Ongeluk op wouwse plantage te nispen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:28

sorry, k had nog nie verder gelezen...!
maar... Lenneke.. wil je wel weer verder op day??
groetjes,
Nikki

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:32

Gelukkig heb je niks ergs over gehouden Lenneke.
Nog verder succes met Day..!

ophrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 16:06

hey lenneke. ik vind het toppie dat je er al weer op bent gegaan. een dat gelul over dat een moeilijk paard naar de slager moet moet je je gewoon geen eene reet van aantrekken. de meeste bokkers weten niet hoe het is om met een moeilijk paard te rijden en snappen hier ook de uitdaging niet van!!..., Ik zeg altijd de beste paarden hebben ook het moeilijkste en en eigenwijste karakter anders zouden ze ook niet zover komen. kijk maar naar de paarden in de top. Daar zitten er echt veel bij met een hele dikke gebruiksaanwijzing.. Succes met je paardje...

Kimmetjuh19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 21:00

Das waar, nou dat betekent dat Toontje gewoon n toppaard is he Len (Maar dat wisten we natuurlijk al *LOL* Knipoog !!!!)

lennekewils

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 14:34

haha dank je wel kim! Mielemans ok hoor, maar ja die komt natuurlijk van een hele goede stal af!!!! whahaha.
groetjes eej!

Kimmetjuh19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:02

Whahaha jah Mielemans Haha! , huize Wils, wat wil je nog meer Knipoog . Maar ehm volgens mij zijn wij de enigen die hier ooit nog s kijken.

Dominque

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:41

nene jullie hebben het mis! die huijbergse komt hier nog ff laat aankakken. maar lenneke ik wens je beterschap en ik hoop dat je een compromis met daytona kunt sluiten! Knipoog enne ik kom je gezelschap geven in het Z1 (als je niet even toch snel gaat promoveren) met een nieuw paard!

lennekewils

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 14:50

hoihoi!
Ik denk laat ik weer eens iets reageren. whaha. traag!!! ik was zaterdag in wouw 2 geworden met day in de 1e proef en 6e in de 2e proef. Niet slecht he. maja voor hoelang het duurt. Ik hoop dat het beter gaat vanaf nu. Ze krijgt nu speciaal voer en (ik moet het aflopppen) ze is braaf tot nu toe.

groetjes lenneke en daytona ( eej dominique ik ga ook in de l2 startenmet een jong paardje(zie foto) dus we worden echt nog concurenten whaha)
xxx

Dominque

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 11:27

haha ik sta voor oktober in het l2 ingeschreven geloof ik, met tiara.

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 11:52

Ha ha ik ben ook nieuw. Haha! Maar ik kom niet bij jullie uit de buurt.

Ik ben ook blij dat je niets ernstigs aan je val hebt overgehouden. En ik vind ook dat je zelf wel kunt inschatten of iets nog kan of dat het te gevaarlijk wordt. Succes verder met je paardje!