Olympisch dressuurteam bekend!!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:51

Ik had liever Imke in het team gezien ipv Antionette Falandt.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:51

Horsedances schreef:
Verder is en blijft het natuurlijk een kwestie van blijf je maar aankl*ten of wil je iets goeds ?

Zo denk ik er dus ook over.

90% kloot maar wat aan en 10% komt met een professionele kur.
Aangezien ik niet bij die eerste 90% wens te horen kies ik er dan voor om niet mee te doen.
Als die andere 90% er óók zo over zou denken bleef er echt geen wedstrijd meer over en hebben we in Emmen straks maar 1 deelnemer.
Ik heb ook niet het idee dat de sport dáár bij gebaat is.
Gelukkig zijn er dan ook nog deelnemers die met behulp van wat simpel knip- en plakwerk de olympische gedachte in ere houden..... (meedoen is belangrijker dan winnen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:00

Ik vind het wat makkelijk praten dat iedereen maar een proffesionele kur moet laten maken. Zoals CGJ al zei: De ene keer dat iemand een kur rijd, is het wel een beetje te gek om zo'n ding te laten maken. Wat kost zo grapje? Voor de normale particulier is dat niet te financieren, we hebben niet allemaal een suikeroompje/opa/oma die het kunnen maar voornamelijk willen financieren. Er komt toch een tijd dat je op je eigen benen moet gaan staan, en niet voor ieder wissewasje je hand op moet steken bij je familie.

Maar Horsedances: Ik begrijp jou probleem niet tegen mensen die zelf een creabeakur maken. Daardoor word de proffesionele kur juist meer gewaardeerd.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:03

Pipo schreef:
Ik had liever Imke in het team gezien ipv Antionette Falandt.

Ik vind de keuze van Bert wel goed.
Vergeet niet dat de GP alleszeggend is voor zijn keuze.
De uitslagen van de Special en kur zijn voor hem totaal niet van belang.
Hij wordt afgerekend op de landenproef, en wel op de beste 3 deelenemers.
Om brons (of eventueel zilver) te halen is het belangrijk dat Salinero en Lingh (vér) over de 75% gaan in de GP.
De nummer 3 van Nederland moet alleen maar zorgen de aansluiting niet te verliezen en boven de 70% te scoren. Het wel of niet halen van brons hangt voor het grootste gedeelte af van Anky en Edward. Opde 3e plaats zijn de duitsers ALTIJD sterker.
Aangezien hier vele combinaties voor zijn aan te wijzen moet je kiezen voor een stabiel presterende combinatie.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:05

Pipo schreef:
............ we hebben niet allemaal een suikeroompje/opa/oma die het kunnen maar voornamelijk willen financieren......

En ook dat is vestzak broekzak.
Wordt de erfenis alleen maar kleiner van....... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:08

CGJ12 schreef:
Ik vind de keuze van Bert wel goed.
Vergeet niet dat de GP alleszeggend is voor zijn keuze.
De uitslagen van de Special en kur zijn voor hem totaal niet van belang.
Hij wordt afgerekend op de landenproef, en wel op de beste 3 deelenemers.
Om brons (of eventueel zilver) te halen is het belangrijk dat Salinero en Lingh (vér) over de 75% gaan in de GP.
De nummer 3 van Nederland moet alleen maar zorgen de aansluiting niet te verliezen en boven de 70% te scoren. Het wel of niet halen van brons hangt voor het grootste gedeelte af van Anky en Edward. Opde 3e plaats zijn de duitsers ALTIJD sterker.
Aangezien hier vele combinaties voor zijn aan te wijzen moet je kiezen voor een stabiel presterende combinatie.
Heb je ook wel gelijk in, en ik begrijp Bert zijn keuze ook wel, alleen vind ik Antoinette altijd wat slaapverwekkend. Dus puur subjectief en voor mijn kijkplezier zou ik liever Imke erin hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:09

CGJ12 schreef:
En ook dat is vestzak broekzak.
Wordt de erfenis alleen maar kleiner van....... Haha!

Verdrietig Verdrietig Forget it, die erfenis maken ze zelf op.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:10

Als het alleen op kijkplezier aankomt ga ik totaal andere criteria hanteren volgens de Pirelli-kalender methode.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:12

CGJ12 schreef:
Als het alleen op kijkplezier aankomt ga ik totaal andere criteria hanteren volgens de Pirelli-kalender methode.

Het winnen van goud vergroot mijn kijkplezier trouwens enorm Haha!

De Pirrelli? Iets zegt mij dat dat met Formule 1 te maken heeft Blond
Of is dat de nieuwste zweeftovenaar op NH gebied?

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:19

Pipo schreef:
De Pirrelli? Iets zegt mij dat dat met Formule 1 te maken heeft Blond
Of is dat de nieuwste zweeftovenaar op NH gebied?

Pirelli Kalender:

Afbeelding

Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:21

Ik had het kunnen weten...................mannen..............zucht!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:22

Oh wouter, da's lang niet de nieuwste!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:23

Wel een openbaring van CGJ trouwens, valt ie dus wel op vrouwen Schijnheilig

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:25

CGJ12 schreef:
Oh wouter, da's lang niet de nieuwste!

Zeikerdje Haha!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:27

Afbeelding

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:30

Ik heb die foto's gelukkig niet geplaatst..........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:30

Het topic krijgt een aparte wending Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:31

Hee Wouter, heb je dat ding ook voor vrouwen?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:33

Je hebt anders niet zo'n gekke smaak wouter...
Knipoog

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:23

haha lol.
topis krijgt inderdaad een hele andere wending, discussie niveau daalt :p haha.

nog even terug op de muziek van de kuren.
dat mensen zelf wat willen aan rommelen oke dat kan ik begrijpen van wegen de financien. maar dan zou het soms toch iets profecioneler mogen lijken, door de muziek soorten in de kur niet te veel van elkaar af te laten wijken en de overgangen in de muziek beter laten aan sluiten. maar als je het hebt over veraarlozing van de kuren denk ik nog niet eens zo zeer aan de "amateurs" maar eerder aan de profecionals, je moet van hen toch wel wat kunnen verwachten neem ik aan. deze hebben al heel wat meer ervaring op dit gebied en zullen ook vaker een kur rijden dan de amateurs neem ik aan. sven is er dan misschien wel even uit geweest maar nu toch al weer aardig wat maanden aan de bak je zou toch zeggen dat je dan toch eens ging denken aan een nieuwe kur of niet.

de uitspraak van ulla vindt ik raar, ik kan me niet voorstellen dat er niets anders bij te bedenken is dan de huidige kur.
anky heeft ook bonfire's sympfony laten maken maar daar reed ze toch ook niet de rest van bonnies loopbaan mee.

ik zou het erg jammer vinden als we er in nederland op achter uit zouden gaan qua kur muziek betreft en ik denk dat ik zeker niet de enige ben die er zo over denkt.

goede muziek geeft altijd iets extra's vind ik. zo vond ik the night of te proms van tinneke bartels met jazz geweldig, paste echt goed.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:41

Pipo schreef:
Heb je ook wel gelijk in, en ik begrijp Bert zijn keuze ook wel, alleen vind ik Antoinette altijd wat slaapverwekkend. Dus puur subjectief en voor mijn kijkplezier zou ik liever Imke erin hebben.

Antoinette wordt heus wel klaargestoomd voor het echte werk, let maar op Lachen

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 15:46

marloezzke schreef:

goede muziek geeft altijd iets extra's vind ik. zo vond ik the night of te proms van tinneke bartels met jazz geweldig, paste echt goed.

Maar goede muziek wil niet zeggen, elk jaar een nieuwe!!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:57

De song-song-blue van Anky is in mijn ogen ook nooit meer geëvenaard........

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:08

Citaat:
Antoinette wordt heus wel klaargestoomd voor het echte werk, let maar op Lachen

Je moet ook niet vergeten dat hij er even uit was,en ze dus niet alles uit de kast kon trekken in Nijmegen,en zij heeft niet de luxe positie om net als Anky niet te starten.Ik vind dus nog dat ze het super heeft gedaan! Knipoog

Citaat:
Sven kan buigen op heel veel ervaring en kan zn spanningen goed onder controle houden.

Op zich wel jammer dat de oudere generatie (no offence) meegaat en niet een jongere amazone maar ik denk dat dit het safeste team is.

En over het team,ik vind het wel een heel sterk team!Toch had ik liever een Marlies of Imke mee zien gaan in plaats van Sven.Het oog wil ook wat en dan vind ik Marlies of Imke veel fijner inwerken,en mooiere combinaties om te zien. Lachen

Wat mischien ook een beter beeld kan geven bij Sven is een gewoone witte rijbroek in plaats van die gele,want dat vind ik echt geen gezicht bij ze witte sjabrak en handschoenen,lijkt net of ze broek verwassen is. Tong uitsteken

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:11

nee dat wil ik er ook niet mee zeggen samsam, maar ik kan nou niet zeggen dat ik de muziek van de ruiters met de muziek die ze al langer gebruiken altijd zo spetterd vind, met name die van ulla niet.