lachen naar jury

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lach jij naar de jury met groeten?

A: Nee
14 (9%)
B: ligt aan mijn humeur
25 (16%)
C:Ja
112 (74%)

Totaal aantal stemmen: 151

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 23:08

Schoot me net te binnen, ik ging laatst afgroeten en toen had die jury zo'n bolhoed, maar die deed hij nogal snel omhoog, dus mn pony draaide zich om. Ze kwam nog geen 3 stappen weg nadat ze zich had omgedraaid, maarik lag wel in een deuk en de jury ook.Had ik nog een 6 voor

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 23:21

Ik denk er neit bij na en heb een hekel aan geforceerde glimlachjes. Je kunt alleen aan mijn hoofd vaak zien hoe het gaat of is gegaan. Kijk ik ontspannen, dan is het okay, kijk ik geconcentreerd, dan gaat het niet okay. Soms kan er op de laatste A-C lijn een lachje vanaf, als ik tevreden ben, dan gaat dat automatisch.

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 23:42

bijna altijd wel. let er niet perce op. soms lacht een jury naar je en dan lach ik ook zeker terug. en het heeft naar mijn gevoel geen gevolgen voor de punten. (gelukkig)

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 00:04

Ik probeer wel te lachen.
vergeet het soms

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 00:07

Ik doe mijn 'startgroet' met een keurig, serieus, vriendelijk (glim)lachje...

en ik eindig met een hèle dikke vette grijns en lachend gezicht, om te laten zien dat ik er nog wel om kan lachen Schijnheilig Haha! Haha!

pieternel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 00:31

Het is ook veel fijner om naar een combinatie te kijken, die lekker ontspannen en met een glimlachende ruiter of amazone rondrijd, dan naar een gespannen combinatie met een stuurs kijkende ruiter.
Vaak is het de concentratie dat een ruiter/amazone nou niet bepaald vriendelijk kijkt.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 08:47

Hihihi leuke poll, moet meteen aan een tiepies voorbeeld denken vorig jaar....
Zelf schenk ik de jury een nette beschaafde glimlach en geen nep Prodent smile, daar walg ik van (zeker als je de rest van je proef met een sjagga hoofd rondtuft of een opgeplakte Haha! ).

Vorig jaar was er zo'n Prodent-amazone die blijkbaar graag beoordeeld wilde worden op de witheid van haar gebit ipv dr rijkunsten. Bij de eerste proef viel het me al op dat ze zo'n nepsmile opgeplakt had en bij de 2e proef kwam ik helemaal niet meer bij.
Ze was driftig rondjes door de ring aan het rijden en telkens bij de jury-auto zo overdreven naar binnen kijken en maar lachen, tot ze er na 3 rondjes bekvertrekken achter kwam dat de jury even was gaan sassen en helemaal niet in de auto zat. Die Haha! verdween echt binnen een seconde als sneeuw voor de zon en toen kwam pas dr ware gezichtsuitdruking naar voren en toen konden wij Haha! owwww wat geweldig zeg Ach gut

(Glim)Lach gewoon als je het meent en lekker gereden hebt, en sjagga kijken mag ook best als het niet naar je zin ging, maar zo'n nepsmile, brrrrrr...

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 08:50

pieternel schreef:
Vaak is het de concentratie dat een ruiter/amazone nou niet bepaald vriendelijk kijkt.

En gelukkig mogen we daar niet op beoordeeld worden Haha!

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 13:39

Ik lach altijd naar de jury, ook onder me proef hoor, ik heb er meestal wel lol in Lachen Ik denk dat het beter overkomt, maar als ik geconcentreerd ben ga ik snel boos kijken Tong uitsteken

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 22:16

Ik lach altijd met begin en afgroeten Haha!
Dat heb ik hier op bokt ergens gelezen, dat een jury (was er eentje van bokt), dat beter vond Haha!
Sindsdien doe ik het ook, ik beloon mijn paard ook altijd na de A, maar dat doe ik voor het paard

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 18:38

Ik kijk de hele proef chagerijnig, behalve als ik het zelf goed vind gaan, en als ik groet lach ik altijd even. Maar de rest van de proef kijk ik echt heel boos.

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 19:30

Ik lach altijd met groeten en ik meen t ook.. Want ik vind het echt leuk om een proefje te rijden en dat mogen ze best weten ook!! Maar daarna ben ik wel meteen weer geconcentreerd.. Zelfs zo geconcentreerd dat ik op mijn tong ga kauwen.. en dan lijkt t net alsof je kauwgom in je mond hebt Bloos .. *Oeps* .. Maar toen was ik toch nog eerstes geworden.. *had t nl niet eens door*

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 00:16

Ik probeer tijdens groeten altijd wel te lachen naar de jury. Als mijn proef voor geen meter gaat, omdat Duvel er niet helemaal bij is, of omdat ik zelf stomme fouten maak, dan ga ik steeds breder glimlachen, als mijn proef helemaal goed gaat, blijft mijn gezicht altijd erg geconcentreerd staan.
Maar het geeft wel leuke vriendelijke reacties van de jury, als je na een beetje mislukte proef gewoon breed glimlachend afgroet, weten ze iig dat je de mislukte proef niet op je paard afreageert!

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 09:20

Een glimlachje geeft toch altijd een betere indruk dan een stroef gezicht. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 09:30

Ik doe iig mijn best om vriendelijk te kijken. Meestal kijk ik wel blij aan het einde van de proef.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:04

Vippie schreef:
Vorig jaar was er zo'n Prodent-amazone die blijkbaar graag beoordeeld wilde worden op de witheid van haar gebit ipv dr rijkunsten. Ze was driftig rondjes door de ring aan het rijden en telkens bij de jury-auto zo overdreven naar binnen kijken en maar lachen

Haha! Haha! Haha!
dàt vind ik dan wel té Haha! . Als jury zou ik er gek van worden als er zo'n kind de hele tijd met een big smile in mijn auto zou kijken.
Ik kijk tijdens de proef nooit naar de jury, alleen bij het groeten, voor de rest kijk ik netjes voor me uit, blijven lachen naar de jury zelf(dus niet voor jezelf maar met je gezicht naar de auto gedraaid) tijdens de proef vind ik wat overdreven, komt zo over als "Ik ben toch een knappe snoet hé, je geeft me toch een extra puntje hé Clown " Haha!

Yvette12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 23:49

Ik denk dat het wel helpt als je een beetje lacht naar de jury, als is het maar bij het afgroeten. Tijdens de proef lach ik niet echt, maar op het eind probeer ik wel altijd wel lief naar de jury te lachen. Kan altijd een puntje schelen!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 10:21

Dat denk ik niet dat het een punt scheelt, een punt is behoorlijk veel en stel nou dat je proef echt niet ging maar dat toevallig A afwenden G halthouden en groeten heel goed ging, krijg je daar gewoon een goed cijfer voor en dan kijken ze echt niet of je nou lacht of niet. Trouwens 9 van de 10 keer kijken ze dan of je paard/pony wel vierkant staat

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 10:29

Ik ben altijd zoooo zenuwachtig dat ik niet kan lachen onder mijn proef Bloos zelfs niet onder het groeten!

femke_twis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:09

dressuur is een jurysport dus gewoon een keer geil glimlachen en je hebt je punten binnen!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:11

ik heb gestemd op Ja!
Bij de eerste keer groeten lach ik altijd even kort en de rest van de proef heb ik gewoon een super geconcentreerd gezicht. Ik hoor en zie dan ook echt niks om me heen!
Aangezien ik altijd het beste onder uit de kan probeer te halen straal ik meestal aan 't einde van de proef dus dan krijgen ze een big smile! Haha!

melissa20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:47

ik glichlach een klein beetje. Als ik lach dan denken ze dat ik er te noncelant opzit. Te vrolijk ofzo. Dus houd ik me maar een beetje in en trek een Schijnheilig gezichtje. Verder kijk ik volgesn mijn voorlezer rdelijk arrogant uitt mijn dopjes. Kan ik niets aan doen. Moet de rest maar mee leven. *LOL*