Afmelden en wachtlijst...toch betalen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 16:58

Scum schreef:
Schiet me nog even iets te binnen. Bij ons staat bijna nooit het telefoonnummer van het secretariaat op de wedstrijddag zelf erbij. Wel het nummer van hun thuis, maar daar zijn ze op die dag natuurlijk niet. Lastig om je dan nog af te melden als je opeens niet kunt. Verward

Als wedstrijdsecretariaat waren op de wedstrijd dag zelf gewoon op mobielenummer bereikbaar. Ze konden tijdens de wedstrijd gewoon ons bellen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 21:52

Maar had je dat nummer dan wel ergens bekend gemaakt? Want zoals ik al zei. Ik zie het er bij ons op de vraagprogramma's nooit bij staan. Ook niet in het boekje met de starttijden.
Is ook heel grappig als je moet jureren, en evt. ziek bent op de wedstrijddag zelf. Probeer je maar eens af te melden dan...

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 13:59

marieketencate schreef:
Nee, toen de eerste versie van de startlijst gepubliceerd werd, stond ik er al niet meer op.

Dan vind ik het erg vreemd dat je moet betalen. Ze hebben natuurlijk een coupon van jou, dus ze kunnen zeggen dat je hebt ingeschreven. Ik zou dat toch maar eens navragen bij de KNHS, of je wel moet betalen, als je niet eens op de startlijst staat.