Ludo was slecht!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:58

RanouK schreef:
Was het niet Jos Lansink die zo snel mogelijk weg wou ?

Tja hij is dan ook geen echte Belg. Haha!

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:58

Het zou nu dan wel straf zijn als ze foutloos kunnen.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 12:02

We zullen het vanavond wel zien maar ik wist al op voorhand dat ze geen medaille gingen halen. De kranten hier waren weer eens net te positief en dan gaat het altijd fout. Huilen Wanneer gaan die journalisten eens leren hun grote bek te houden. Boos!

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 12:30

libke schreef:
stond vandaag in het nieuwsblad :...

Les 1 in het niet naïef leren zijn: geloof nooit wat in een krant staat. Knipoog

Het kan waar zijn of niet waar, maar het is wel een feit dat iedereen die iets van de springsport kent dat ook wel verwacht had. Jos en Ludo hadden nu eenmaal op voorhand meer kans om in de individuele finale te geraken.

Over die teamspirit in de paardesport zwijg ik, aangezien ik geen enkele keer de reactie van de Belgen gezien heb op tv tijdens de OS. Ik had het gewoon over het algemene, ik vind dat Belgen vaak een goede teamspirit hebben. Om nu maar een stom voorbeeld te geven: wij hebben geen wereldvoetballers, maar samen vormen ze wel een goed team en halen ze (zo heel af en toe Haha! ) goed resultaten tegen op papier veel betere tegenstanders.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:06

Marengo_82 schreef:
Les 1 in het niet naïef leren zijn: geloof nooit wat in een krant staat. Knipoog

Het kan waar zijn of niet waar, maar het is wel een feit dat iedereen die iets van de springsport kent dat ook wel verwacht had. Jos en Ludo hadden nu eenmaal op voorhand meer kans om in de individuele finale te geraken.

Over die teamspirit in de paardesport zwijg ik, aangezien ik geen enkele keer de reactie van de Belgen gezien heb op tv tijdens de OS. Ik had het gewoon over het algemene, ik vind dat Belgen vaak een goede teamspirit hebben. Om nu maar een stom voorbeeld te geven: wij hebben geen wereldvoetballers, maar samen vormen ze wel een goed team en halen ze (zo heel af en toe Haha! ) goed resultaten tegen op papier veel betere tegenstanders.

Ik ben helemaal niet naief integendeel!
Ik heb als eigenaar van NILLY de la ferme rose een aantal jaren meegedraaid op het hoogste niveau dus ik weet heel goed hoe het er aan toe gaat in de topsport hier .Na een heel pak slechte ervaringen met top en subtop ruiters hier heb ik het voorgoed gehad in Belgie .Toen ik nadien mijn paarden liet uitbrengen in Nederland was dat voor mij een hele verademing. Onze merrie kon zich soms op concours erg druk maken op de omgeving ,daarom vroeg ik in Parijs eens aan Ludo of er niet iets was om de merrie te "ontstressen"op concours ,hij antwoorde botweg :vraag dat maar aan je Nederlandse vriendjes! Nou die heeft het bij mij dan ook gehad hoor.Aan andere ruiters mag je vragen wat je wil ,ze zijn er altijd om te helpen,ze zijn niet bang dat jou paard beter zal presteren dan die van hun

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:08

Mja, ik ben Ludo nog nooit persoonlijk tegengekomen of zo, dus ik weet niet wat voor een persoon het is natuurlijk. Ik heb wel al 'van horen zeggen' dat het een beetje een dikke nek is, maar wegens dat 'van horen zeggen' oordeel ik daar zelf niet over. Als dat echt zijn reactie was, ja dan kan ik niet anders dan je gelijk geven...

Ik ben, zoals ik al eerder aangaf in het begin van dit topic, ook geen Ludo fan, maar een Marc fan. Haha!

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 14:13

Ludo is ook een dikke nek vind ik. Op de kerstjumping ben ik hem tegengekomen vroeg een handtekening wou een babeltje slaan, maar hij wou zo snel mogelijk weg (en keek niet vriendelijk). Jos daarintegen bleef gezellig staan en kletsen.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:27

misschien moest dan hij dan ook ergens naartoe. Zeg het zijn ook maar mensen en op concours ben ik ook liever met rust gelaten zeker als ik nog moet rijden. Daarna is een ander verhaal.

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 14:38

petraaken schreef:
misschien moest dan hij dan ook ergens naartoe. Zeg het zijn ook maar mensen en op concours ben ik ook liever met rust gelaten zeker als ik nog moet rijden. Daarna is een ander verhaal.

Of Ludo kon niet tegen zijn verlies, hij kon toen ook niet naar de barrage.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 16:12

pffft. De belgen bakken der niet veel van ... Verward

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 16:14

Jawel!
Ludo was foutloos, tot die laatste hindernis Scheve mond

skara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:57

Ik snap die reactie van Ludo wel hoor (ga maar naar je Nederlandse vriendjes) als je Belg bent en je laat de Belgen in de steek om voor Nederland te gaan rijden, maar het is idd niet vriendelijk.

Nochtans was het Belgische team op sporza geweest nog voor de wedstrijden begonnen waren. Ludo, Stanny en de rest zeiden dat ze vonden dat ze een goed team waren en dat het team goed aanvoelde en dat ze er zeker klaar voor waren. Dus over die teamgeest volgens de teamleden is die er dus wel (tenzij ze het maar zeiden omdat het voor de tv was).

Trouwens de Belgen hebben in het totaal (over alle jaren bedoel ik) al 12 medailles gehaald in de paardensport op de OS. Dat is na wielrennen de discipline in België met de meeste OSmedailles.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 20:01

Trek die woorden van Dirk al maar terug in ... 4 strafpunten Haha!