OS met Lancet

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:16

In Peking loopt On Top mee Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:30

Idd emotiepaarden Dat willen mensen graag zien in de ring. Jarwo kon nog zo goed zijn ik kon er geen kippevel van krijgen. Bij Lingh, Lancet en Salinero zit je al snel in tranen, die paarden stralen een soort magie uit.

Imke heeft mooi iedereen een poepie laten ruiken, echt super wat zij gepresteerd heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:47

Sjuimpje schreef:
Hmm, niet alleen (bijna) heel NL ziet Lancet liever dan Idocus, de OS juryleden ook Tong uitsteken
Dusss Knipoog

Ik hoop niet dat de juryleden op die manier jureren. Het lijkt mij niet dat ze kiezen welk paard ze het leukst vinden, maar gewoon kijken naar de uitvoering. En mag de beste dan winnen.

Overigens vind ik beide paarden erg leuk. Lancet vond ik als jong dier al zeer aansprekend.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:56

Zoals ik al eerder zei,
het gaat er niet om wie er een betere proef neer zet of hogere scores haalt, ik had het over het feit wie vrijwel iedereen het liefste ziet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:59

Sjuimpje schreef:
Zoals ik al eerder zei,
het gaat er niet om wie er een betere proef neer zet of hogere scores haalt, ik had het over het feit wie vrijwel iedereen het liefste ziet

Waarom zeg je dan dat de OS juryleden Lancet liever zien Verward Dat weet je toch helemaal niet Verward

Wat ik al eerder zei, ik vind beide paarden zeer aansprekend. Lancet heb ik altijd een toppaard gevonden!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 05:01

Sjongejonge,
sinds wanneer vat jìj Bokt serieus op?
Er staan notabene smilies bij Ach gut

Desiree83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:23

Sjuimpje schreef:
Zoals ik al eerder zei,

In dat geval zie ik Idocus dus ook heel graag