Proef uit t hoofd rijden??

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 12:00

Gerrie schreef:
leuke regel, maar sta je dan ook met je paard bij het secretariaat Verward

Nee, alleen met de papieren.

Ze geloven hier nog in de eerlijkheid van de mensen Haha!

Officieel mag je trouwens je paard niet van de wagen afhalen voordat gekeken is of de entingen e.d. kloppen. Ook mag je een paard alleen aan een hoofdstel vervoeren als ie eenmaal van de wagen is.

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 13:04

Wat een zuivere mentaliteit heerst daar nog.

Mits de grote springstallen zich niet 'vergissen' in de paarden die ze op de wagen hebben staan Haha!

Maar het is misschien weleens een idee om hier in te voeren.
Ik neem aan dat de startvolgorde bij de dressuur ook op tijd en / of nummer gaat zodat je weet waar je aan toe bent?
Grote of kleine concoursen werkt dat bij allebei??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 13:28

ehm ja, het grootste concours dat ik heb gereden had 5 ringen Haha!
Alles staat op tijd, en er is een ringmeester.

Het paard krijgt een nummer, en je moet dat nummer ook zichtbaar hebben als je erop zit. Ook leuk voor de toeschouwers, want die kunnen dus de afstamming en de eigenaar terug zoeken in het programmaboekje.

paddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 14:34

ik weet het niet...als het verkeerd gaat dankzij de voorlezer..tja dan ist haar of zijn schuld, maar anders is het je eigen fout... ik denk liever dat je boos op jezelf altijd word dan op diegene..ik heb wel een voorlezer...want ik kan het niet allemaal onthoude met al die zenuwen erbij

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 14:35

paddie schreef:
ik weet het niet...als het verkeerd gaat dankzij de voorlezer..tja dan ist haar of zijn schuld,

het is en blijft je eigen schuld. Je hoort de proef te kennen, die voorlezer staat er omdat het handig is *LOL*

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 19:38

Ik heb vorige week voor het eerst een proef op concours uit mijn hoofd gereden, eigenlijk min of meer naar aanleiding van dit topic Haha!...
Is me erg goed bevallen!
Lekker rustig en beter geconcentreerd. En gelukkig heb ik geen enkel moment hoeven nadenken of twijfelen over het volgende onderdeel...Knipoog
Dus dit weekend rijd ik de proef lekker weer uit m'n hoofd Lachen.

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 20:28

Ik lees de proef zoiezo altijd een paar keer door, zodat ik een beetje weet hoe die gaat. Als mijn voorlezer dan per ongeluk iets te laat leest of verkeerd, dan kan ik het zelf anders doen. Lachen

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 12:13

Ik rijd mijn proeven altijd uit me hoofd, aangezien me moeder nog al is fout leest! Schijnheilig Ik ben altijd veel geconsentreerder dan dat iemand me proef voorleest..

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 23:17

Het geeft een betere indruk. Naar mijn mening toch.
Ik teken hem uit, en rij hem een keer met welk paard dan ook. Dan nog eens goed herlezen, en starten!