Lees de arbo-voorschriften er maar op na........

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prisca schreef:Fitz: bij dressuur gebeuren ook zware ongelukken bij ons in de omgeving nog half jaar geleden. Bij een dressuurwedstrijd gleed een paard uit kwam boven op ruiter terecht. Gevolg zware hoofdblessure en coma gelegen gaat nu redelijk maar of ze ooit weer kan rijden en zelfstandig kan leven??? Ze had een cap op.
Fitzroy schreef:Ik vind dat mijn auto trouwens ook wel erg veel gevaar loopt tijdens dressuurwedstrijden als ik aan het jureren ben, hoe kan ik die het beste beschermen
CGJ12 schreef:En wat dacht je van de tuigpaarden???
Dikke Jan Schep met valhelm op........
CGJ12 schreef:Nu is het wachten op een of ander onderzoek afkomstig van een nieuwe promovendus ergens in Leiden die heeft onderzocht hoe groot de schade is op het neurologisch systeem van een ruiter door het dragen van een helm.........
CGJ12 schreef:Trouwens iemand wel eens een tuigpaard-karretje met een wiel in een dranghek zien rijden.................LACHE................geen helm tegen bestand en zo'n Renovo trekt door hoor!
GeJe schreef:Mag je trouwens wel een headset inbouwen in je harnas, omdat je anders je voorlezer niet meer hoort door al het geklepper en gepiep van je glimmende onderdelen van je enige echte Safety Harness Dressage Setje in RVS uitvoering.