VSN wie gaat erheen met één of meerdere paarden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

muiltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 18:11

CGJ12 schreef:
Laat ze eerst maar eens onafhankelijk de punten gaan geven in plaats van dat stiekeme gesmoes in de bak.
Het wordt nodig tijd dat ik eens even een spy-ear meeneem naar de VSN en de gesprekken opneem........

Gewoon alle 2 of 3 in een hoek, en dan voor mijn part een bordje opsteken.
Wordt het al een stuk eerlijker van.

aar ben ik het eigenlijk ook mee eens stiekem. Ik zeg niet dat er geen enkele goed paard doorgaat maar het heeft wel met vriendjespolitiek te maken. Je zal mij niet horen dat het daar volledig op gebasseerd is maar Knipoog

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 19:34

Hoezo ?!?! Haha! Haha!

De 2 best springende paarden kregen de hoogste punten.... dat kon iedere blinde zien.....vertel me nou ff wat daar vriendjespolitiek aan is ? Haha!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 20:25

CGJ12 schreef:
Jij snapt het ook.

Ik snap het heel goed..
..maar volgens mij snap jij mij niet Haha!

mustangscas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 12:03

Maar even tussendoor, wat vonden jullie dan van die Polansky x Rolls Royce?

muiltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 21:18

Franske schreef:
Hoezo ?!?! Haha! Haha!

De 2 best springende paarden kregen de hoogste punten.... dat kon iedere blinde zien.....vertel me nou ff wat daar vriendjespolitiek aan is ? Haha!

oke goed is goed, maar zeg nou zelf dikwijls krijgt een twijfel geval van een "goede"eigenaar het voordeel van de twijfel..... Knipoog

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 23:01

Morgen nog mensen naar Houten ? Behalve xtvax ?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 23:34

Ik wilde eigenlijk gaan kijken naar xtvax en paard, maar de tijden zijn niet zo lekker. Sta of grandioos in de file en kom te laat aan of ik moet om een uur of vijf/half zes vertrekken...

Dus ik wacht haar verslag morgen gewoon af
3-jarige die ik te rijden heb leek er nog niet aan toe, maar had achteraf best meegekund zoals ze nu is.

memiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 23:45

ik ga niet naar houten, ik ben in belgie op concours Haha! ga wel naar didam

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 16:25

is er al iemand terug, of ben ik wel erg vroeg ? Haha!

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 17:28

ik ben vorige week geweest in oosteinde. het paard van mijn vriendin deed mee en ik ging mee om te helpen.
een ander stalgenoot van mij meot volgens mij morgen maar waar weet ik niet meer. vond het trouwens wel mooi om mee te maken!

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 18:54

Jawel, ik ben er geweest.

Kreeg namelijk gisteravond een telefoontje. Ze doen dit jaar bij iedere voorselectie een 'junior' bij de springjury zetten, om zeg maar er ook wat van op te steken voor de 'volgende generatie'.
En nu werd ik gevraagd of ik vandaag niet mee wilde jureren, nou graag ! Haha!

Dus vanochtend al vroeg afgereisd naar Houten

We waren vrij laat met opbouwen, maar beter laat dan nooit Haha!
En het eerste paard wat we kregen te zien was die van xtvax volgens mij , en volgens mij kan ze ook best tevreden zijn met het resultaat !

Voor de rest een erg interessante ochtend, heb namelijk alleen de springpaarden gezien.

Dan wil ik meteen nog even reageren op de kwestie vriendjespolitiek, kan ik ten eerste zeggen dat daar geen enkele grondslag voor is en ik hier dus zeker niet mee instem.
Voor de rest vind ik het overleg na alle paarden tussen de jury buiten, dressuurjury en springjury erg goed om een completer beeld te krijgen van een paard. Wat mij betreft mogen ze dit zo houden, punten gesloten.

xtvax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-04 20:53

Ja klopt, de eerste was van mij Haha! . Ik was tevreden met de punten, 29,5. Maar ik was absoluut niet tevreden op de manier waarop hij sprong!! De eerste paar sprongen waren wel aardig, maar daarna sprong hij zeer matig, zo slecht had ik hem eerlijk gezegd nog nooit zien springen...maar ja, niets aan te doen. Overdonderd, moe, ik weet het niet, maar dat is achteraf praten en daar zullen de andere ook last van kunnen hebben Cool

En Frans, ik dacht al dat jij het was (had stiekem wel foto's in jouw profiel gezien)!? Maar vond je er nog toppers tussen zitten? Ik heb nog wel een paar leuke springpaarden gezien.

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 22:30

Haha ja had je me toch beetje herkend Haha!

Maarre, er zaten wel een paar fijne springpaarden tussen , klopt.

jimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 23:03

ik ben net terug ,het was erg leuk op een ding na.
er is een ongeluk gebeurt het fijne weet ik er niet van ik weet alleen dat het om gonnelieke westening gaat ,en dat het behoorlijk was.aangezien ze weg is gegaan met de ambulance,mocht iemand hier wat van weten laat het ef horen ,ik ben wel benieuwd hoe het met haar gaat,erg gingen namelijk verhalen dat ze achterovergeslagen was en op dr hoofd tercht was gekomen.dit klinkt vij ernstig.en daar schrik je wel even van.Laten we hopen dat het mee valt!!!!!!!

verder was het leuk en waren wij best tevreden over de paardjes die we mee hadden,we hadden mee een polansky x variant ,en een flemmingh x darwin.
Het enige jammer het losrijden wat een klein k*t bakje .rijd je daar dan met een stuk of 4 a 5 van die jonge beesten .maar verder geslaagde dag.

Purtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 23:28

winnaar van vandaag in houten: Erwin Driessen met Die calles ( van De Niro) !!!!!!! erwin ik ben trots op je. En nu afwachten wat unicare disdag gaat doen!!!!

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 01:14

das mooi dat die gewonnen heeft Haha! Haha! Haha! waarom? dat horen jullie nog wel hihi Haha! Haha!

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 01:22

Purtje schreef:
winnaar van vandaag in houten: Erwin Driessen met Die calles ( van De Niro) !!!!!!! erwin ik ben trots op je. En nu afwachten wat unicare disdag gaat doen!!!!

Serieus??? Wauw, dat is weer erg mooi! Jammer dat ik niet meekon, had het graag willen zien! Feliciteer Erwin maar van me

Purtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 12:39

ik kon helaas ook niet mee maar ik ga wel mee met de finale. Daarom startte hij er nu ook maar 1 en uni disdag pas. Maar die merre liep echt geweldig ( zelfs die hengst van lynne heeftie der uit gereden)

karina ga je ook mee naar de finale?
zeker als erwin met uni en callas gaat is dat wel handig

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 13:02

jimmy schreef:
ik ben net terug ,het was erg leuk op een ding na.
er is een ongeluk gebeurt het fijne weet ik er niet van ik weet alleen dat het om gonnelieke westening gaat ,en dat het behoorlijk was.aangezien ze weg is gegaan met de ambulance,mocht iemand hier wat van weten laat het ef horen ,ik ben wel benieuwd hoe het met haar gaat,erg gingen namelijk verhalen dat ze achterovergeslagen was en op dr hoofd tercht was gekomen.dit klinkt vij ernstig.en daar schrik je wel even van.Laten we hopen dat het mee valt!!!!!!!

Zo'n helm is toch ook niet alles.........

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 00:59

CGJ12 schreef:
Zo'n helm is toch ook niet alles.........

CG je bent slecht!! Knipoog
Maar je hebt wel beetje gelijk. Zo´n ding beschermt je niet tegen achterovervallende hengsten.

Ik heb trouwens heel wat gave bokken gezien daar zeg!! Jeetje, ben ook compleet in love met de Metall van Lynne Maas....zucht zwijmel zucht.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 09:19

Die Cornelieke komt uit Noordeloos, hier een paar kilometer verderop. Gisteren vroeg mijn instructrice of ik er wat over gehoord had, schijnt inderdaad best ernstig te zijn....Paard was nog maar een maandje onder het zadel en flink overdonderd door alles om hem heen.

Had zelf helaas geen tijd om naar Houten te gaan, het stond wel op de planning. Nog écht leuke dingen gemist?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 09:27

Wat is de opzet van deze competitie?, een paard dat pas een maand onder het zadel is heeft toch helemaal niets op een wedstrijd te zoeken? Verward

jimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 14:08

ik heb wat meer gehoord van iemand die haar kent,ze heeft een zware hersenschudding en een paar kneuzingen.en moet waarschijnlijk tot na het weekend in het ziekenhuis blijven.
ze heeft denk ik dus nog best welk geluk gehad, al is het afwachten hoe het verder gaat natuurlijk.

xtvax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 11:39

Iemand nog verslagen van Houten op vrijdag? En natuurlijk de komende dagen!!

omarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 13:58

Ben ook wel benieuwd naar verdere resultaten, geen mensen die met paarden in Didam of Beilen zijn geweest??

Hoe zijn zoal de cijfers van iedereen geworden? Zater er nog echte toppers tussen? in Houten bij de dressuur zo te lezen wel. En verder nog extra springpaarden. Of op de andere locaties nog iets bijzonders....vertel, vertel mensen!! *LOL*

We willen vooral ook punten horen hoor!! Rolleyes Dus ook nog van mensen die vorige week al zijn geweest. Van Frankse en xtvax zijn ze inmiddels bekend.....verder dan niemand meegedaan Verward