Er was eens....

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Talitha15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:01

Ik wil gewoon graag in het Z komen met mijn paard. Zeker omdat hij een speciale achtergrond heeft: ik heb hem via de paardenopvang. We zijn nu na 8 keer starten L1+2 en het Z moet haalbaar zijn. Ik heb deze droom altijd al gehad. Ik vond zo'n stang en trens hoofdstel altijd zo geweldig staan (lekker penny-achtig he? Schijnheilig ) Ik heb inmiddels wel M2 gestart, maar toen werd het paard waar ik toen op reed verkocht. (ik was er zo dichtbij!!!! Verdrietig Verdrietig ) Nu kan ik lekker in mijn eigen tempo naar mijn doel toe rijden. Ik heb nu mijn allereerste eigen paard Kenya. Dat was mijn eerste droom, een eigen paard. Die heb ik al verwezenlijkt. Nu de 2e droom nog: Op naar het Z!!!!! *LOL* Haha!

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:10

Mijn 'droom' is al uitgekomen: ik wilde voor m'n 30e Z zijn. Gewoon kwestie van haalbare doelstellingen neerzetten Haha!

De volgende droom is... eens zien. Voor m'n 35e mooie percentages in het ZZGP circuit neer kunnen zetten (met +60% in ZZ licht ben ik al meer dan tevreden Knipoog ).

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:41

Tja, ook mijn "droom" is ook in het Z komen. Dan mag ik eerst wel iets aan mijn zenuwen doen en niet ineens vreselijk anders gaan rijden, maar daar word aan gewerkt! Hopelijk komen we de M2 door.

Das wel een goeie doelstelling van Yokie, voor mijn 30ste Z zijn.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:19

Mijn droom is met Silly in de GP een supermooie ring van internationale allure (a la OS of zoiets Haha! ) binnenrijden en groeten naar de jury...

... waarna mijn edel ros zeker weten zal bedenken dat het allemaal véél te eng is en bliksemsnel omdraait Schijnheilig Haha!

Het eerste zal nooit gebeuren, het tweede is al een aantal keer voorgekomen Knipoog Haha!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:38

Mijn wens is om eindelijk eens 63% te halen in de GP.... Das het enige wat ik eigenlijk verlang momenteel...

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:41

kimmy schreef:
Tja, wensen mag je niet hardop uit spreken, anders komen ze niet uit.

Ik durf gerust een wens uit te spreken, de kans dat die uitkomt is toch nada noppes Haha!

Het lijkt mij leuk om met Who's the Boss over 3 en 4 jaar de Pavo Cup te winnen, hij is voor die tijd natuurlijk al lang en breed goedgekeurd. Als dan de Olympische Spelen van 2012 in Londen georganiseerd worden doe ik daar ook aan mee.
Volgens mij ben ik dan 1 van de weinige meiden die met een zelfgefokte ggk dekhengst aan een olympiade meedoet Tong uitsteken

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 19:57

yokie schreef:
Mijn 'droom' is al uitgekomen: ik wilde voor m'n 30e Z zijn. Gewoon kwestie van haalbare doelstellingen neerzetten Haha!

De volgende droom is... eens zien. Voor m'n 35e mooie percentages in het ZZGP circuit neer kunnen zetten (met +60% in ZZ licht ben ik al meer dan tevreden Knipoog ).

Jouw eerste droom is mij ook gelukt, die tweede droom zal voor mij iets verlengd moeten worden Haha!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 09:39

GeJe schreef:
Jouw eerste droom is mij ook gelukt, die tweede droom zal voor mij iets verlengd moeten worden Haha!

Bij mij is het net zo...

Voorlopig wil ik graag gewoon lekker blijven paardrijden.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 10:26

hihihihi, ik droomde als jong meisje dat ik Z-dressuur werd, toen ik met Andrew reed en het allemaal niet wilde, wilde ik L dressuur worden (en als je een droom bereikt hebt, dan komt er wel weer een volgende die misschien haalbaar is Schijnheilig ) Met Moenira was mijn droom dus in 1 jaar L dressuur worden omdat ze gedekt zou worden en ik niet wist hoe lang ik haar door zou kunnen en mogen rijden. Nu ga ik in september al L1 starten dus het zit mee Knipoog ... De Droom M dressuur begint al voorzichtig wat te ontwikkelen Haha! (doorrijden mag, drachtig is ze niet geworden dit seizoen, dus nu hangt het af van mij hoelang ik met haar doorga hoever we komen)

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 11:33

Ik droom om ooit eens met Syta en Tosca een proef te rijden in de B. Niet omdat het niet zou lukken, maar omdat het beide probleempaardjes zijn en niemand er heil in zag......

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:22

Om die paar passen in een geweldige balans en impuls, die ik nu een paar keer heb mogen voelen, gewoon constant te hebben... Wordt nog even hard trainen dus Haha!

Christiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 11:15

Mijn droom: Goed scoren op de Nederlandse kampioenschappen! Ik rijd meestal wel goed en mocht vier jaar geleden naar het NK in de MI, maar verknalde daar mijn hele proef. Ik had 134 & 140 pnt. Het jaar daarop in de ZI, vergat ik onderdelen Huilen!! 150 & 181 (fjieuw). Nu rijd ik Z2 en verknalde ik de regiokampioenschappen al, terwijl ik in de Z2 nog nooit onder de 185 pnt had gescoord!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 11:26

Even met Peter Murphy gaan babbelen Knipoog

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 11:34

Met Hof hoop ik een wp in het L te rijden...
Maar ja, de meeste dromen zijn bedrog... Scheve mond

En verder droom ik dat ik oooooit met een Haflinger M + winst word Lachen (of hoger Knipoog_

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 13:26

Goh Christiana, dat is echt balen!
Gaat het zo goed, maar op belangrijke momenten lukt het niet Verdrietig
Ik zou dat trouwens niet eens kunnen denk ik... Een proef uit het hoofd rijden. Schijnheilig .
Ik ben zo bezig met mijn paard dat ik spontaan vergeet wat ik in welke volgorde moet doen... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 13:51

mijn droom momenteel... Zaterdag op de Brabantse bij de beste 6 rijden zodat ik zondag terug mag komen (en misschien bij mijn tante in de ring moet rijden)

Maar in mijn mooiste droom word de halfbroer van Times deze winter aangewezen voor het verrichtingen onderzoek. En daarna natuurlijk word goedgekeurd als dekhengst Haha!

http://www.sell-veulenveiling.nl/2002/pedigree/33.ws

dromen mag toch???

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:11

Ooit de 100-kilometer rijden op de FASNA trail. (endurance dus).

Hoef ik niets te winnen hoor, alleen het uitrijden en goedgekeurd worden zou al zoiets prachtigs zijn. Met dit paard zit het er niet in, dus met Rowan is het doel een klasse 2 goed uit te rijden. Gezien mijn knieproblemen is dat toch al toekomstmuziek. Maar ooit fok ik een geniaal endurance paard (ja ja..) en gaan we de wereld veroveren.

'To finish is to win' en zoiets goed doorkomen samen met je paard vind ik echt super bijzonder...

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:12

mijn droom. om een kroon te krijgen op mijn werk, wat dat in houdt weet ik nog niet percies, maar als die tijd er is merk ik het vast wel, ik heb veel moeite met mijn paard gehad, ik ben al een heel eind en dan denk ik nog niet eens aan het rijden zelf, dit paard is een uitdaging voor mij, alleen zijn vertrouwen winnen was al een hele op gaven, het is paard met een zeer appart karakter, met aanleg voor de moeilijkere oefeningen, alleen is het moeilijk om hem op dat punt te krijgen dat hij voor me gaat.

ik heb me voor genomen bij hem om voor alles ruim de tijd te nemen en niets te over haasten, ooit hoop ik z met hem te kunnen rijden, maar daar voor zal ik nog heel wat zondagen met hem op pad moeten om het voor hem zo te maken als iets gewoons.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:19

Mijn droom is om met mijn paard eerst de PAVO cup te winnen (2 jaar achter elkaar natuurlijk Tong uitsteken), daarna nog alles binnen halen wat er binnen te halen valt, lid worden van het Rabobank Talentenplan en voor mijn 30ste goud te halen op de Olympische Spelen.

Ach ja, dromen moet kunnen...

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:55

Rabobank talanten plan, ben ik al veeeelste oud voor, ik zou toch wel heel erg graag, Z dressuur rijden met mijn dametje, en het liefst nog veel hoger... ik blijf dromen en trainen en genieten...
En na onze sportieve carière wil ik een paar prachtige veulens fokken bij haar en die uiteraard ook uitbrengen en/of volgen in hun carière in de sport en/of fokkerij.

heerlijk dat dromen.... *auw* viel van mijn stoel en sta weer met beide benen op de wereld (eerst maar eens die startkaart aanvragen) Haha!
Laatst bijgewerkt door Sall op 19-08-04 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 14:55

VValar schreef:
Mijn droom is om met mijn paard eerst de PAVO cup te winnen (2 jaar achter elkaar natuurlijk Tong uitsteken), daarna nog alles binnen halen wat er binnen te halen valt, lid worden van het Rabobank Talentenplan en voor mijn 30ste goud te halen op de Olympische Spelen.

Ach ja, dromen moet kunnen...

...ik zou zeggen: DREAM ON! Pling

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 16:34

er was eens.... *zzucht* draai me nog een keertje om... *auw* erwt onder m'n matras..... mopper-de-mopper-de-grommmm... wil verder dromen...

Haha!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 17:26

Mijn droom is om één proef lang in de Z1 dat gevoel van perfecte eenheid met mijn paard te hebben waarbij zij ontspannen loopt te swingen door de baan en we als een perfect team van begin tot eind van de proef gaan.

Kleine stukjes lukken al, maar dan ga ik ineens weer meeliften of juist teveel rijden.

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 17:53

mijn droom is...dat ik nog lang plezier van mijn paard mag hebben en dat hij gezond blijft, en de wedstrijden....ach we zien wel, ik ga in januari starten, worden we Z is het leuk, lukt het niet vind ik het ook best, dan ga ik lekker recreatief rijden. Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 17:56

Ik zou het geweldig vinden als ik een proef zou kunnen rijden en dat ie zonder spanning loopt, en dan natuurlijk ook goed scoren Lachen