Wat vinden jullie van dit commentaar?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

belinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 11:39

Ook ik vind hem super,maar ja,ik ben een echte vos-liehebber ook Haha!
Probeer je er niet teveel van aan te trekken,en bewijs ze maar eens het tegendeel!Oren dicht,en showen met die knapperd Pling

Duveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 11:43

Als je er zelf plezier in hebt en je bent tevreden hoe het is gegaan dan is het toch goed.
Als je alles moet geloven wat anderen zeggen dan heb je er dadelijk geen plezier meer in. Luister alleen naar mensen die er verstand van hebben (zoals je instructeur)

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 11:49

Nogmaals allemaal dank je wel voor de bemoedigende woorden *LOL* . Heb ik tenminste niet meer het idee dat ik gek ben omdat ik hem wel mooi vind (en hij kan ook best veel want een vorige instructeur van mij moest ooit eens bij zijn Z paard de wissels aanleren en dat heeft ie eerst op Jump geoefend om het gevoel te krijgen!).
Maar ik denk inderdaad dat ik de volgende keer eens de discussie met de jury aanga. Ik durfde dat eigenlijk nooit zo goed, omdat ik bang ben dat ze me dan straks helemaal niet meer moeten. Maar ik vind het gewoon niet kunnen. Als ze me weinig punten geven omdat ik een slechte proef rijd, dan ben ik de eerste die het daar mee eens ben, ik ben echt niet zo'n type die de jury altijd de schuld geeft van lage punten, maar als ze mijn paard afkraken word ik laaiend! Trouwens, niet alle juryleden zijn zo hoor, meestal als ik een echt goede proef rijd, word dat ook wel beloond en ik ben ook wel eens eerste geweest, heb zelfs vorig jaar de brabantse gereden (was daar 7e, toen nog in de B) dus ik ga gewoon lekker door.
Maar ik was heel benieuwd of anderen ook wel eens zo'n opmerkingen hadden gehad en hoe ze daar op reageren...

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 11:59

ik vind het vreemd dat juryleden zoiets zeggen.. Scheve mond
Een beetje kinderachtig.. Laat de mensen toch happy zijn met hun beest Haha! Het is gewoon een questie van smaak... Dat neemt niet weg dat ik je paard niet mooi vind.. In tegendeel, echt een leuk beest.. Gewoon lekker met je neus in de lucht doorrijden Clown Haha! Laat ze maar een poepie rijken OK dan!

Tygahno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 19:14

Wat een onnozel gezeur van die jury's Scheve mond Ik vind jou paardje helemaal niet lelijk... Hij lijkt sprekend op mijn vorige paardje en daar ben ik Z2 met winstpunten mee geworden en ik heb nog nooit van iemand of van een jury te horen gekregen dat hij niet mooi genoeg was Verward

Afbeelding
Voor mij was hij op dat moment het mooiste paard van de wereld....

Gewoon lekker doorrijden en je niks van die mensen aantrekken....
Succes verder OK dan!

JumpingRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 19:25

Ik vind het ook een mooi paard. ik snap niet waarom ze dat zeggen. En dat ze al zeggen dat het niets word voor je proef begint dat vind ik helemaal nergens op slaan. Daar kan ik nou echt boos om worden Stoom uit je oren

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 22:09

Verward Verward
Ik begrijp hier echt niks van!? Ik vind je paardje echt leuk om te zien, jullie zijn ook echt een leuke combi (ik heb ook even in je profiel gespiekt Bloos)
Gewoon doorgaan, en laat ze maar eens zien wat jullie kunnen!!!

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 23:23

Tygahno schreef:
Wat een onnozel gezeur van die jury's Scheve mond Ik vind jou paardje helemaal niet lelijk... Hij lijkt sprekend op mijn vorige paardje en daar ben ik Z2 met winstpunten mee geworden en ik heb nog nooit van iemand of van een jury te horen gekregen dat hij niet mooi genoeg was Verward

[image]
Voor mij was hij op dat moment het mooiste paard van de wereld....

Gewoon lekker doorrijden en je niks van die mensen aantrekken....
Succes verder OK dan!

Inderdaad, gewoon doorgaan!
Leuk paardje.

Lianne007

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 02:07

ik snap het ook niet,ik vindt je paard er leuk uitzien.
Maar je hebt er soms van die jury's tussen die liever een donkerbruin paard zien,dan een fries,vos etc. ik vindt niet dat ze op het uiterlijk van het paard mogen gaan staan beoordelen,paard=paard,laat iedereen toch lekker in hun waarde en rijden...gewoon zo doorgaan en niks van aantrekken want je hebt helemaal niks om je voor te schamen!!

AnkeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 08:12

Zo'n commentaar slaat nergens op, vind je paard echt een mooi dier.
Gewoon niks van aantrekken en lekker doorgaan hoe je bezig bent Lachen

Maar om zoiets te horen is echt niet leuk, zoiets soortgelijks heb ik ook meegemaakt.
Moreno is een Gelders paard hij heeft een plat kruis maar daarentegen wel een enorme kap d'r voor op.
Mijn allereerste wedstrijd met Moreno, was natuurlijk al stikzenuwachtig, dus ik meld me aan bij de jury is het eerste wat ie zegt: is je paard op zoek naar de kar????
Nou en dan kun je wel door de grond zakken en de jury ben er verder niet op in gegaan en heb m'n proef gereden. Ik dacht zal eens laten zien wat dit karrepaard kan.
Weet het reultaat niet precies meer, dacht 4e of 5e en een wp.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 08:29

AnkeD schreef:
ben er verder niet op in gegaan en heb m'n proef gereden.

Dat zou ik dus wel doen, ook in het geval van TS.
Als iemand meent zo'n opmerking te moeten maken mag hij/zij ook de gedachte daarachter ook wel even uitleggen.

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 10:22

Ik vind hem echt schitterend!!!!!

Laat ze maar kletsen..........veel succes

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 12:00

Super belachelijk van die juryleden! Ik ben zelf een haflingerfreak maar jouw vos vind ik echt heel charmant. Ik denk dat ze niet weten waar ze het over hebben!

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 16:44

huh, is die jury blind ofzo? dat is toch een zeer normaal , mooi paard met uitstraling?! Vraag het misschien eens aan de jury als je weer zo'n commentaar krijgt wat ze er lelijk aan vinden. ik vindt het een heel leuk paard ( heb eens in je profiel gekeken) ik snap er echt niets van ! gewoon doorgaan zou ik zeggen ! trek je er niets van aan !

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 23:00

AnkeD schreef:
Zo'n commentaar slaat nergens op, vind je paard echt een mooi dier.
Gewoon niks van aantrekken en lekker doorgaan hoe je bezig bent Lachen

Maar om zoiets te horen is echt niet leuk, zoiets soortgelijks heb ik ook meegemaakt.
Moreno is een Gelders paard hij heeft een plat kruis maar daarentegen wel een enorme kap d'r voor op.
Mijn allereerste wedstrijd met Moreno, was natuurlijk al stikzenuwachtig, dus ik meld me aan bij de jury is het eerste wat ie zegt: is je paard op zoek naar de kar????
Nou en dan kun je wel door de grond zakken en de jury ben er verder niet op in gegaan en heb m'n proef gereden. Ik dacht zal eens laten zien wat dit karrepaard kan.
Weet het reultaat niet precies meer, dacht 4e of 5e en een wp.

Ik vindt Moreno een hartstikke mooi paard hoor..! *LOL*

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 15:12

Ik vind zo'n opmerking van de jury zeer kwetsend!

Jij hebt een prachtig paard!! Voor jou is hij de mooiste.
Wanneer jij een proef rijdt moet de jury jou daarop beoordelen en niet of hij jouw paard mooi vind of niet!

Ikzelf(39 jaar) heb met mijn pony altijd tussen de paarden gereden.
Ik heb het soms erg moeilijk gehad, ze is namelijk een valkje (zie profiel)
Vaak werd ik ook de grond in getrapt door vervelende opmerkingen. Maar er waren ook juryleden die mij beoordeelden op mijn proef en ik ben uiteindelijk M2 geworden met haar.

Een ander voorbeeld van hoe het ook vaak gaat: Mijn dochter heeft een prachtige pony met zeer veel uitstraling, ze reed een keer een proef met wat fouten enz. toen kwam de jury uit haar auto en zei:"meisje je hebt al een winstpunt verdiend omdat je zo'n prachtige pony hebt".
We hadden er toch best een naar gevoel over want er zijn genoeg kinderen met een iets mindere pony die op die dag veel beter reden.

Het blijft een jurysport en daar kan je weinig tegen doen.

Ga lekker door met je mooie paard en laat ze maar zien hoor dat jullie Z dressuur kunnen worden.

Heel veel succes en groetjes van Juliette

leyla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 15:32

steeds meer jurys willen van die vorse dressuur knollen zien, bah absurt.. ik hou meer van wat kleinere en smallere paarden net als die vos dus, met mijn paard ben ik nu M2 dressuur en merk toch vaak dat de jury dit type paard niet mooi vind ofzo.. dat is onzin, als het paard de oefeningen goed doet mogen ze niet minder punten daardoor geven.
Mijn paard is 1.59 en ik ben er blij mee hahaa..

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 15:57

Lenn schreef:
Wat een onzin joh!
[size=7](wat moeten ze dan wel niet van mijn paardje zeggen Bloos!)[/size]

Dacht precies hetzelfde Scheve mond

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 21:52

Ik hou niet echt van vossen, dus je paard is niet echt mijn type. Toch vind ik dit een mooi paard.
Ik ben benieuwd hoe het zal gaan als ik ga starten met mijn mérens... die is namelijk toch wel een beetje apart.

Ik hou daarom ook meer van springen, de balk blijft liggen of hij ligt niet, hoe mooi je paard ook is. Knipoog

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 22:06

wirona schreef:
Ik vind zo'n opmerking van de jury zeer kwetsend!

Inderdaad, moeten ze eens bij mij wagen zoiets, dan barst ik echt spontaan in huilen uit... Nagelbijten / Gniffelen (ik ben toch wel benieuwd wat ze dan zouden doen. Clown)

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 22:11

Smaken verschillen nu eenmaal. Zou niet mogen natuurlijk, daarom vraag ik je maar 1 ding: Die punten waardoor je nu in het L2 zit heb je zeker kado gekregen??? Natuurlijk niet! Supermooi paard, dus vooral zo doorgaan!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 22:23

mensen moeten wat te zeuren hebben Knipoog
als jij maar lol hebt!!

leuke foto btw!! Knipoog

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 22:27

Tsssk wat een onzin zeg, vind het paardje juist WEL een leuke uitstraling hebben!

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 22:53

WAT EEN GEWELDIG MOOI PAARD! :J laat die jury lekker kletsen! Als jij en je paard maar plezier hebben! Je hebt gewoon van die rare juryleden... Een vriend van mij liep zijn winstpunt ooit mis omdat 'zijn en teugel gedraaid zat'. :s

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 09:46

kadans16 schreef:
Dat is Inspekteur (van stal van Baalen)
Eerst heeft marlies hem gereden (reed hem op het EK young riders) en wendy van der helm en Vincent van Gasselt hebben hem ook nog gereden.
Inderdaad een mooi paard.En succesvol Knipoog

EN Danielle van Aalderen Knipoog

Niks mis met jou paardje volgens mij, gewoon lekker doorrijden en er plezier aan hebben!