Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Dat klopt, alleen Dhr Peeters is zo slim geweest om geen regels op te stellen, maar zijn keuze van meerdere dingen af te laten hangen (zoals progressie en ervaring) Kijk naar Inge.
De YR's hebben echt een zeer sterk team, zelfs Jennie Schreven en Veronique Andre de la Porte hebben wel eens 69% of 70% in een landenproef gescoord dus een grote kopgroep!
finley schreef:Er gaan hoogstwaarschijnlijk geen belgen (dressuur) naar Athene!
Jeroen Devroe gaat wel naar Aken heb ik gezien en misschien als hij daar een bovenaardse prestatie leverd zijn de olympische spelen nog mogelijk!
Ik vind dat hij moet gaan! Hij rijdt zeker en vast al die exotische ruiters en de grieken en de japanners enzo eraf!
Hij heeft dit jaar al bijna 69% in de grand prix en 72% in de Kür gereden en dit was op wereldbekerwedstrijden (Mechelen, Den bosch) toch niet onaardig?
Horsedances schreef:Nistria schreef :
Ik denk dat Peeters een hele goede voetbalcoach zou zijn.
Met Blue Ocean en Les Burgas twee aanvallende middenvelders, Mix achter de spitsen en Darwin als het slot op de deur.
Theo
Horsedances schreef:OK in het Nederlands.
Blue Ocean kan boven de 75% scoren als Tommie de juiste grens weet te vinden. En Les Burgas van Dominque kan dat ook. De grens opzoeken van een toppaard, gaat ook wel eens gepaard met een mislukking. Als je te hard op het gaspendaal trap met een Ferrari, vlieg je uit de bocht.
Comprende ?
Theo