Over versneld promoveren gesproken...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

obelixje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 15:26

ik denk dat het sowieso een verschil is dat ze bij de pony's is gestart. Dan is de regel volgens mij niet zo zwaar als wanneer het bij de paarden was geweest.
Het meisje is 1x z2 geweest, want de andere keer was er geen sprake van een winstpunt.

ziea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 19:10

Ik kan deze regel (z1 gestart is m2 geklasseerd) niet vinden in de reglementen. Weet iemand waar deze regel staat?

obelixje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 19:41

ik weet het ook niet precies. ga hem toch nog eens nazoeken voor de zekerheid (ik ging er toch wel vanuit dat de knhs de reglementen goed doorgelezen had...)

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 08:15

obelixje schreef:
ik denk dat het sowieso een verschil is dat ze bij de pony's is gestart. Dan is de regel volgens mij niet zo zwaar als wanneer het bij de paarden was geweest.
Het meisje is 1x z2 geweest, want de andere keer was er geen sprake van een winstpunt.

Ja dat denken wij ook, maar dat dacht ik ook van de rijdieren: Z(2) gestart zonder winstpunt is geen Z klassering.
Grote kans dat mijn dochter nu als 2 keer Z te boek staat en dan mag ze geen B meer starten. ( als ze dat al zou willen, de B klasse is lang en saai en duur).
Daarom vraag ik het toch maar even na.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 12:15

nee, je hebt pas een Z1 klassering als je een wp hebt in het Z1. Dat staat letterlijk zo in de reglementen. Het verhaal dat voor paarden geldt (Z1 gestart zonder punten is automatisch M2 klassering) gaat niet op voor de ruiter die moet nl al in die klasse een wp hebben gehaald om erin te mogen starten.