concours "op de berg" in bergschenhoek, wie?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 10:55

Kleintje schreef:
Ik ga straks wel ff kijken

hé misschien dat ik je dan wel tegen kom, ik moet jureren in ring 3 moet er om 16.00 zijn.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 10:57

heel veel succes allemaal morgen
ik zou ook mee doen maar mijn paard is gekraakt (rug) en heeft daar nog erg last van dus heb besloten om me terug te trekken

Melanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 11:03

weet misschien iemand hoe het veld er nu bij ligt?

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:25

ik kom net thuis van de wedstrijd en het terrein ziet er goed uit, niet kapot gelopen of iets dergelijks en zelfs na de wedstrijddag van vandaag zijn er geen a-c lijnen of hoefslagen te zien in de ringen, het is ook niet nat, dit doordat het terrein schuin afloopt en dus een goede afwatering heeft.
het losspring terrein is wel al wat stuk gelopen maar de springring zelf is best goed.

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:45

Ik was te laat om jou nog te ontmoeten judithh, maar heb nog wel Kim een tijdje gesproken en Ineke gezien.
Het terrein lag er op dat moment zeker nog erg goed bij. Ook de springring verbaasde me.

Ik heb zin in morgen....

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 16:42

Nou ik ben dus inmiddels ookal weer thuis.... was een leuke dag en vanmorgen waren er wel degelijk hoefslagen te zien enzo... maar ach dat was op zich niet erg, het was tenminste niet echt stukgelopen en glad.
Kleintje.... jou nog wel gesproken maar slechts heel kort, je eerste proef heb ik een klein stukje van gezien en dat zag er zeer goed uit
We spreken snel eens wat af!! Groetjes

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 16:43

Wat waren je punten??

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 16:46

remi schreef:
Wat waren je punten??

160 voor mijn eerste proef en 149 voor mijn tweede.
De 2-de proef heb ik 3x fout gereden... wist ineens nietmeer hoe het moest Bloos soort van Black out Haha! Tong uitsteken

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 16:55

Nou gefeliciteerd met je WP OK dan! en jammer van je tweede proef. ( had je wel een voorlezer?)

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:16

Cinzano schreef:
Kleintje.... jou nog wel gesproken maar slechts heel kort, je eerste proef heb ik een klein stukje van gezien en dat zag er zeer goed uit
We spreken snel eens wat af!! Groetjes

Eerste proef had ik 152 punten.
Tweede proef is verkloot doordat mijn de broer van mijn ex er foto's stond te maken.
Goed voor mijn concentratie... ik kon alleen maar janken.

En terecht... ze hebben Treasure te koop gezet. Ik ben des duivels!

Overigens, tweede proef hadden we 145 punten voor.

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:21

Wel een vervelende situatie op een wedstrijd en idd niet erg goed voor je concentratie. Is Treasure niet alleen van jou?

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:23

remi schreef:
Wel een vervelende situatie op een wedstrijd en idd niet erg goed voor je concentratie. Is Treasure niet alleen van jou?

Jawel, maar hij moet toch iets doen om mij te zieken....

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:34

Cinzano schreef:
De 2-de proef heb ik 3x fout gereden... wist ineens nietmeer hoe het moest Bloos soort van Black out Haha! Tong uitsteken

Gefeliciteerd met je wp, maar bij 3 x fout rijden word je uitgesloten Verward
Is dat niet gebeurd?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:34

Kleintje schreef:
Jawel, maar hij moet toch iets doen om mij te zieken....

Hoe kan hij een paard te koop zetten dat niet van hem is?

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:13

Fitzroy schreef:
Hoe kan hij een paard te koop zetten dat niet van hem is?

Sja, de scheiding is nog niet volledig uitgesproken en hij had zoiets van 'de helft is ook van mijn broertje'.
Hij had wel mijn telefoonnummer erbij gezet, dus dat scheelt weer. Maar goed, we gaan zwaar offtopic.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:18

Ueh ik heb een aantal bokkers gemist bij mn winkel ............... text en uitleg svp Haha! Haha! Haha! Haha!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:52

Fitzroy schreef:
Is dat niet gebeurd?

Nou ik had een -2 en een -4 totaal -6, heb gewoon 2x een volte gereden voor hetzelfde onderdeel omdat ik effe nietmeer wist hoe de figuur eruit hoorde te zien

De derde keer was mijn voorlezer (jawel die had ik dus wel remi Knipoog ) te laat met lezen en moest ik dus bij F van had veranderen en op X in stap en vervolgens weer bij H in draf.
Ik was al bij de F toen ik alleen nogmaar te horen had gekregen dat ik bij F iets moest doen (wist dus nog niet wat Scheve mond ) Toen ben ik zelf maar van hand gaan veranderen... heb mijn paard stil gezet op de X hoorde toen ineens dat ik moest stappen..... heb dus daarna gewoon doorgestapt en vervolgens bij de H weer aangedraafd....

Had dan ook een 4 voor dat onderdeel en dat viel me opzich nog mee

Heb dus niet echt 3x een volte gereden, maar de derde maal wel een grove blunder gemaakt Tong uitsteken

Ach heb tenminste mijn eerste proef super gereden, ben dus allang blij Haha!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 20:01

Fitzroy schreef:

Is dat trouwens wel zo?? (jij zal het wel weten hoor, maar toch even dwars doen Tong uitsteken Knipoog )

Ik heb net even mijn proevenboekje erbij gepakt en daar staat bij het hoofdstuk beoordeling bij punt 10 (blz 34) dat indien een rijbaan wordt verlaten dit bestraft zal worden als een vergissing in de proef, d.w.z.:
1e maal: 2 strafpunten
2e maal: 4 strafpunten
3e maal: 8 strafpunten
4e maal: uitsluiting.

Ik heb dus idd 2x fout gereden dus 6 strafpunten in totaal, maar dat betekend toch dat de 4e fout uitsluiting is? ipv de 3e???
Nu heb ik de rijbaan wel niet verlaten, maar dat wordt op dezelfde manier bestraft als een vergissing in de proef.
Of vat ik hem verkeerd???

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 20:11

per 1 april van dit jaar is het veranderd in

1e vergissing...-2
2e vergissing...-4
3e vergissing...uitsluiting

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 20:27

Aha dank je wel Judithh.... vind ik op zich ook niet verkeerd... lijkt me niet echt prettig als je straks -14 strafpunten zou hebben Bloos!
( -2 + -4 + -8 )

Vond dit al dom van mijzelf... heb nog nooit zo "raar" een proefje gereden Tong uitsteken

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 09:09

gijsenkim schreef:
Ueh ik heb een aantal bokkers gemist bij mn winkel ............... text en uitleg svp Haha! Haha! Haha! Haha!

Ik was er vrijdagavond, en ben je idd voorbij gelopen( op de een of andere manier dacht ik altijd dat je hier niet uit de buurt kwam Verward ) ik had dus geen idee dat jij dat was Bloos! Volgende keer zal ik even stoppen Haha!

maggieconan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 15:40

ja, was een erg rare proef he cinzano. En ik maakte het nog ff compleet door een regel te vergeten!! ERG duf van mezelf. Schaam, schaam me diep Bloos! ....had ik al verteld dat ik er ook nog eens overgedroomt heb hahaha...Tis altijd iets waar ik zo bang voor ben dat ik een regel vergeet....het moest een keer gebeuren helaas...Torry! Ach gut

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 15:42

remi schreef:
Ik was er vrijdagavond, en ben je idd voorbij gelopen( op de een of andere manier dacht ik altijd dat je hier niet uit de buurt kwam Verward ) ik had dus geen idee dat jij dat was Bloos! Volgende keer zal ik even stoppen Haha!

voorbij gelopen......... VOORBIJ GELOPEN Stoom uit je oren Haha! Haha! Haha! Haha!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 20:24

maggieconan schreef:
Tis altijd iets waar ik zo bang voor ben dat ik een regel vergeet....het moest een keer gebeuren helaas...Torry! Ach gut

Net wat je zegt... het moest een keer gebeuren en ach beter nu dan straks tijdens een echt belangrijke wedstrijd Haha!

Ben allang blij met de punten van mijn eerste proef, die waren echt top OK dan!

denice

Re: concours "op de berg" in bergschenhoek, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 09:25

wisten jullie dat er fotos zijn gemaakt van deze wedstrijd?
weet iemand de site? (door een professioneel fotograaf)

ik heb ook meegedaan met de wedstrijd, geen winst helaas.

groetjes!