Probeer je er niet teveel van aan te trekken,en bewijs ze maar eens het tegendeel!Oren dicht,en showen met die knapperd

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Tygahno schreef:Wat een onnozel gezeur van die jury'sIk vind jou paardje helemaal niet lelijk... Hij lijkt sprekend op mijn vorige paardje en daar ben ik Z2 met winstpunten mee geworden en ik heb nog nooit van iemand of van een jury te horen gekregen dat hij niet mooi genoeg was
![]()
[image]
Voor mij was hij op dat moment het mooiste paard van de wereld....
Gewoon lekker doorrijden en je niks van die mensen aantrekken....
Succes verder
AnkeD schreef:Zo'n commentaar slaat nergens op, vind je paard echt een mooi dier.
Gewoon niks van aantrekken en lekker doorgaan hoe je bezig bent![]()
Maar om zoiets te horen is echt niet leuk, zoiets soortgelijks heb ik ook meegemaakt.
Moreno is een Gelders paard hij heeft een plat kruis maar daarentegen wel een enorme kap d'r voor op.
Mijn allereerste wedstrijd met Moreno, was natuurlijk al stikzenuwachtig, dus ik meld me aan bij de jury is het eerste wat ie zegt: is je paard op zoek naar de kar????
Nou en dan kun je wel door de grond zakken en de juryben er verder niet op in gegaan en heb m'n proef gereden. Ik dacht zal eens laten zien wat dit karrepaard kan.
Weet het reultaat niet precies meer, dacht 4e of 5e en een wp.
kadans16 schreef:Dat is Inspekteur (van stal van Baalen)
Eerst heeft marlies hem gereden (reed hem op het EK young riders) en wendy van der helm en Vincent van Gasselt hebben hem ook nog gereden.
Inderdaad een mooi paard.En succesvol