Schelden op de wedstrijd.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 19:40

Een paar weken geleden had ik mijn eerste wedstrijd. Met losrijden stonden er heel veel mensen in de opening van de bak, zowat op de hoefslag Verward Mijn paard was in de galop nogal 'vliegerig' en ik raakte bijna een van die mensen. Dan kijken ze je lelijk aan, maar ze kunnen toch beter een stukje achteruit gaan?

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 19:51

Jollybollie schreef:
Een paar weken geleden had ik mijn eerste wedstrijd. Met losrijden stonden er heel veel mensen in de opening van de bak, zowat op de hoefslag Verward Mijn paard was in de galop nogal 'vliegerig' en ik raakte bijna een van die mensen. Dan kijken ze je lelijk aan, maar ze kunnen toch beter een stukje achteruit gaan?

Vandaag had ik wedstrijd. Galoppeer ik. Over de hoefslag en dan middengalop. Ineens loopt iemand de bak in. Ik stuur naar binnen(slinger kort gezegt, diegen liep 5 meter voor me) en gaat ineens op de binnen hoefslag staan. Dus ik slinger weer terug. Staat die man me toch stom aan te kijken. Ik had hem ook gewoon in mijn middegalop plat kunnen rijden. Had mijn pony een ophouding in zijn mond gescheelt.