Nathalie v/d Broek wint Indoor Brabant selectie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lindaB

Re: Nathalie v/d Broek wint Indoor Brabant selectie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-05 13:19

De uitslag van de 2e selectiewedstrijd staat op http://www.zilfiashoeve.nl/

Z1
Fleur Kessels New Balance St. Clemanns 190,5 194 187 1 Lieshout
Moniek van Dijk Nescafe Rockanje 187,5 199 176 2 Rockanje
Britt van Egmond Sandman Kanaalruiters 186 191 181 3 Velsen Zuid
Fleur Nieuwenhuis Mercurius Les Chevaliers 185 187 183 4 Bodegraven
Mieke van Erp Ernis Pandorka Zilverhoef 183 184 182 5 Moergestel
Kees 't Hoog Kayla Flevior 183 178 188 6 Geffen

Z2 (kur op muziek)
Ilse van Cranenbroek Valentino St. Martinus 14,375 14,13 14,625 1 Budel
Chantal van Lanen Beaujolais St. Hubertus 14,313 12,95 15.675 2 Uden
Tommie Visser Turbo Magic RV. De Dijkhoeve 14,225 13,9 14,55 3 Vijfhuizen
Liseon Kamper Lipika's Special Gift NN 13,613 13,45 13,775 4 Varsseveld
Linda Verwaal Leon Horstlinde 13,35 12,68 14,025 5 Almelo
Danine de With Hitchcock Marcroix 13,288 12,78 13,8 6 Ermelo

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 13:59

5. Marloes Maan - Sandokan - 364 pnt.
15. Lenneke Wils - Daytona - 343 pnt.

Wat jammer voor Lenneke, maarja Daytona heeft echt zn buien, goed of slecht...

Marloes, ach ja... daar valt weinig over te zeggen. Als je elke keer goede paarden onder je reet krijgt en binnen 1 week ineens bepaalt om toch maar Z te starten dus maar een S&T in een 5jarige stoppen moet ze zelf weten....

WWWiske schreef:
kadans16 schreef:
Hopelijk dit jaar weer naar Roosendaal.Echt top concours Pling

Zet maar vast in je agenda: Goubergse zomerweek: 10 t/m 13 augustus 2005, voor de liefhebbers 4 dagen 2 proeven per dag. Wow!

Hopen dat mijn paardje dan weer beter is. Kon de vorige keer niet en dat jaar ervoor 11 winstpunten gereden en €180 Haha! Haha!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 13:59

lindaB schreef:
7. Corina Verbocht Taxi Buuron Onixsia 376 punten

(de uitslag van de Z1 heb ik helaas niet Bloos )

haha, die ken ik wel.
[/quote]

Ja, wie kent haar niet Knipoog Ze was eerste in de Z1 ( zoals gewoonlijk Haha! )
Ver vóór alle jonge talentjes van onder de 25. Maar helaas is ze boven de 30 en mocht dus niet meedoen aan de indoor Brabant selectie, jammer voor haar.
[/quote]

Jammer? Ach ze krijgt en wint al genoeg hoor! Betwijfel of het tegenwoordig aan haar rijden ligt of aan haar naam al die plekken.
Met Rhylaine is ze zelfs in de B begonnen Verward
Paardje liep thuis al M1-M2!!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 14:00

GRRRRR max. 2 quotes!!! Waar sla da op?!?!

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 16:46

QuijoSavan schreef:
Marloes, ach ja... daar valt weinig over te zeggen. Als je elke keer goede paarden onder je reet krijgt en binnen 1 week ineens bepaalt om toch maar Z te starten dus maar een S&T in een 5jarige stoppen moet ze zelf weten....

Tja, ik weet waar je het over hebt, Etten Leur 2004 selectie was dat he?
Ik maak me er eigenlijk niet (meer) zo druk om, iedereen moet maar lekker doen wat hij/zij doet, de tijd zal uitmaken wie uiteindelijk gelijk zal hebben, maar in dit specifieke geval ben ik het toch met je eens Knipoog

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 16:52

QuijoSavan schreef:
Jammer? Ach ze krijgt en wint al genoeg hoor! Betwijfel of het tegenwoordig aan haar rijden ligt of aan haar naam al die plekken

Een beetje een visieuze cirkel he? als je naam elke week in de krant staat, dan krijg je dat natuurlijk al snel. Maar er wordt hier inderdaad wel veel op "naam" gejureerd. sommige mensen kunnen zich heel wat aan fouten permiteren, vervolgens vallen ze nog in de prijzen.
Maar eerlijk is eerlijk ik heb haar in Goes met Rhylaine ook zien rijden en proeftechnisch reed ze echt heel sterk.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 18:54

Ik vond dat die marloes wel knap reed hoor met haar paard. Ze loste dingetjes erg hanig op. Gaaf beest ook die ferro.

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 20:14

Barbara_m schreef:
Ik vond dat die marloes wel knap reed hoor met haar paard. Ze loste dingetjes erg hanig op. Gaaf beest ook die ferro.

Alleen jammer van zijn zweefdraf Bloos

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 20:20

WWWiske schreef:
Barbara_m schreef:

Alleen jammer van zijn zweefdraf Bloos

Ik denk dat er meer slechtere paarden zijn dan betere. Er deden ook veel paarden mee die duidelijk 'onregelmatig' waren, of beter gezegd KREUPEL. Marloes gaat het nog ver schoppen met dr paardje.
Op houten deed ook een gaaf paard mee in het Z1. Ze werden 3e dacht ik.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 14:06

off-topic sorry: Kel waarom heb je niet meegedaan met de selectie??? En hoe was t bij Jeanette?

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 19:41

WWWiske schreef:
Tja, ik weet waar je het over hebt, Etten Leur 2004 selectie was dat he?
Ik maak me er eigenlijk niet (meer) zo druk om, iedereen moet maar lekker doen wat hij/zij doet, de tijd zal uitmaken wie uiteindelijk gelijk zal hebben, maar in dit specifieke geval ben ik het toch met je eens Knipoog

Ja inderdaad!!

@Barbara_m
, Het is marlous haar paard niet. Ze rijd hem voor iemand anders, maar ze bazuinen wel rond dat ie van haar is.
Heb je trouwens Marloes wel een zien trainen? DAT WIL JE ECHT NIET!!
Doet ie het niet; slaan, Is het niet goed genoeg; slaan. Ect ect. En dan niet klein beetje, maar dus op hoofd slaan enzo... Maar ik nok nu, anders ga ik te ver!!!

WWWiske schreef:
Een beetje een visieuze cirkel he? als je naam elke week in de krant staat, dan krijg je dat natuurlijk al snel. Maar er wordt hier inderdaad wel veel op "naam" gejureerd. sommige mensen kunnen zich heel wat aan fouten permiteren, vervolgens vallen ze nog in de prijzen.
Maar eerlijk is eerlijk ik heb haar in Goes met Rhylaine ook zien rijden en proeftechnisch reed ze echt heel sterk.

Ze kan ook wel goede proeven neerzetten, maar de punten zijn vaak wel 'te' hoog of als ze slecht zijn rijd ze ook gewoon inderdaad in de prijzen. Gewoon ziek. En dan nog B gaan starten met Rhylaine terwijl ze thuis al m2 was!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 10:08

Niet zo netjes om hier mensen te gaan afzeiken op hoe ze thuis rijden. Het gaat om de prestaties in de ring en iedereen doet thuis weleens dingen die misschien niet door de beugel kunnen. Maar hier is niet de juiste plek om dat te bespreken.

En over een 5 jarige (Sandokan) met een Stang en trens gesproken....deze liep nog Z1. In het Z2 liep een hengst rond die nog een jaar jonger is en dus nog officieel 5 moet worden. Das pas jong vind ik.

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 10:47

zijn er ook fotoos gemaakt ! ?

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:37

sans6 schreef:
off-topic sorry: Kel waarom heb je niet meegedaan met de selectie??? En hoe was t bij Jeanette?

Eeeej san.....nou ik zat dus dat weekend van houten bij jeanette in Belgie....haha As is een beetje ver rijden daarvandaan dus dat ging niet door ,Nou ze geven ontzettend fijn les en een fantastische accomodatie hebben ze nu!Ik heb nog samen met Jeannette in de baan gereden haahha zij op rockefeller en ik op mn blondy in de buitenbaan.En ik heb iedere dag een uur les gehad en van hun wat beesten gereden.Beter kon niet! Mocht zelfs bij hun in huis gezellig tv kijke en samen eten en zo! Echt top mensen zijn dat!

en in roosendaal ging het niet meer omdat kadans net beter was en ik dus niet meer kon inschrijven.Misschien kan ik volgende week nog meedoen in Haarsteeg, maar dat is ook afwachten aangezien ik 2de reserve sta.Maar de week erna kunnen we eindelijk weer zeker starten na 4,5 maand niks !De Mortel....lekker gezellig en niks om je druk over te maken.Dus ik ga maar wel ff duimen dat ik in Haarsteeg nog mee mag doen!!!
Enne ............wanneer kom jij weer s naar ons toe???

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:41

Suzanne F. schreef:
Niet zo netjes om hier mensen te gaan afzeiken op hoe ze thuis rijden. Het gaat om de prestaties in de ring en iedereen doet thuis weleens dingen die misschien niet door de beugel kunnen. Maar hier is niet de juiste plek om dat te bespreken.

En over een 5 jarige (Sandokan) met een Stang en trens gesproken....deze liep nog Z1. In het Z2 liep een hengst rond die nog een jaar jonger is en dus nog officieel 5 moet worden. Das pas jong vind ik.

Voor het Z2 moeten ze toch minimaal 6 jaar zijn of zijn dit weer nieuwe regels???

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 21:10

Zijn er eigenlijk al startlijsten van Haarsteeg bekend?
Ik heb me opgegeven, maar heb er niks meer van gehoord, dus ik hoop dat alles goed is gegaan!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 15:41

kadans16 schreef:
Voor het Z2 moeten ze toch minimaal 6 jaar zijn of zijn dit weer nieuwe regels???

Nee hoor 5 jaar. Das niks veranderd. Vanaf het begin van het jaar waarin ze 5 worden dus officieel per 1 januari.

Maar das wel heel jong vind ik hoor. Zo´n diertje is misschien 4,5 en start Z2.

lindaB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 19:17

Venetia schreef:
Zijn er eigenlijk al startlijsten van Haarsteeg bekend?
Ik heb me opgegeven, maar heb er niks meer van gehoord, dus ik hoop dat alles goed is gegaan!

Ja, ze staan op www.startlijsten.nl onder "Haarsteeg" Haha!

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 00:04

Boos! Ik sta er niet bij.
Huilen kan ik weer niet meedoen............is er echt niemand die zich afmeld?????

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 17:13

Leuk. Boos! Ik sta dus niet op de startlijst, terwijl ik me echt ruim van tevoren opgegeven heb. Ben niet eens gebeld ofzo. De grote namen zullen wel weer voorrang hebben gekregen.

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 18:52

Citaat:
Leuk. Ik sta dus niet op de startlijst, terwijl ik me echt ruim van tevoren opgegeven heb. Ben niet eens gebeld ofzo. De grote namen zullen wel weer voorrang hebben gekregen.

Ik had mezelf ook ingeschreven in het Z2 en sta er ook al niet bij!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 14:39

sanne bruurs die zich zowizo had geselecteerd in roosendaal, had zich ook ingeschreven in haarsteeg, omdat ze dacht niet door te zijn in roosendaal, wat achteraf wel bleek, en stond gisterenavond nog 3e reserve..

maar mag je meerdere selecties rijden, want iemand die ik ken, was in roosendaal niet door, en in houten wel Rolleyes

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 16:44

Volgens mij wel want Kees op 't Hoog mocht in Roosendaal ook niet en nu ineens wel toen hij naar Houten is geweest.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 16:48

Denise82 schreef:
Volgens mij wel want Kees op 't Hoog mocht in Roosendaal ook niet en nu ineens wel toen hij naar Houten is geweest.

die bedoelde ik dus ook Knipoog