Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jippie schreef:Wie hier eigenlijk de grootste uitbrander hoort te krijgen is de instructie. Deze had toch in moeten kunnen schatten dat het totaal niet haalbaar was om een Off wedstrijd te gaan rijden.
abigaillover schreef:Trouwens.. een beetje slechte jury eigenlijk. In de officiele dressuurreglementen staat dat je van de cijfers 0 t/m 7 er commentaar bij MOET zetten. ( ik heb ze gelezen) dus ik vind het dan ook nergens op slaan dat ze allemaal onvoldoendes heeft en er bijna niets op haar protocol staat.
En trouwens, idd das best een rare reactie op jou, missmuts.
missmuts schreef:De boodschap komt namelijk dus niet altijd aan als iemand 130 punten rijdt. Bij 110 punten wel.
Saar4 schreef:Een meisje dat bij mij op stal staat heeft vandaag haar eerste dressuurwedstrijd gereden. Het paard loopt absoluut niet nageeflijk maar loopt verder wel braaf zijn figuren.
Ik had dus ook absoluut niet verwacht dat ze een winstpunt zou halen, maar ik schrok echt toen ik de protocollen las:
103 en 104 punten!
Heeft iemand ooit zulke lage punten gehaald? Als ze nou bokkend de bak door was geschoten had ik het nog begrepen, maar dit vat ik niet echt.