat mensen die ik nu op die uitslagenlijst zie, die heel veel wedstrijden hier in utrecht rijden

klopt ik woon in flevoland, in zeewolde maar ben lid in nijkerk van ee ponyclub, Vandaar de kring zuid west veluwe maar utrecht is vaak dichterbij Tong uitsteken dus klopt!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 19:07

Ik rijd ook weleens in de provincie utrecht inderdaad Lachen
Zomers ben ik naar woudenberg geweest en swinters ga ik elke keer naar Bunschoten spakenburg Lachen

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 21:06

Wel erg banketstaaf zeg voor je vriendin..
Maarja kan gebeuren.
Die prijs daar heeft ze idd niks aan...
Nouja volgende keer beter! Lachen

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 21:08

Ja, en Kelly Girfhorst en Lise van Oort zie ik ook wel vaak op een startlijst of op een wedstrijd hier in de buurt

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 08:59

Ik heb eens zoiets gehad toen ik 9 was en door die fout mocht ik niet te paard mijn prijs in ontvangst nemen, hoe heet dat ook alweer....anyway, ik was kapot! Laat zo'n kind dan in ieder geval gewoon meehobbelen denk ik dan, maar goed....*oud frustratiepunt? Haha! *

Jullie zijn natuurlijk wat ouder, maar dan baal je er nog van lijkt me zo, ik zou in ieder geval super pissig zijn en waar mensen zijn worden misschien fouten gemaakt, maar dat er zulke ezels zijn die zoiets belangrijks, ik bedoel kampioenschappen nog wel! fout doen daar kan ik niet bij hoor...dan kijken ze het de volgende keer maar 2 keer na, toch?

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 21:03

Erg jammer allemaal. Maar misschien kun je je de volgende keer gewoon even netjes voorstellen en melden bij de jury. Dan kunnen ze controleren of ze de goede coupon hebben. Dat doe ik ook altijd omdat ik ook nog wel eens zulk soort problemen heb meegemaakt. Ook tel ik altijd gelijk mijn punten na als ik mijn protocol krijg. Misschien een tip voor de volgende keer. Knipoog

En over dat het wel of niet een rondje door de ring rijden. In de regelementen staat dat je vanaf het M1 van buiten de ring moet starten. Als dit niet kan mag je binnen de ring starten, maar dit wil niet zeggen dat je dan maar rondjes mag blijven rijden. Dit is geen gezeik, dit zijn regelementen en die gelden voor iedereen!!! Knipoog

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 21:12

frunnik schreef:
Erg jammer allemaal. Maar misschien kun je je de volgende keer gewoon even netjes voorstellen en melden bij de jury. Dan kunnen ze controleren of ze de goede coupon hebben. Dat doe ik ook altijd omdat ik ook nog wel eens zulk soort problemen heb meegemaakt. Ook tel ik altijd gelijk mijn punten na als ik mijn protocol krijg. Misschien een tip voor de volgende keer. Knipoog

En over dat het wel of niet een rondje door de ring rijden. In de regelementen staat dat je vanaf het M1 van buiten de ring moet starten. Als dit niet kan mag je binnen de ring starten, maar dit wil niet zeggen dat je dan maar rondjes mag blijven rijden. Dit is geen gezeik, dit zijn regelementen en die gelden voor iedereen!!! Knipoog

We hadden onze coupons nog niet voor de prijsuitreiking, en ze waren verwissseld.. er is dus niet fout opgeteld maar gewoon een verkeerde coupon gebruikt. En in de regelementen staat dat als je niet om de ring heen kan, je een rondje in de bak mag. Het is idus TEGEN de regelementen als het niet mag. Zoek maar op in de regelementen Knipoog

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 22:29

sophie_kurk schreef:
En in de regelementen staat dat als je niet om de ring heen kan, je een rondje in de bak mag. Het is idus TEGEN de regelementen als het niet mag. Zoek maar op in de regelementen Knipoog

Ik had het al opgezocht in de regelementen en daar staat dat je vanuit de ring mag starten, en dat heb je toch gedaan? Verward

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 23:03

Tjee dan baal je wel zeg! Zoiets mag inderdaad niet gebeuren, dan ben je echt teleur gesteld. Scheve mond