voornemens winterseizoen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 07:43

Ik zou nog graag een keer voor volgend jaar april Triumph met hoedje willen starten, ik rij pas met een hoedje vanaf het M1 wanneer ik daar al wp in heb gereden. Ik zou het kicken vinden als ik dat red

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:20

Werkelijk proberen minimaal 5 dagen per week te rijden Haha! Veel plezier te hebben met mijn paard.

En je bedoelt het waarschijnlijk op wedstrijd nivo? Ach ik moet die startkaart nog aanvragen..........maar echt spannend vind ik het allemaal niet. Er zijn zat andere dingen waar ik het veel belangrijker vind om te presteren.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:28

Pipo schreef:
Werkelijk proberen minimaal 5 dagen per week te rijden Haha! Veel plezier te hebben met mijn paard.

En je bedoelt het waarschijnlijk op wedstrijd nivo? Ach ik moet die startkaart nog aanvragen..........maar echt spannend vind ik het allemaal niet. Er zijn zat andere dingen waar ik het veel belangrijker vind om te presteren.

Me too Haha!
Lekker genieten van de paarden en hopen dat we in de winter in Belgie zitten. Daar lekker buitenritten maken. Koos weer inspannen en 1 van de ukkies moet er aan gaan geloven. Hij wordt dan bereden door het zoontje van mijn oude instrukteur.

Wedstrijden

pientje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:11

Ben nu B+11, Wil deze winter nog ff in B blijven zodat ik aan het eind van het seizoen helemaal klaar ben voor de L. Paardje ff tijd gunnen enzooo.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:21

Ik stel voor mezelf geen doelen meer, vorig jaar heb ik mijn lat te hoog gelegt. Mijn paard zat niet lekker in haar vel en had last van haar rug/schouder, hevig teleur gesteld was ik omdat ik mijn doel niet bereiken zou.

Het enige wat ik wil is voor dat 1 januari 2005 begint nog 1 wp te behalen, ik heb nog 2 wedstrijden te gaan dus als we goed ons best doen redden we dat wel Haha!
En dan hopelijk medio maart/april in het L2 starten maar als dat niet lukt is het geen ramp, als ik maar van mijn paardje kan genieten!