Apeldoornse Ruiterkampioenschap 18 september 2004

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 18:13

Taygalover schreef:
Staat Ravenna op Pothoven?
Als ik de goede voor me heb, heb ik daar een aantal keer op gereden Haha! echt een super paard OK dan!

Je hebt idd de goede ravenna voor je *LOL* Toen jij haar gereden hebt liep ze toen nog in de lessen mee of was ze al van Lisette? Ben tochwel benieuwd eigenlijk Tong uitsteken

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 18:20

Flippertje schreef:
Je hebt idd de goede ravenna voor je *LOL* Toen jij haar gereden hebt liep ze toen nog in de lessen mee of was ze al van Lisette? Ben tochwel benieuwd eigenlijk Tong uitsteken

Een week of 5 in de lessen, heb zelf een keer met haar gesprongen Cool
En ik heb nog 1 keer op Ravenna gereden toen ze al van Lisette was Haha! Tayga heeft daar ook 11 dagen gestaan, want ze zou daar ingereden worden, wat helaas niet is gelukt wegens een afwijking aan haar been Scheve mond Moet je maar eens naar Tayga vragen, dan krijg je wilde verhalen Bloos!

Heb net de staart van Moos uit de knoop gehaald. Ik heb er 1.5 uur over gedaan Bloos! Bloos! Bloos! Gelijk in een vlecht gedaan, zodat die staart mij morgen niet meer lasig kan vallen ~~}>

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 20:10

ik ben er klaar voor, zo nog ff de trailer ophalen en dan kunnen we gaan.
De startlijst is trouwens wel weer veranderd, misschien handig om die nog ff te controleren. En verder tot morgen!

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 20:14

Pff.. wat een drukte net op stal zeg Tong uitsteken Iedereen wil tegelijk op de poetsplaats en niemand kan de goede spullen vinden. Ik ben alleen 1 ding vergeten te vragen Bloos! Misschien dat iemand mij hier kan vertellen of je de gewone ingang van Berg & Bos moet nemen (als toeschouwer, zonder trailer) Want ik weet het echtniet meer.

rachel15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 20:24

jaaah morgen ark!!! Haha!:D ooh echt zin, ook wel extra zin omdat het me verjaardag is... Haha! whaha ben er helemaal klaar voor! alleen ik vind het zo raar dat er iemand (sorry noem geen namen) mee doet in de oefen groen (jah rij normaal B maa rheeft een lange uitleg...) die normaal dus M rijd en haar paard loopt in de Z!!! dit mag toch helemaal niet?? noujah tot morgen allemaal.. ohjah dit ben ik met me paardje... 11.10 in ring 5...Afbeelding
doei tot morgen!!!

rachel15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 20:26

Flippertje schreef:
Pff.. wat een drukte net op stal zeg Tong uitsteken Iedereen wil tegelijk op de poetsplaats en niemand kan de goede spullen vinden. Ik ben alleen 1 ding vergeten te vragen Bloos! Misschien dat iemand mij hier kan vertellen of je de gewone ingang van Berg & Bos moet nemen (als toeschouwer, zonder trailer) Want ik weet het echtniet meer.

nou je kan gewoon de ingang nemen van de trailers. deed ik vorig jaar ook met me fietsje. fiets je daar dus tussen alle trailers... Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 21:16

Ik ben er dus niet, heb griep Scheve mond

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 21:42

gatsie das niet leuk Lia, beterschap dan maar. Ik ben bliuj dat ik mn keelontsteking op tijd te boven ben, mn voorbereiding is bagger maar ach het si de Apeldoornse en dan gebeuren er toch de gekste dingen (toviwerpen enzo)

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 21:44

Toviwerpen gaat niet door, Marjoslingeren misschien wel dit jaar, je weet maar nooit. De digi gaat iig mee Haha!
Hier wordt er op tijd naar bed gegaan, is morgen weer vroeg (en lang...) dag
Balen Lia dat je ziek bent, had je graag eens willen zien rijden met Lisa. Beterschap!!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 07:10

Marjoslingeren is denk ik ook niet de bedoeling, ik heb namelijk een Liev knoeiebeest en die doet dat soort dingen niet.
Maar we zijn er helemaal klaar voor nog ff spul bij elkaar roepen en I'm ready! (ja voor die ene wedstrijd per jaar die ik zelf rij)

Essie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 07:13

ja ja we zijn er klaar voor!!! succes allemaal (niet dat iemand waarschijnlijk nog de tijd heeft om dit te lezen)

biepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 07:55

Essie schreef:
ja ja we zijn er klaar voor!!! succes allemaal (niet dat iemand waarschijnlijk nog de tijd heeft om dit te lezen)

jaja ik wel Knipoog
(hoewel.... ik moet me eigenlijk haast, heb me 2 uur!!!!! verslapen!!!! aaaaaaaaaaaah!! dus het begint alweer lekker haha Bloos )
hopelijk heeft mijn knollemeid zich schoon gehouden en d'r knotjes nog in, anders schiet ik helemaal in de stress!

succes allemaal en totzooo! OK dan!