Van Baalen reserve voor Athene

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 10:44

Hee nistria we zijn het met elkaar eens. Wouter het klopt echt wat er nu gezegd wordt de junioren zijn inderdaad niet zo sterk maar YR hebben echt een sterk team. Veronique en Jenny scoren bij internationale jury leden volgens mijn ook hoog.

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 10:53

De sensabiliteit van welke twee paarden eigenlijk als ik vragen mag?

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 11:03

Heeft iemand een idee welke Belgen voor dressuur naar the olympics gaan ?

finley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 11:37

Er gaan hoogstwaarschijnlijk geen belgen (dressuur) naar Athene!
Jeroen Devroe gaat wel naar Aken heb ik gezien en misschien als hij daar een bovenaardse prestatie leverd zijn de olympische spelen nog mogelijk!
Ik vind dat hij moet gaan! Hij rijdt zeker en vast al die exotische ruiters en de grieken en de japanners enzo eraf!
Hij heeft dit jaar al bijna 69% in de grand prix en 72% in de Kür gereden en dit was op wereldbekerwedstrijden (Mechelen, Den bosch) toch niet onaardig?

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 11:49

Nistria schreef :

Citaat:
Dat klopt, alleen Dhr Peeters is zo slim geweest om geen regels op te stellen, maar zijn keuze van meerdere dingen af te laten hangen (zoals progressie en ervaring) Kijk naar Inge.
De YR's hebben echt een zeer sterk team, zelfs Jennie Schreven en Veronique Andre de la Porte hebben wel eens 69% of 70% in een landenproef gescoord dus een grote kopgroep!

Ik denk dat Peeters een hele goede voetbalcoach zou zijn.

Met Blue Ocean en Les Burgas twee aanvallende middenvelders, Mix achter de spitsen en Darwin als het slot op de deur.

Theo

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 12:51

Ben het helemaal met je eens. Denk dat we dankzij die twee middenvelders en angela flink ver kunnen komen heb het alleen niet zo goed bij gehouden de YR dit jaar maar volgens mijn stonden ze sterk in hun schoenen deze 3

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 13:05

Blue Ocean is een paard dat in de beste helft van de 70% kan scoren, Les Burgas eigenlijk ook wel. Maar ze kunnen ook best flippen. Daarnaast heb je natuurlijk te maken met het jurycorps, waar vooral internationaal gezien nog wel eens negatief aangekeken wordt tegen electrische paarden. De meeste internationale juryleden kennen Darwin al zo'n 10 jaar, en dat heeft ook zo zijn voordelen, terwijl hij op dit moment in topvorm is. Angela was het afgelopen jaar natuurlijk Europees Kampioen bij de junioren, en dat telt ! etc.. etc..

Dus een goed Mix Haha! , denk ik.

Theo

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 13:14

Horsedances schreef:
Blue Ocean is een paard dat in de beste helft van de 70% kan scoren, Les Burgas eigenlijk ook wel.

Theo

Ik begrijp jou eerste zin niet helemaal

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 16:06

OK in het Nederlands.

Blue Ocean kan boven de 75% scoren als Tommie de juiste grens weet te vinden. En Les Burgas van Dominque kan dat ook. De grens opzoeken van een toppaard, gaat ook wel eens gepaard met een mislukking. Als je te hard op het gaspendaal trap met een Ferrari, vlieg je uit de bocht.

Comprende ?

Theo

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 20:36

ok dan I get the point thanks OK dan!

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 23:01

Had nog ni eerder dit topic gelezen, maar super leuk voor Marlies!! OK dan!

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 23:07

finley schreef:
Er gaan hoogstwaarschijnlijk geen belgen (dressuur) naar Athene!
Jeroen Devroe gaat wel naar Aken heb ik gezien en misschien als hij daar een bovenaardse prestatie leverd zijn de olympische spelen nog mogelijk!
Ik vind dat hij moet gaan! Hij rijdt zeker en vast al die exotische ruiters en de grieken en de japanners enzo eraf!
Hij heeft dit jaar al bijna 69% in de grand prix en 72% in de Kür gereden en dit was op wereldbekerwedstrijden (Mechelen, Den bosch) toch niet onaardig?

grieken
Dat zeiden zo ook met het voetballen.
Nooit hoi roepen voor dat je over de sloot bent.

.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 09:06

Horsedances schreef:
Nistria schreef :

Ik denk dat Peeters een hele goede voetbalcoach zou zijn.

Met Blue Ocean en Les Burgas twee aanvallende middenvelders, Mix achter de spitsen en Darwin als het slot op de deur.

Theo

Als ie maar niet te traag is geworden om die snelle kopsterke Duitse spitsen te vaak te laten scoren..... Knipoog

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 11:47

Horsedances schreef:
OK in het Nederlands.

Blue Ocean kan boven de 75% scoren als Tommie de juiste grens weet te vinden. En Les Burgas van Dominque kan dat ook. De grens opzoeken van een toppaard, gaat ook wel eens gepaard met een mislukking. Als je te hard op het gaspendaal trap met een Ferrari, vlieg je uit de bocht.

Comprende ?

Theo

Si

finley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:41

caesario je wil toch geen voetbal vergelijken met dressuursport...
In het voetbal hadden de grieken genoeg aan 1 -0 om te winnen, dus hier kunnen we wat meer over toeval spreken.
Voor de dressuur gaat dit toch helemaal niet op..
Er zijn de toppers, middenmoters en dan de echte minderen. Er zijn wel eens uitzonderingen maar dat zijn dan meestal toppers die eens een wat mindere dag hebben en zo in de middenmoot belanden. Ik zie nog geen Griek de olympische spelen dressuur winnen

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 19:23

OK dan! OK dan! Ja ja Marlies,gaat ervoor!! OK dan! OK dan! Bloos! Schijnheilig

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 19:30

DaniellevA schreef:
O:)

Deze smiley erbij suggereert dat je meer weet...

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 19:55

Aimee schreef:
Deze smiley erbij suggereert dat je meer weet...

Niet meer als dat ze nu in Aken rijd.. Knipoog

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 00:33

Citaat:
Als ie maar niet te traag is geworden om die snelle kopsterke Duitse spitsen te vaak te laten scoren.....

Ik heb geen snelle of kopsterke Duitse spitsen gezien Haha!

Theo

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 09:10

Vanmorgen heb ik naar het journaal (Heute Haha! ) op de Duitser gekeken. De bondscoach was aan het woord over Athene. Nou heb ik net niet het hele verhaal meegekregen ivm zappen, maar toen ik erin kwam was hij net aan het vertellen dat ze maar 3 geschikte ruiters hebben voor Athene. Een vierde kon hij niet vinden omdat schijnbaar of de paarden niet fit zijn of er iets anders aan de hand is.
Ook had hij het erover dat het paard van een Duitse ruiter (iig mannelijk, maar ik weet de naam niet meer) onder grote spanningen stond. Dat kon hij zien omdat het paard op stal zijn staart heel erg tegen zijn lichaam aandrukte. Daarom zou deze ruiter dus ook niet meegaan naar Athene.
Dus er gaan maar 3 Duitse dressuurruiters? Verward

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 09:17

Zelfs als Duitsland met een C of D-equipe komt verslaan ze Nederland.
Om de Amerikanen voor te blijven moeten ze wel minimaal met een B-equipe veschijnen. (Maar ja die equipe is half Duits)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 09:21

Ik weet niet of ze dat doen. De bondscoach zei nadrukkelijk dat hij niet van plan was om er een mindere ruiter voor in de plaats te sturen.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 09:25

De Duitsers hebben altijd de optie om een BETERE te sturen.......

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 10:03

Vertellen dat je NIET goed bent is ook een vorm van politiek......

Hoe dan ook, zonder duits topteam zal Nederland het nog steeds moeilijk krijgen een medaille te veroveren. Niet alleen Amerika zal een sterk team afvaardigen.....