Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
love_sodera schreef:Weet iemand ook hoe Marjoleine Bosma in de L/D heeft gereden? Met Grace Gracieux, rijdt bij Gunterstein! DAs me oude pony en wil wel even wete hoe ze t gedaan heeft!!
love_sodera schreef:hey ja! ik heb jouw paard wel gezien toen wij Grace wegbrachten! We hebben toen nog even daar gekeken omdat heel misschien als t met Grace niet goed zou gaan dat veel op stal staan, (met dat been dat weet je wel) ze daar dan waarschijnlijk heen zou gaan! Toen heb k jouw paard ook wel gezien, hij is wel lekker bijdehand ofnie
Wat super dat t zo goed gaat, moet je dan nagaan, ik kreeg haar niet eens n B-parcoursje door! en met Marjoleine gaat t zo super goed! egt heel leuk! Mag ze nog door naar de Nederlandse?
Javelin schreef:Marjoleine mag niet door naar de Nederlandse. Jammer.... Heeft de punten voor het M-springen dus vanaf maart zien we haar niet meer terug in de L. Het gaat haar zeker lukken in de M. Als je ziet hoeveel plezier Grace in het springen heeft is echt leuk om te zien.En die van mij is inderdaad bijdehand maar ook ontzettend knuffelig.
Noukie schreef:dat zeker, het Z begon echt way te laat!
maar jullie hadden n mytens in het ZZ? best wel wakker ding ofniet? Ik zat de hele tijd eigenlijk in de kantine, was t wat warmer
patries_kjp schreef:Noukie schreef:dat zeker, het Z begon echt way te laat!
maar jullie hadden n mytens in het ZZ? best wel wakker ding ofniet? Ik zat de hele tijd eigenlijk in de kantine, was t wat warmer
jah dat klopt, we hadden 2 paarden van mytens!! de foto's staan in mijn profiel en idd de kantine was veeeeeel warmer jah