Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WWWiske schreef:kadans16 schreef:Hopelijk dit jaar weer naar Roosendaal.Echt top concours
Zet maar vast in je agenda: Goubergse zomerweek: 10 t/m 13 augustus 2005, voor de liefhebbers 4 dagen 2 proeven per dag.
lindaB schreef:7. Corina Verbocht Taxi Buuron Onixsia 376 punten
(de uitslag van de Z1 heb ik helaas niet)
QuijoSavan schreef:Marloes, ach ja... daar valt weinig over te zeggen. Als je elke keer goede paarden onder je reet krijgt en binnen 1 week ineens bepaalt om toch maar Z te starten dus maar een S&T in een 5jarige stoppen moet ze zelf weten....
QuijoSavan schreef:Jammer? Ach ze krijgt en wint al genoeg hoor! Betwijfel of het tegenwoordig aan haar rijden ligt of aan haar naam al die plekken
Barbara_m schreef:Ik vond dat die marloes wel knap reed hoor met haar paard. Ze loste dingetjes erg hanig op. Gaaf beest ook die ferro.
WWWiske schreef:Barbara_m schreef:Ik vond dat die marloes wel knap reed hoor met haar paard. Ze loste dingetjes erg hanig op. Gaaf beest ook die ferro.
Alleen jammer van zijn zweefdraf
WWWiske schreef:Tja, ik weet waar je het over hebt, Etten Leur 2004 selectie was dat he?
Ik maak me er eigenlijk niet (meer) zo druk om, iedereen moet maar lekker doen wat hij/zij doet, de tijd zal uitmaken wie uiteindelijk gelijk zal hebben, maar in dit specifieke geval ben ik het toch met je eens
WWWiske schreef:Een beetje een visieuze cirkel he? als je naam elke week in de krant staat, dan krijg je dat natuurlijk al snel. Maar er wordt hier inderdaad wel veel op "naam" gejureerd. sommige mensen kunnen zich heel wat aan fouten permiteren, vervolgens vallen ze nog in de prijzen.
Maar eerlijk is eerlijk ik heb haar in Goes met Rhylaine ook zien rijden en proeftechnisch reed ze echt heel sterk.
sans6 schreef:off-topic sorry: Kel waarom heb je niet meegedaan met de selectie??? En hoe was t bij Jeanette?
Suzanne F. schreef:Niet zo netjes om hier mensen te gaan afzeiken op hoe ze thuis rijden. Het gaat om de prestaties in de ring en iedereen doet thuis weleens dingen die misschien niet door de beugel kunnen. Maar hier is niet de juiste plek om dat te bespreken.
En over een 5 jarige (Sandokan) met een Stang en trens gesproken....deze liep nog Z1. In het Z2 liep een hengst rond die nog een jaar jonger is en dus nog officieel 5 moet worden. Das pas jong vind ik.
kadans16 schreef:Voor het Z2 moeten ze toch minimaal 6 jaar zijn of zijn dit weer nieuwe regels???
Venetia schreef:Zijn er eigenlijk al startlijsten van Haarsteeg bekend?
Ik heb me opgegeven, maar heb er niks meer van gehoord, dus ik hoop dat alles goed is gegaan!
Citaat:Leuk. Ik sta dus niet op de startlijst, terwijl ik me echt ruim van tevoren opgegeven heb. Ben niet eens gebeld ofzo. De grote namen zullen wel weer voorrang hebben gekregen.
Denise82 schreef:Volgens mij wel want Kees op 't Hoog mocht in Roosendaal ook niet en nu ineens wel toen hij naar Houten is geweest.