regiokampioenschappen utrecht (springen)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 22:29

onze super pony napoleon is kampioen geworden L/C jaja het ging echt zo goed Haha! *LOL* Haha! *LOL* .... alleen de paarden gingen vandaag wat minder... ze hadden er beiden een balk af gegooid en ze stonden net niet bij de eerste2 zodat ze mee konden... maar goed wel moet ik zeggen dat er in het ZZ best slecht gereden werd!! in allebei de manches was er geen een foutloos Verward maar goed dat hebben we in ieder geval gehad!! Tong uitsteken we gaan sowieso met napoleon naar ERMELO Haha! en de rest??

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 22:36

Weet iemand ook hoe Marjoleine Bosma in de L/D heeft gereden? Met Grace Gracieux, rijdt bij Gunterstein! DAs me oude pony en wil wel even wete hoe ze t gedaan heeft!! Lachen

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 22:39

ik heb alle D pony's wel gezien van het L maar eerlijk gezegd niet naar de namen geluisterd!! maar omschrijving pony??

kazou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 23:34

Volgens mij was ze tweede. Emma Peper met Kind of a Sparkle was 1e.Die reed trouwens smiddags ook nog met de hengstenshow bij de NRPS mee. Wat een mooie pony!!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 23:37

uhm koffievosje, 3/4 arabiertje, 2 witte benen, hier een foto op buitenconcours van de zomer Afbeelding

kazou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 23:39

Deze is ook mooi, maar ik bedoel die van Emma Peper.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 23:45

haha had jouw reactie nog niet gelezen, maar als je mijn berichtje had gelezen had je gezien dat t om Marjoleine Bosma ging;) heb die Emma geloof ik wel eens zien rijden...

leyla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 01:00

Whoeiiii reserverkampioen L springen bij de paarden! Haha!

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 10:58

love_sodera schreef:
Weet iemand ook hoe Marjoleine Bosma in de L/D heeft gereden? Met Grace Gracieux, rijdt bij Gunterstein! DAs me oude pony en wil wel even wete hoe ze t gedaan heeft!! Lachen

Wat leuk dat je er naar vraagt. Marjoleine is nl. mijn bijrijdster voor 1 dag in de week. Ze is 8de geworden. Had een balk in de barrage.
Heb Marjoleine gelijk gebeld om te melden dat de vorige eigenaar van Grace op bokt.nl te vinden is.....
Laatst bijgewerkt door Miranda40 op 23-01-05 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 11:03

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 11:26

hey ja! ik heb jouw paard wel gezien toen wij Grace wegbrachten! We hebben toen nog even daar gekeken omdat heel misschien als t met Grace niet goed zou gaan dat veel op stal staan, (met dat been dat weet je wel) ze daar dan waarschijnlijk heen zou gaan! Toen heb k jouw paard ook wel gezien, hij is wel lekker bijdehand ofnie Knipoog
Wat super dat t zo goed gaat, moet je dan nagaan, ik kreeg haar niet eens n B-parcoursje door! en met Marjoleine gaat t zo super goed! egt heel leuk! Mag ze nog door naar de Nederlandse?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 11:32

Gefeliciteerd allemaal OK dan!

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 12:02

love_sodera schreef:
hey ja! ik heb jouw paard wel gezien toen wij Grace wegbrachten! We hebben toen nog even daar gekeken omdat heel misschien als t met Grace niet goed zou gaan dat veel op stal staan, (met dat been dat weet je wel) ze daar dan waarschijnlijk heen zou gaan! Toen heb k jouw paard ook wel gezien, hij is wel lekker bijdehand ofnie Knipoog
Wat super dat t zo goed gaat, moet je dan nagaan, ik kreeg haar niet eens n B-parcoursje door! en met Marjoleine gaat t zo super goed! egt heel leuk! Mag ze nog door naar de Nederlandse?

Marjoleine mag niet door naar de Nederlandse. Jammer.... Heeft de punten voor het M-springen dus vanaf maart zien we haar niet meer terug in de L. Het gaat haar zeker lukken in de M. Als je ziet hoeveel plezier Grace in het springen heeft is echt leuk om te zien.En die van mij is inderdaad bijdehand maar ook ontzettend knuffelig.

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 12:35

Kelly had helaas een balk en 2 weigeringen en daardoor weer tijdsoverschreiding. Maar wij zijn zeer tevreden, aangezien dit hun 1e springwedstrijd was en Shania de laatste springwedstrijden met de eigenaresse niet verder kwam dan hindernis 1 a 2. Ze hebben de finish gehaald en dat was voor ons het belangrijkste!!

Emma Peper is het zusje van een vriendin van mij, echt super dat zij Utrechts kampioen is geworden in het L/D!! Meisje kan echt geweldig rijden!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 13:26

Javelin schreef:
Marjoleine mag niet door naar de Nederlandse. Jammer.... Heeft de punten voor het M-springen dus vanaf maart zien we haar niet meer terug in de L. Het gaat haar zeker lukken in de M. Als je ziet hoeveel plezier Grace in het springen heeft is echt leuk om te zien.En die van mij is inderdaad bijdehand maar ook ontzettend knuffelig.

ja klopt, ze mailde al dat ze M gaat springen! K vin t egt super voor der, Grasje was altijd al gek op springen! Kijk maar ns in me profiel, staan nog n paar springfoto's van der met n ander meisje, was de eerste keer dat zij op Grace zat en springt zo ff 1.15 m met r!

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 14:31

ik vond inderdaad in het ZZ niet dat er super gereden werd, maar ook een hoop pechfouten. Wel de winaar echt fantastisch als amateur tussen de profs! Haha!
in het Z was het wel wat beter, leuke barrage ook, alleen sneu voor Bart dat hij die balk had daar, want ik had t hem echt gegund!! (voor de mensen die er niet waren, hij was snelste tijd, maar had echt een oliebol balk op de enelaatste, daarmee 4e en dus net niet door)

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 20:08

jah idd, die man die eerste was in het ZZ die kennen wij jah, echt tof dat hij het gewonnen heeft van iedereen OK dan! !! hahaha... en idd banketstaaf voor bart dat ie net die pechbalk had!! maar jah Knipoog .... het was ook wel mega uitgelopen zeg Boos! !!!!

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 23:37

dat zeker, het Z begon echt way te laat!
maar jullie hadden n mytens in het ZZ? best wel wakker ding ofniet? Ik zat de hele tijd eigenlijk in de kantine, was t wat warmer Knipoog

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 23:54

*LOL* Willemijn, Esther, Wendy, Marc, Charlene *LOL*
GEFELICITEERD allemaal!!!:D
xxx

leyla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-05 00:06

hey iemand uit de bilt.. haha..

Patriesja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 01:55

Noukie schreef:
maar jullie hadden n mytens in het ZZ? best wel wakker ding ofniet? Ik zat de hele tijd eigenlijk in de kantine, was t wat warmer Knipoog

jah dat klopt, we hadden 2 paarden van mytens!! de foto's staan in mijn profiel en idd de kantine was veeeeeel warmer jah OK dan!

Noukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 02:03

patries_kjp schreef:
Noukie schreef:

jah dat klopt, we hadden 2 paarden van mytens!! de foto's staan in mijn profiel en idd de kantine was veeeeeel warmer jah OK dan!

ok dan, volgende keer als ik een mytens in het ZZ langs zie komen ga ik naar je op zoek, ok?! (ben niet vaak bij wedstrijden in Utrecht (omgeving) aangezien ik in Leiden woon, maar af en toe wel (wedstrijden bij jullie zijn veel gezelliger!)

Patriesja

Re: regiokampioenschappen utrecht (springen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 02:06

hahaha okeej, is goed!! ze heten Kensington en Joyful.. Cool

memiro

Re: regiokampioenschappen utrecht (springen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 19:24

Heey, ja super voor jaap dat hij het zz heeft gewonnen, maar die kan wel rijden hoor, anne heeft zijn paardje ook al in het Z gespongen