Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yoghurt"]
Maarre, heb je zelf eigenlijk al eens boven de 170 gereden? Ik heb het maar 1 x gehad, in de L1. Maarja, in de M2 mag je al heel blij zijn met 156 he.
[/quote]
heb je het tegen mij???? zo ja zie mijn al eerder geplaatste berichtje!!
[quote="missmiekie schreef:mijn hoogste punten zijn 186,186 , 184 en 182, alle 4 in het M2 en ik ben er super super trots op, en ja in het Z is het logisch dat je boven de 170 hebtmijn hoogste in het Z2 is 210 maar das bij de pony's dus met zo'n hele raar aantal punten ( 31 onderdelen ofzo)
peeky schreef:Ach ja, ik denk sowieso dat iedereen veel te gefixeerd is op het aantal punten. Al dat tegen elkaar opbieden maakt een groep ruiters die weinig winst rijd erg gefrustreerd kan ik jullie zeggen, en uiteindelijk gaat het niet om hoe hoog anderen wel niet kunnen rijden maar om wat je zelf doet en hoe je je daarbij voelt. En hogerop rijden hoeft helemaal niet snel te gaan, want niet ieder paard is nu eenmaal een dressuurcrack die binnen een jaar van de B in de Z zit. Dus dat onderlinge pochen staat me gewoon erg tegen. Iedereen doet zijn ding en nou ja, de ene zal door meer talent en/of een beter paard nu eenmaal beter gaan dan een ander.