Gediskwalificeerd bij dressuur ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

natje19

Re: Gediskwalificeerd bij dressuur ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 10:38

ben ook al twee keer gediskwalifiseerd omdat hij alles eng vond en dan moet je binnen een bepaalde tijd weer je proef hervatten , en dat lukte niet..en ook een keer op de utrechtse kampioenschappen lagen bij de ingang van de ring allemaal zwarte aarde vlekken , toen was het weer raak..

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 11:58

Ik ben eens gediskwalificeerd omdat ik geen sperriem aan mijn hoge neusriem had zitten! Beetje jammer Haha! haha

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 12:28

Wat een verhalen hier zeg! Ik sta er echt van te kijken...zelf ben ik nog nooit gediskwalificeerd, maar als ik de verhalen hier zo zie dan hoef ik er niet van op te kijken als het nog eens gebeurd...een paard dat zogenaamd onzuiver zou lopen of zomaar een keer je handschoentjes vergeten aan te trekken....sjeez!

Bayazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 20:19

Hoi,

Ik ben op het toen nog NBVR-kampioenschap dressuur in Kootwijk gediskwalificeerd door 1 van de 3 juryleden !

Meneer (niet eens de hoofdjury) meende dat mijn paard (de gehele proef) kreupel was en weigerde mijn proef nog langer te jureren !!

Het idiote was dat ik op het onderdeel "hals strekken op de diagonaal,in draf" van meneer nog een 7 heb gekregen.
Daar had die vermeende kreupelheid toch echt een 3 moeten opleveren !

Dit is een leuke rel geworden uiteraard en ik mocht mijn 2e proef nog wel starten.
Maar helaas was dat niet meer wat het had moeten zijn.(Boos,concentratie weg etc)Maar wel rad !!

De overige jury leden ( 2 in mijn 1e en 3 in mijn 2e proef) hebben trouwens niets aan mijn paard gezien !

Als ik gewoon door gereden was zonder voorval dan had ik als leuke middenmoter geëindigd !

Dus: Nog bedankt voor het voortijdig beëindigen van mijn kampioenschap meneer het jurylid !

Yvette12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 20:39

Ben ook nog nooit gediskwalificeerd terwijl ik wel eens met mijn pony was begonnen in rijbaan 1 en halverwege de proef opeens in rijbaan 5 was! Cool !
Toen ben ik snel maar weer naar me eigen rijbaan gegaan, want ik geloof niet dat het op prijs werd gesteld dat ik een bezoekje kwam brengen in die rijbanen! Bloos !