Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Horsedances schreef:Verder is en blijft het natuurlijk een kwestie van blijf je maar aankl*ten of wil je iets goeds ?
Pipo schreef:Ik had liever Imke in het team gezien ipv Antionette Falandt.
CGJ12 schreef:Heb je ook wel gelijk in, en ik begrijp Bert zijn keuze ook wel, alleen vind ik Antoinette altijd wat slaapverwekkend. Dus puur subjectief en voor mijn kijkplezier zou ik liever Imke erin hebben.Ik vind de keuze van Bert wel goed.
Vergeet niet dat de GP alleszeggend is voor zijn keuze.
De uitslagen van de Special en kur zijn voor hem totaal niet van belang.
Hij wordt afgerekend op de landenproef, en wel op de beste 3 deelenemers.
Om brons (of eventueel zilver) te halen is het belangrijk dat Salinero en Lingh (vér) over de 75% gaan in de GP.
De nummer 3 van Nederland moet alleen maar zorgen de aansluiting niet te verliezen en boven de 70% te scoren. Het wel of niet halen van brons hangt voor het grootste gedeelte af van Anky en Edward. Opde 3e plaats zijn de duitsers ALTIJD sterker.
Aangezien hier vele combinaties voor zijn aan te wijzen moet je kiezen voor een stabiel presterende combinatie.
CGJ12 schreef:Als het alleen op kijkplezier aankomt ga ik totaal andere criteria hanteren volgens de Pirelli-kalender methode.
Citaat:Antoinette wordt heus wel klaargestoomd voor het echte werk, let maar op
Citaat:Sven kan buigen op heel veel ervaring en kan zn spanningen goed onder controle houden.
Op zich wel jammer dat de oudere generatie (no offence) meegaat en niet een jongere amazone maar ik denk dat dit het safeste team is.