Percy schreef:In het begin van dit topic kon ik me nog wel voorstellen dat je iets er uit flapt en vond ik het schandalig dat een journalist een uitspraak van iemand zomaar overneemt en in de krant zet.
Maar nu lees ik dat je het daadwerkelijk tegen de journalist hebt gezegd en hij/zij treft dus helemaal geen blaam.
Bovendien blijf je nu in dit topic ook toespelingen maken op het gewicht van de persoon in kwestie en dat vind ik ronduit onbeschoft. En nee, ik voel me niet persoonlijk aangesproken want ik heb een maat 38 maar dat wil niet zeggen dat ik beledigend hoef te worden naar mensen die steviger gebouwd zijn of dik. Waarschijnlijk reden zij, ondanks het galopje in het begin, gewoon een betere proef. Ook mensen met overgewicht kunnen namelijk heel netjes te paard zitten en gewoon goed rijden. Gewicht heeft daar helemaal niets mee te maken.
Een moraalridder ben ik niet maar als ik iets lelijks denk zeg ik dat niet want waarom zou je mensen onnodig kwetsen? Dat is bijzonder laag.
I.p.v. nog meer toespelingen maken zou het je meer sieren wanneer je je excuses zou aanbieden.
Hier ben ik het helemaal mee eens
Ik vind het een behoorlijk zielige actie