Zenuwen: hebben jullie dat ook?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 23:33

Lielle schreef:
Bach Rescue Remedy! Ik heb dit weekend bij een kennis echt superresultaten gezien

Ik denk dat ik dat ook maar ga proberen

Heb mijn laatste onderlinge wedstrijd weer eens helemaal verprutst omdat ik zo ongelooflijk gestrest was dat Omar er ook helemaal gestrest van werd Scheve mond Zodra we iedere keer die ring in komen dan gaat er bij ons allebei een knop om en dan doen we van alles wat we normaal dus nooit doen. Ik hoor mijn voorlezer nog amper en ben overgeconcentreerd. Tijdens het trainen en lessen is er niets aan de hand en gaat het super maar zodra ik een wedstrijd moet rijden gaat het mis. Ik heb last van faalangst dus dat maakt het ook niet makkelijker.

Iedereen zegt wel wat heb je te verliezen en dat weet ik eigenlijk ook wel maar toch.. zodra ik die ring in moet Ik hoop dat die druppels van Bach mij wat zullen helpen zodat ik mijn zenuwen niet op mijn paard overbreng, Omar is al zo'n gevoelig typetje en ik wil niet dat hij straks denkt dat wedstrijd rijden 'eng' is.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 09:56

Ik denk ga voorlopig die druppels niet proberen.... Ik baal allleen van die voorzenuwen, ik denk dat het in de ring wel redelijk moet gaan.

Ik ga zo ie zo mijn moeder (die dus mee gaat) even instureren dat ik echt gek wordt van de zenuwen.. (vanacht amper geslapen en nu ik dit schrijf razen de zenuwen door mijn lijf, nog maar 1 nachtje !!!)

Ik heb er ook echt heel veel zin in. Dus ik hoop dat ik me morgen 'groot' kan houden en de zenuwen aan de kant kan zetten. Ik kijk na morgen wel of ik echt voor tijdens de wedstrijd aktie moet ondernemen !!!

Hoop t niet......