Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:Ook dat doe ik dan maar weer met frisse tegenzin.......... voor een uurtje lessen moet je tegenwoordig al een netto-dagloon inleveren............. >;)
Eleonoor schreef:Hoorde afgelopen maandag nog een paar: "waarom is de cursus niet in de zomer, nu zijn de paarden zo gek van de kou, nou durf ik niet meer te rijden" en prompt viel er later eentje nog lelijk van haar paard af.
Eleonoor"]
De twee die al geld verdienen in de paardensport hebben paarden mee waar de meerderheid niet op durft te rijden
[/quote]
[quote="daffodil schreef:Dit heb je zelf aan de hele groep gevraagd? En volgens mij zit er maar 1 tussen hoor die haar geld verdient in de paardensport.
Elisa2 schreef:ik raadt hem af,heb er geen goeie ervaringen mee..ruzie met de instructeur omdat ik m'n paard niet recht mocht richten..en ik het verdomde om op een scheef paard te rijden..en dan beweren ze dat jij en je paard zo vooruit gaan van zo'n orun..:-S...ik weet niet of het overal zo is of dat het alleen zo was dat ik een slechte instructeur had{ik bedoel degene die alles leid}..mij beviel het niet..en veel geleerd heb ik er ook niet van..