Wie heeft Sponsor of rijdt Reclame

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Wie heeft Sponsor of rijdt Reclame

Sponsor
25 (38%)
Reclame
40 (61%)

Totaal aantal stemmen: 65

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 21:04

Ik wordt gesponsord door Medex Bio Science Cosmetics, nou ik ben ook maar een gewoon amateurtje hoor haha....Haha! Rij ook maar Z2 bij de ponys en L1 bij de paarden duzz...

Daar hoef je niet hoog voor te rijden, alleen brutaal zijn en net doen of je dom bent en gewoon vraguh..!
Jah heb je en Nee kun je krijgen.

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 21:50

ik rijd reclame voor het bedrijfje van mijn vriend... staat heel erg beschaafd op mijn dekjes en kleding die ik aan heb tijdens de wedstrijd... t mag geloof ik ook allemaal niet zo groot. en als we op wedstrijd gaan gaan we altijd met de bedrijfsauto. die staat vol met reclame...
of hete cht opvalt weet ik niet,ik rijd trouwens endurance... in de dressuur mag je toch niet veel reclame maken, alleen op het dekje toch???

Liekje1981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 07:18

Jeemig al 51 berichten Bloos

Dat is een hoop zeg Haha!

In ieder geval bedankt voor jullie reactie OK dan!

Ik heb gisteren de offerte de deur uitgedaan en hopenlijk komt hij vandaag aan.
Dan snel hun offerte krijgen en hopenlijk bestellen die hap

Ik hoop dat bij mij alles doorgaat, maar dan krijg ik snel genoeg te horen.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 08:56

Ik wordt gesponsoort door Autotaalglas. (ja van de smartjes)

Dat wil zeggen; paarden, vervoer, startgeld, dekjes, dekens, beschermers. Alles eigenlijk.

Ik rijdt nog niet met reclame erop, dat is nog in de maak.

Ik heb een statiedeken gehad van Sangsung (schrijf je dat zo?) Maar die doe ik niet altijd op.

4leafclover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 09:01

Ik wordt ook gesponsord Haha! Door mijn werkgever Knipoog en ik heb nog geen paard Haha!. *LOL* . Ik ben op het wachten op een stalletje wordt waarschijnlijk eind zomer begin najaar.
Ik krijg nu al sponsor geld en straks wordt mijn stalling iedere maand betaald en ik ga met reclame rijden, ik krijg € 200,- in de maand en dan hou ik nog 20 euro over als de stalling er van af is. heb ik ook nog een zakcentje.heb ik toch ff goed geregeld he OK dan!. De rest betaal ik allemaal zelf.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 09:11

Waar woont die baas?? Heeft hij nog personeel nodig?

risthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 09:13

Ik wordt ook gesponserd, door een bouwbedrijf, www.vanwijnen.nl . De eigenaar is een grote paardenfan, heeft allerlei arabieren en is zelfs eigenaar van een aantal paarden van Jan Tops. Bij het begin van de sponsoring heb ik eur 500.00 gekregen en nu krijg ik elke keer bij promovatie naar een hogere klasse eur 200.00. Ongeacht met welk paard en in welke disipline. Voorwaarde is wel dat ik spullen koop waarop het logo van van wijnen geborduurt kan worden, dus dekens, shabrakken, rijjasje gewone jas enz enz.

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 09:26

Ik rijd met een dekje van mijn vader zijn werk, Hoomark.
En ik heb een zweetdeken van mijn moeder haar werk, BDO Haha!
Dus ik wordt niet echt gesponsord.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 09:46

GeJe schreef:
Binnenkort op het strijdtoneel.... De Ruyterij's Inkognito Cool

Met dekje, deken, bontje, rijbroek, laarzen, jasje, cap, handschoenen en hoofdstel van.... juist Haha!

Come back? Knipoog

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 10:25

Ik rij reclame voor WMR(/DEM, Rinsumageest). Dit bedrijf is van m'n oom en hier werkt mijn vader ook bij. Ik heb hun naam op m'n shabrakje staan en we gebruiken(gratis) een trailer, die ook vol staat met reclame. Verder krijg ik geen inschrijfgeld, statiedekens(misschien als ik er om vraag wel Tong uitsteken) of iets dergelijks. Ik word dus niet gesponsord en ik heb daarom ook niet WMR's Raffy for M en WMR's Kimberly(oid), maar gewoon Raffy for M en Kimberly. Haha! (opzich klinkt het ook wel leuk, misschien ga ik dat nog wel s veranderen, tegen een leuk bedragje *LOL* Tong uitsteken)

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 12:17

Ik heb vorig jaar van Harry’s Horse een reclamedeken gekregen voor op VWF-Prinsenstaddressuur. Aangezien ik na 2 rondjes al naast mijn paard lag Bloos! , heb ik nooit meer wat van hen gekregen Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 12:20

sannah schreef:
Ik heb vorig jaar van Harry’s Horse een reclamedeken gekregen voor op VWF-Prinsenstaddressuur. Aangezien ik na 2 rondjes al naast mijn paard lag Bloos! , heb ik nooit meer wat van hen gekregen Haha!

HUMOR dat harry's horse.......... OK dan!

Liekje1981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 14:13

sannah schreef:

Stond er geen HUrry's Horse Haha!
(grapje hoor)

Ik moet ook nog maar afwachten of ik erop blijf zitten Schijnheilig

Mijn 1e wedstrijd is 25 September bij Mr Ed Dressuurcompetitie 2004 op Manege Middenhof.

4leafclover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 14:19

amondi schreef:
Waar woont die baas?? Heeft hij nog personeel nodig?

Haha! Haha! in Venlo, is in limburg.... ik ben de enigste die gesponsord wordt, de rest doet hier bijna niet aan sport. hebben net iemand aangenomen Knipoog

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 14:27

Barst, dat is nou pech hebben. Venlo is nog net te doen vanuit Friesland( volgens de CWI regels dan)

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 18:22

Met Kyvaso werd ik gesponsord (gratis trailer + auto). Nu gaan wij zelf Jacobien "sponsoren", of zoals hier omschreven, reclame "laten" rijden.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 18:25

mijn vader en ooms sponsoren mij eigenlijk, ik heb reclame dekjes, en op de vrachtwagen staat reclame, en ik heb reclame dekens...

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 18:27

GeJe schreef:
Ik geef geen dekjes met onze naam uit. Alleen ruiters of stallen die constant presteren rijden met dekjes van De Ruyterij.nl.

Pfff en dan te bedenken dat ik jullie zo goed gesponsord heb met al die euro's die ik al uitgegeven heb Schijnheilig. Kentucky jas, sweater, Kavalkade dekje + bandages (wat had ik nog meer Yokie Haha!),...

Wanneer ik constant presteer, wil ik jullie dekje niet eens meer Clown Schijnheilig.

Mwa, toch wel, ben niet zo moeilijk over te halen Knipoog

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 21:54

Ik sponsor mijzelf Lachen Heb geen bedrijf, maar ik wil kijken of de baas reclame op shabrakjes wil, heb ik mooie shabrakjes, en de logo's zijn niet storend Lachen

Kiregh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:18

Ik rijd reclame voor mn stal.
Ik krijg niet betaald, maar mag een paard (naast mn eigen paard) gebruiken *LOL*

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:26

ik heb reclame voor stal. Kleding en sjabrak. Met open dagen van stal moet ik de kleding dragen en met demonstratie's op stal of elders in het land heeft Seven een sjabrak met reclame erop. Het is het logo van stal en het adres.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 12:44

wij moeten ons houden aan tenue, dus voor mij niet zoveel nut, gister reed nietvoor de club en reed ik met logo van de paardenkliniek hier. de eigenaresse van het paard is DA, dus vandaar ff de reclame!! het staat ook op haar auto en we hebben ook beide een dek ervan! en ze sponsert me soms, maar dat is van haar zelf en niet van de kliniek!!

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 13:16

Anoukie schreef:
Pfff en dan te bedenken dat ik jullie zo goed gesponsord heb met al die euro's die ik al uitgegeven heb Schijnheilig. Kentucky jas, sweater, Kavalkade dekje + bandages (wat had ik nog meer Yokie Haha!),...

Wanneer ik constant presteer, wil ik jullie dekje niet eens meer Clown Schijnheilig.

Mwa, toch wel, ben niet zo moeilijk over te halen Knipoog

Hihi. Ik had ook al tevergeefs gevraagd Schijnheilig Maar je hebt veel uitgegeven idd. Maar nog niet zoveel als ik inmiddels...

Ik kan me het wel voorstellen dat je als sponsor niet een iedere combinatie met jouw logo wilt laten rondrijden, een beetje constante kwaliteit moet het toch wel hebben he. We zullen nog even moeten doortrainen meid Ach gut

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 13:31

yokie schreef:
Maar nog niet zoveel als ik inmiddels...

Ik kan me het wel voorstellen dat je als sponsor niet een iedere combinatie met jouw logo wilt laten rondrijden, een beetje constante kwaliteit moet het toch wel hebben he. We zullen nog even moeten doortrainen meid Ach gut

Ach gut Haha!

Wij sponsoren ook niet iedereen hoor, alleen Jacobien en dan later ikzelf Knipoog.

Maar dat zie ik over een paar jaar wel weer!

Liekje1981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 07:59

Schijnheilig schopje Schijnheilig